Bárki ráül azt mondja a komplett dolog egyben jó.Nem úgy mint a többi hogy ebbe,vagy abban,esetleg 2-3 komponensben de nehéz,vagy burta a futómű,vagy túl kihegyezett a blokk.
Nem csak úgy az egész jobb mint mindegyik.
amúgy pedig ez egy olyan dolog mint a szerelem....a legtöbb esetben kívülállók számára nem igazán racionális a döntés...de legbelül érezzük ,hogy nekünk az a legjobb döntés.
Ha nem a szerelmem az adott valami akkor talán nem is vigyázok rá annyira..
Magyarul ennyiért kasz izgibbet,szebbet,gazdaságosabbat,modernebbet,plázásabbat,sportosabba
t és még sorolhatnám.
Tetszőlegesen keverve a komponenseket.
A műszaki tartalomról, meg a korszerűségről, árról:
Ha most vehetnék ugyanazért az összegért egy vadiúj mostani BMW 320d-t, vagy egy vadiúj, de 30 éves konstrukciójú 124-es 240d-t, én az utóbbit választanám. 10-ből 9 ember ezen hasát fogja a röhögéstől, de a 124-es már bizonyított, a csili-vili mai autók meg pár év alatt szétmálanak alattad.
Max. egy milla.
Kisbolt/Világ vége.
Nem cipelek..de ha véletlenül Kenya alsó akkor a doboz sem árt.
Néha pálya.néha vadulós.
Kicsit Pimpelhető.
Parasztbiztos tech.
Fenntartható normális keretek között (ezért van kizárva a Hayabusa és az R1 )
ne kelljen minden motorozás után baszkurálni...esetleg trélerrel fenyegetni.
ne nézzek ki úgy rajta mint egy drótra akasztott gombóc.
..és még sorolhatnám.
kereskedőkben nem bízom...a marketinget leszarom.
Én aktív júzerek véleményének hiszek.
mellesleg minél több tesztet olvasok...annál kevésbé tudom ,hogy mit szeretnék.
Kiéhezett motoros pedig ugyan úgy ne menjen vásárolni mint az éhes ember.
...mondjuk nem félek attól ,hogy elhamarkodottan döntök....néha túlzottan is rágom a csontot..
Megértem, hogy szimpátia alapján választ.
Amikor vettem a GS-t, meg se néztem a kategóriatársakat. Ajánlhattak volna akármit, még ER 5-öt is, én kölyökkoromtól GS 500-at akartam. Nem bántam meg, sőt igazi szerelem volt.
Aztán kellett egy enduro. Mindig a BMW GS-ek tetszettek, mindegy, hogy 650,800 vagy 1200. Racionális okokból Freewind lett. Ugyanazt tudja nagyjából, mint a 650 GS, de még sincs szerelem.
Zoli pl. meg van gajdulva a gülüért, engem meg totál hidegen hagy.
Te is megvetted a GSXf-et, vagy mit, pedig van még hasonló motorból jó darab. Rajtad is látszott, hogy nem lehet lebeszélni...
Na az ilyen vásárló a marketinges rémálma. Tudja mit akar, és szarik mindenkire.
A másik oldalon meg bármit eladhatnak, ami kellően ki van fényezve...
Én csak egy szempontból tudom nézni.....illetve az is több tényezőn alapszik, de a lényeg, hogy a műszaki tartalom megéri-e azt amennyibe kerül?.....szerintem nem, de hát más szerint meg igen....,de oszt jön a legfőbb érv ami úgyis mindent eldönt, felülírja a higgadt érveket.....kell a gép?...ha igen akkor tök mindegy ki mit tanácsol...
Így is van!
Ne a saját érveinket erőltessük a másikra, inkább azzal segítsünk, hogy objektív kérdésekkel közelebb juttatjuk a döntéshez, Lásd:
- Mire kell? (hobbi, melóba járás...)
- Hol használnád? (hegy, síkság, M5, off-Road, ring...)
- Terhelés? (utas, csomag...)
- Táv? (Pest-München, csak Bp, home-kisbolt...)
- Mennyid van rá?
- ... stb.
Ha mindre van válasz, az alapján már lehet jó ár/érték arányú Neki való mocit ajánlani... (szerintem)
Így inkább lesz majd olyan gépe ami Neki lesz jó, és nem nekünk...
Nem, messze nem csak az ára miatt....hanem mert elavult, persze ha valaki erre vágyik akkor persze vegye meg nincs ott semmi hiba....egy már modernebb géppel kevesebb gond van...
Ebből csak a cibere a boci kategóriája. Abból meg kétlem, hogy azonos árban kapsz azonos évjáratot, azonos állapotba.
A többi meg alma-körte összehasonlítás.
