Teddy é nmost ismerkedem a derékfájással:
1. minnél kevesebbet ülni a PC-elött, egy huzamban
2.sok mozgás. Ha ismét tudsz kapálni akkor minden rendben jó a biciglizés , gyaloglás is!(ezek nem olyan fárasztók.)
3.üljél kemény széken és főként a háttámlája legyen kemény (rajztábla is megteszi) 10 perc csodákat tesz.
Ne aggódj:-) 1-2 nap és jó lesz:-)
A sárkány felmosta a konyhát és ment rohanában voltam.....akorát zakóztam hogy azt megirigyelte volna bárki....ráadásul spárgás kivitel volt.....azt hittem szétszakad a pöcsöm is.....
20 percig fetrengtem a felmosólében, mivel az esés közben még a vödröt is felrugtam - azt utána fájt mint állat, de ugye a férfiak keményebbek:-)
szóval elmentem dolgozni:-)
Holnapra már jobb lesz!
A flectort Én hagyagolnám....
A buktámnál azt írták fel nekem is a vállamra....és hát másnap reggel nem hogy fájt, hanem üvöltöttem a kíntól......szóval nekem nem jött be........
Azt hittem hogy alapban csak a vállam, de utána a bokámmal is ez volt.......
Szóval a flektor 378km/ó-ás sebességel csapodott a kukába......
Kell egy nő, aki kimaszirozza belőled a fájdalmat.......minden téren:-)
Az lett volna szép, ha borotválkozás közben még belenyilall egy jó nagyot (furcsa pózban nyomtam a szakállszabadulást), és elvágom az ütőerem... Életveszélyes a fürgyőszoba. Tiszta horror! Ezután sohasem fürgyök egyedül... mindig is irigyeltem "edddimörfit". "A kriályi hímvessző tiszta, Felség!"
Nyugi egyenlőre Én is kitartok:-) bár ennek az a fő akadálya hogy nincs meg a Nagy "A"-m:-)
És ugye a kategóriába ez a legnagyobb...........
Szóval idén tutira nem lesz motorcsere:-)
Ne mááááá"! Nyuszinak ettől lehajlik a tapsifüle a szeme elé... Szerintem ezt már nemszeresse. Inkább a "régi" formában bökdösd... azon én is jókat mulattam!
például a síneken csak átgurulni szabad és csak függőleges helyzetben.
Nyuszi!
Tudom, h jót akarsz, de a kis megint előbújt! Mi az, hogy a sínen csak ÁTGURULNI szabad? Akkor pl repülni nem? Vagy úszni sem?
És cak függőlegesen? Én a merőleges áthajtással szebálytalan vagyok? És ha függőlegesen, akkor hogy? Gondolom egykeréken! De melyiken?
Tisztára tanácstalan vagyok! El is adom a p...ba a motort!
Azért annyira nem vészes a dolog! Szerintem ha körültekintően és óvatosan mész nem lesz gond. Én is úgy készültem, h ide-oda fogja dobálni a seggét az új pacskerral tavasszal, de meg sem kottyant a kis Drágámnak! Bár nem is a gyári bakelitet tetettem fel rá!
Szóval nem jégpályára kell készülni. De mivel gondolom első útján nem akarod nyúzni, ezért nem olyan necces hazacsorogni vele!
Amúgy gratula, majd kérünk képet!
ui: most reggel láttam GSöccázas plakát-reklámot út közben. Pilláztam is elég rendesen!
Ha nedves az út, akkor még az aknafedelekkel is vigyázni kell, és az összes felfestést kerüld el, mert azok is nagyon csúsznak! Illetve a vasúti átjárókban a gumiszőnyeg is életveszélys még.
Motorvezetés esőben
Esőben a gumi tapadása messze elmarad ahhoz képest, amit száraz úton tapasztalunk. A kopott gumi fokozottan csúszik, mert a vizet nem tudja kiszorítani maga alól. Vizes úton különösen veszélyesek a vízátfolyások. Ezeken nagy sebességgel áthajtva azt tapasztalhatod, hogy a motor lelassul (a hajtó kerék kipörög) és kormányozhatatlanná válik, amíg megint talajt nem ér a gumi. Fokozottan veszélyesek az aszfaltszőnyeg hibái, a két aszfaltszőnyeg találkozása az út közepe táján. Az útfelfestéseken, az útba épített fém elemeken, például a síneken csak átgurulni szabad és csak függőleges helyzetben.
Sok balesetmentes km-ert, széles utat, occó benzint!
