Erik: nem tudom megnézni a képeket..,
ataa: 21:30-ra már Dabason voltam úgy, hogy Óbudán is megálltam. Az 526-on mi is Megtaláltuk ezt a kanyart és engem és Eriket is drifteltetett, amúgy szépen gurulható, viszont inkább a Zakopanebol jövet gurult kanyarokat kellene megnézni a 8xx úton
Nekem 780km lett a mai nap, Köszi Srácok, jó volt
Jó állapotú képről. Meg kell nézni... aztán legalább a tisztes 10 százalékot lealkudni belőle, még ha beleköthetetlen is (ami azért ritka ebben a korban)
hamár itt tartunk őt néztem ki először!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500_e-791
2037
akkor amit beszéltetek átforgott az óra benne , tudom a színe nem a legszebb de az engem nem érdekel , az a lényeg ne legyen komoly hibái guruljon :)
Az öregebbeknél, ha még nem cserélték, a csutkakormány lehet hátrány. Igazából annyira egyszerű egy GS, hogyha nagyon belenyúlnál egy öreg gépbe, akkor se biztos hogy nagyobb lenne a számla végösszege, mintha vettél volna egy fiatalabbat, aminek semmi komoly baja nincs (ami megint csak feltételezés, mert egy 10 éves motor se fiatal, tehát bármi megtörténhet)
Pont ugyan olyan jó vétel egy gyári állapotú, alapvetően tákolásmentes 89-es GS 270-300 ezerért, mint egy 2000-res évjáratú, hasonló kvalitásokkal bíró 450-ért.
Ám még annyi hogy van valami komolyabb változtatás az évjárat között? mert 300 ért lehet venni 1992 től 95 ig egy kicsit óckodok tőlük! Azért mégis csak majdnem 20 éves motorokról beszélünk !
értem én sokat bír meg minden de 20 év az 20 év főleg ha nem vigyáznak a mocira!
Mind1 véleményetek szerint melóba járásra + hosszú túrákra relatív friss évjáratút vegyek vagy teljesen mind1 ?
Előre is köszi a válaszokat!
Szép estét!
Munkába járásra és hétvégente hosszú túrákra kéne !
a túra alatt nem 50km értek 300-350km ert :)
De ha szerintetek nem sok gondom lenne egy sok kilométeres motorral hát legyen így :)
ja és a másik, pár év használat után lesz egy 20 éves igáslova, amiben aztán már tényleg irreleváns lesz, hogy mennyi kilométer van, mert addigra már ára szinte nem is lesz annak a GS500-nak, azért fogják megvenni mert olcsó, és árához képest nem lelakott.
Na... elkergetni azért nem kell. Én nagyon szívesen meghallgatnám az érvelését
Meg arra is nagyon kíváncsi vagyok miért van igénye extrém alacsony futásteljesítményre.
Ha nem motorozik sokat, mondjuk nem megy 5000-ret sem egy évben, akkor nagyjából tökmindegy lenne mennyi van a gépben, mert hamarabb lesz baja az állástól mint a kilométerektől.. ha pedig olyan nagyon sokat megy, akkor meg aztán azért mindegy hogy most 40 vagy 70 van a gépben, mert 3-5 év alatt akkor simán beleszalad 40-70 ezer kilométer, és már teljesen mindegy lesz hogy az óra (mivel átfordul) majd mire eladná 40 ezret mutat majd, vagy csak szűk 100-at.
Na az ilyenek miatt megy magyaroszágon az óra visszatekergetés!
Bakker 2000-es környéki motort akarsz, de ne legyen benne 60-70E kilóméter pff. Sokallod? Évi 4-5E kilómétert? És mi baja lesz egy motornak 60E kilómétertől? Atya-Úr-Isten!
Mondjuk úgy hogy beparkoltam egy szikla mellé..szorosan.
Csak a burkolat sérült meg az idomtartó konzol. Műanyagos 20-ért helyrepofozta a burkolatot. Én meg a konzollal origamizok...
Végül is már majdnem kész. Holnap még nyomok egyet rajta és összeáll a dolog!
ataa: 21:30-ra már Dabason voltam úgy, hogy Óbudán is megálltam. Az 526-on mi is Megtaláltuk ezt a kanyart és engem és Eriket is drifteltetett, amúgy szépen gurulható, viszont inkább a Zakopanebol jövet gurult kanyarokat kellene megnézni a 8xx úton
Nekem 780km lett a mai nap, Köszi Srácok, jó volt
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500_e-791
2037
akkor amit beszéltetek átforgott az óra benne , tudom a színe nem a legszebb de az engem nem érdekel , az a lényeg ne legyen komoly hibái guruljon :)
Pont ugyan olyan jó vétel egy gyári állapotú, alapvetően tákolásmentes 89-es GS 270-300 ezerért, mint egy 2000-res évjáratú, hasonló kvalitásokkal bíró 450-ért.
értem én sokat bír meg minden de 20 év az 20 év főleg ha nem vigyáznak a mocira!
Mind1 véleményetek szerint melóba járásra + hosszú túrákra relatív friss évjáratút vegyek vagy teljesen mind1 ?
Előre is köszi a válaszokat!
Szép estét!
Legjobban akkor jársz ha a futott kilométerrel nem foglalkozol, hanem veszel egy árához és/vagy korához képest jó állapotú gépet.
Munkába járásra és hétvégente hosszú túrákra kéne !
a túra alatt nem 50km értek 300-350km ert :)
De ha szerintetek nem sok gondom lenne egy sok kilométeres motorral hát legyen így :)
Milyenek voltak az utak? 526 kavicsos volt?
KÉPEK!
Meg arra is nagyon kíváncsi vagyok miért van igénye extrém alacsony futásteljesítményre.
Ha nem motorozik sokat, mondjuk nem megy 5000-ret sem egy évben, akkor nagyjából tökmindegy lenne mennyi van a gépben, mert hamarabb lesz baja az állástól mint a kilométerektől.. ha pedig olyan nagyon sokat megy, akkor meg aztán azért mindegy hogy most 40 vagy 70 van a gépben, mert 3-5 év alatt akkor simán beleszalad 40-70 ezer kilométer, és már teljesen mindegy lesz hogy az óra (mivel átfordul) majd mire eladná 40 ezret mutat majd, vagy csak szűk 100-at.
Bakker 2000-es környéki motort akarsz, de ne legyen benne 60-70E kilóméter pff. Sokallod? Évi 4-5E kilómétert? És mi baja lesz egy motornak 60E kilómétertől? Atya-Úr-Isten!
400 ezerért keresek eladó Gs-t 2000 évjárat környékit!
max 35 kw !
és ha lehet ne legyen benne 60-70 ezer kilóméter!
Csak a burkolat sérült meg az idomtartó konzol. Műanyagos 20-ért helyrepofozta a burkolatot. Én meg a konzollal origamizok...
Végül is már majdnem kész. Holnap még nyomok egyet rajta és összeáll a dolog!
Csak 2 napot olvastam vissza, Ataaa taknyoltál?