Én magamnak cseréltem láncot kerékkel, és én is kicsit csodálkoztam hogy mennyire lazán ban a tengelyen, meg hogy z.gyűrűs,de semmi gondom nem volt vele!
Nemtom, igazándiból nem akarom lecserélni, de ha már megadatna, akkor vmi nagyobb túrasportra.
Vagy ha nyernék a lottón, akkor vennék még mellé egy 1000rr-t, amit a múltkor belinkeltem, no meg egy 1200GS Adventure, h nagyobb túrákat is lehessen kényelmesen menni.
És mindjárt jön Zoli a bilivel meg a toronyórával.
Hát igen a kompromisszumok. Csak azért az nem volna baj, ha legalább tudnám bizonyos határok között állítgatni.
Mint említettem vala, a haveromnak 900rr-je van, 1x gurultunk a Biatorbágy Alcsút közötti híresen fosch úton, nem sok km, de Alcsúton azt mondta, h a büdös életbe nem fog erre jönni, mert szétrázta az út. Én se szeretem azt a részt, de a cibere qrva jól abszolválta.
A gond pont ennél hogy minnél sportosabb anál kényelmetlenebb.
A 600 rr már nem az a bódogságos túrázós sportcucc mint a 600 f.
Panaszkodott is a srác hogy fáj a karja.
Már agyaltam én is rajta, de annyit nem ér az egész. Így is túl sokat költöttem már rá. Majd ha 1x fortuna is úgy akarja, akkor lecserélem egy olyanra, ami tud olyat is, de egyenlőre nincs tervben. Ezt is szeretem, mint a GS-t.
A baj csak az, h a 2005-től már nem állíthatók a telók és az eleje az ölég puha és nem nagyon lehet vele mit csinálni. Sűrűbb olaj meg ilyesmit nem javasoltak a szakik. Túrázni persze fasza, no meg azért természetesen lehet vele keményebben is motorozni, de néha azért jó jó lenne, ha lehetne keményíteni rajta.
Perik, a segged a lóvári! :P