A gsx-r-től meg a hideg ráz. Inkább a halál.
Nem érted, mert nem ugyanúgy vásárolunk. Nektek Zolival az ár az elsődleges, Ganja meg már rég szemezget a GSXF-el. Még a végén kiderül, hogy "csak" az ára miatt beszélitek le az álmáról...
Ezt most nem értem. ...amúgy nagyjából ezt írtam én is....ma már nem túl jó gép, ahogy Zoli írja ugyanannyiért modernebb konstrukciókat lehet kapni....a maga idejében ász volt.
Egy 2002 -es 750-es boci KB 600e.Ennyiért ugyanilyen árban lehet venni FZS600-at,Hornetet,GBF600-at,szerintem fiatalabb banditot,akár még 1200-ast is.Még egy gsxr 750-est is.Bár a kedvencem a K5 1000 nem jön ki belőle.
Nézed a konkurens középkategóriás mezteleneket.
Mind jó de egyik sem annyira mint a gülü.
Bárki ráül azt mondja a komplett dolog egyben jó.Nem úgy mint a többi hogy ebbe,vagy abban,esetleg 2-3 komponensben de nehéz,vagy burta a futómű,vagy túl kihegyezett a blokk.
Nem csak úgy az egész jobb mint mindegyik.
És szééééép.
Ha nem a szerelmem az adott valami akkor talán nem is vigyázok rá annyira..
Ár és az érte kapott össz csomag a gáz.
Magyarul ennyiért kasz izgibbet,szebbet,gazdaságosabbat,modernebbet,plázásabbat,sportosabba
t és még sorolhatnám.
Tetszőlegesen keverve a komponenseket.
És még csúnya is.
Bár ez meg szubjektív.
Ha most vehetnék ugyanazért az összegért egy vadiúj mostani BMW 320d-t, vagy egy vadiúj, de 30 éves konstrukciójú 124-es 240d-t, én az utóbbit választanám. 10-ből 9 ember ezen hasát fogja a röhögéstől, de a 124-es már bizonyított, a csili-vili mai autók meg pár év alatt szétmálanak alattad.
Kisbolt/Világ vége.
Nem cipelek..de ha véletlenül Kenya alsó akkor a doboz sem árt.
Néha pálya.néha vadulós.
Kicsit Pimpelhető.
Parasztbiztos tech.
Fenntartható normális keretek között (ezért van kizárva a Hayabusa és az R1 )
ne kelljen minden motorozás után baszkurálni...esetleg trélerrel fenyegetni.
ne nézzek ki úgy rajta mint egy drótra akasztott gombóc.
..és még sorolhatnám.
kereskedőkben nem bízom...a marketinget leszarom.
Én aktív júzerek véleményének hiszek.
mellesleg minél több tesztet olvasok...annál kevésbé tudom ,hogy mit szeretnék.
Kiéhezett motoros pedig ugyan úgy ne menjen vásárolni mint az éhes ember.
...mondjuk nem félek attól ,hogy elhamarkodottan döntök....néha túlzottan is rágom a csontot..
Amikor vettem a GS-t, meg se néztem a kategóriatársakat. Ajánlhattak volna akármit, még ER 5-öt is, én kölyökkoromtól GS 500-at akartam. Nem bántam meg, sőt igazi szerelem volt.
Aztán kellett egy enduro. Mindig a BMW GS-ek tetszettek, mindegy, hogy 650,800 vagy 1200. Racionális okokból Freewind lett. Ugyanazt tudja nagyjából, mint a 650 GS, de még sincs szerelem.
Zoli pl. meg van gajdulva a gülüért, engem meg totál hidegen hagy.
Te is megvetted a GSXf-et, vagy mit, pedig van még hasonló motorból jó darab. Rajtad is látszott, hogy nem lehet lebeszélni...
Na az ilyen vásárló a marketinges rémálma. Tudja mit akar, és szarik mindenkire.
A másik oldalon meg bármit eladhatnak, ami kellően ki van fényezve...
Ne a saját érveinket erőltessük a másikra, inkább azzal segítsünk, hogy objektív kérdésekkel közelebb juttatjuk a döntéshez, Lásd:
- Mire kell? (hobbi, melóba járás...)
- Hol használnád? (hegy, síkság, M5, off-Road, ring...)
- Terhelés? (utas, csomag...)
- Táv? (Pest-München, csak Bp, home-kisbolt...)
- Mennyid van rá?
- ... stb.
Ha mindre van válasz, az alapján már lehet jó ár/érték arányú Neki való mocit ajánlani... (szerintem)
Így inkább lesz majd olyan gépe ami Neki lesz jó, és nem nekünk...
A többi meg alma-körte összehasonlítás.
A gsx-r-től meg a hideg ráz. Inkább a halál.