Teddy-Koma! Nagyon sok Manesz kólinthatott téged fejbe az éjszaka, mert sem hápi, sem Niki mailcímét nem jól írtad be. De most javítottam és küldtem neki ezt a csodás mailt! Hihetetlen....
Látod-látod! Így jár, aki másnaposan feredőzik!
Azért holnapra igyekezz meggyógyulni! Ha mégsem sikerül, hozz magaddal valami benzincső félét, hogy fekve is tudj alkoholizálni!
Ilyenkor kvára tudom hagyni magam! (persze egészségügyi szempontok miatt ).
1. minnél kevesebbet ülni a PC-elött, egy huzamban
2.sok mozgás. Ha ismét tudsz kapálni akkor minden rendben jó a biciglizés , gyaloglás is!(ezek nem olyan fárasztók.)
3.üljél kemény széken és főként a háttámlája legyen kemény (rajztábla is megteszi) 10 perc csodákat tesz.
Ne aggódj:-) 1-2 nap és jó lesz:-)
A sárkány felmosta a konyhát és ment rohanában voltam.....akorát zakóztam hogy azt megirigyelte volna bárki....ráadásul spárgás kivitel volt.....azt hittem szétszakad a pöcsöm is.....
20 percig fetrengtem a felmosólében, mivel az esés közben még a vödröt is felrugtam - azt utána fájt mint állat, de ugye a férfiak keményebbek:-)
szóval elmentem dolgozni:-)
Holnapra már jobb lesz!
A flectort Én hagyagolnám....
A buktámnál azt írták fel nekem is a vállamra....és hát másnap reggel nem hogy fájt, hanem üvöltöttem a kíntól......szóval nekem nem jött be........
Azt hittem hogy alapban csak a vállam, de utána a bokámmal is ez volt.......
Szóval a flektor 378km/ó-ás sebességel csapodott a kukába......
Kell egy nő, aki kimaszirozza belőled a fájdalmat.......minden téren:-)
Repülni nem jó motoron, meg úszni sem lehet túl jó... De mindegyik lehetőség rád van bízva, csak előbb Tökszárat pattintsd le a háccsó ülésről!
És ugye a kategóriába ez a legnagyobb...........
Szóval idén tutira nem lesz motorcsere:-)
Az itt az alapigazságtalanság, hogy reggel már nem kellett volna lefürgyeni!
Nyuszi!
Tudom, h jót akarsz, de a kis megint előbújt! Mi az, hogy a sínen csak ÁTGURULNI szabad? Akkor pl repülni nem? Vagy úszni sem?
És cak függőlegesen? Én a merőleges áthajtással szebálytalan vagyok? És ha függőlegesen, akkor hogy? Gondolom egykeréken! De melyiken?
Tisztára tanácstalan vagyok! El is adom a p...ba a motort!
Szóval nem jégpályára kell készülni. De mivel gondolom első útján nem akarod nyúzni, ezért nem olyan necces hazacsorogni vele!
Amúgy gratula, majd kérünk képet!
ui: most reggel láttam GSöccázas plakát-reklámot út közben. Pilláztam is elég rendesen!
De van egy link: esőben
a lényege:
Motorvezetés esőben
Esőben a gumi tapadása messze elmarad ahhoz képest, amit száraz úton tapasztalunk. A kopott gumi fokozottan csúszik, mert a vizet nem tudja kiszorítani maga alól. Vizes úton különösen veszélyesek a vízátfolyások. Ezeken nagy sebességgel áthajtva azt tapasztalhatod, hogy a motor lelassul (a hajtó kerék kipörög) és kormányozhatatlanná válik, amíg megint talajt nem ér a gumi. Fokozottan veszélyesek az aszfaltszőnyeg hibái, a két aszfaltszőnyeg találkozása az út közepe táján. Az útfelfestéseken, az útba épített fém elemeken, például a síneken csak átgurulni szabad és csak függőleges helyzetben.
Vizes úton tarts nagyobb követési távolságot.
Sok balesetmentes km-ert, széles utat, occó benzint!
Teddy-Koma! Nagyon sok Manesz kólinthatott téged fejbe az éjszaka, mert sem hápi, sem Niki mailcímét nem jól írtad be. De most javítottam és küldtem neki ezt a csodás mailt! Hihetetlen....
Azért holnapra igyekezz meggyógyulni! Ha mégsem sikerül, hozz magaddal valami benzincső félét, hogy fekve is tudj alkoholizálni!
Hátha jövő hétvégéig én is enyhülök valamit rugalmatlanságilag!