Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kékeszöld? Nem narancssárga v. sima sárga?
nekem, ilyenből gömbölyű volt...sajna csak fekete fehér fotókon hajtom..amúgy olyan oroszos kékeszöld volt......apa csinált hozzá világítást is
..nem írok neki...bár van hozzá 50 ficcsért moszkvicsslusszkulcsom
Azaz, nekem asszem piros-sárga volt.

Hányszor szétbasztam vele a sípcsontomat.
A piros-zöld-kék műanyagdömper volt a király.
Biztos, hogy te éltél akkor?
Érvényes magyar okmányokkal.
Nekem volt. Citromsárga.
Ketten ültünk rajta/benne egyszerre, így aztán pár év alatt rendesen elhasználtuk...
Nekem is, de nem kaptam, bárhogy is akartam. Én az első szériás gömbölyű kasznisra gerjedtem.
Nekem 30 éve kellett volna de nagyon!
Nem értem. Mi a gondod vele?
Ezek manapság kincsnek számítanak. Egy oldtimeresnek ezt tudnia kellene...
Most látom, az ürge feltette HD-ben is, vagy 10 kép, nagyítható. Tényleg nem normális.
http://www.hasznaltauto.hu/egyeb/egyeb/pedalos_moszkvics-6138984

Ganja, ha van kedved beszólni, találtam megint egy agyament hirdetést, itt a lehetőség. / Bokszzsák helyett./ Ha írtál neki, mutasd meg nekünk is, had röhögjünk mi is.
Gondoltam. Azé kérdeztem.
Nem úgy értettem.
A motor felépítésére gondoltam.
Itthon most elég drágák lettek a motorok kb. német árszínvonal. Remélem kifullad egyszer ez a tendencia. Persze aki el akar adni, annak ez jó. És a Red Barontól is olyan hírek jönnek, hogy nagyon veszik a használt motorokat, nem győzik kielégíteni az igényeket, és pótolni ez eladott használtakat. Pedig ők aztán tényleg nem olcsók.
Nem is tudtam. Mióta vagy kalandor?
Biztos.
Nem véletlen hogy szinte minden itthoni gép régen pizzaevőké volt.
Amúgy elég simlis népek szóval csak akkor higgy nekik ha ló legel a sírjukon.
Épp nézem a használt motorokat. Olasz oldalon 10-20 akár 30%-al is olcsóbbak a motorok mint a németen. Meglepődtem. Régen is így volt?
Hát...................öööööö............................én széltében vagyok átlagon felül te meg hosszában.
MIndegy, mert ugyis csak álom. Azért csak elterelgetném valahogy, ha valaki hozzám vágná. Nekem pl még a DL is alacsony.
A triálszerű kidőlt fákon,patakmedrekben lévő bernáthegyi kutyaházméretű sziklákon való motorvonszoláshoz nincs meg a fizikumom.
Maradok a plázacicás földutazásoknál.
Mivelhogy addigra 50 leszek és nem könnyebb hanem nehezebb.
Egykettest Csikós szerint iszonyat nehéz toszigálni.
És azért még ha csak könnyebb porolás van akkoris benne van a pakliban a motor cardio edzés szerű mozgatása.

Szóval maradnék a közepesen.
Rossz hír hogy nekem nem ért le róla a lábam pedig nem vagyok mélynövésű.
Én viszont az adventure szegmensben utazom. Nagyon jól ellennék ezzel a géppel, de akár az 1,2-essel is.
Vagy az ezres DL-lel.
Aszfalton meg simább földes,murvás utakon simán vállalható,valami utcai mintás abronccsal meg bárhová elszerpentineznék vele,jó kis kényelmes üléspozíciója lehet.
Mérleglés kérdése.Elvannak vele de aszfalton sem lehet rossz.
Jó kompromisszum.
GS1200 sem egyhengeres.
Megjegyzem szerintem.
Nem kő senkinek egyetérteni.