Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Palotakert 20.
Rendben.....csak kicsit konkrétabb hely megjelölés kéne
.
Igazából simán korlátozó az a sok rohadt trafi.
Én meg vakedég vagyok és nem fogom 600 méterről kiszúrni.
Szóval marad a határ meg felette picivel.
60-100-120-140.
Erre meg jó a mostani.Gastra 1,6 twinport caravaan classic II,villám ezüst.
Garantált 57e km-el.Láttam.Tőlem 10 méterre parkolt a garázsában 8 évig.
Gödöllő.9-18-ig.
Zoli.....átvételi hely?...idő?
Autóval én is közel járok a megengedett sebességhatárokhoz max +10-20% a túllépésem,a sajátommal.........a cégessel járok egy 60km-es,erősen kanyargós etapon,a mindennap arra járó sofőrjeinknek 55 perc alá nem sikerül menniük,én 48 percnél tartok,de gps be van építve és a gk ügyintézőnél virított a menetdiagrammom,most le vagyok tiltva a vezetésről,sofőrrel járok...
Huhh...............most hogy mentem az újjal...(na jó 9 éves)..................há 2500 fölé nem pörgettem.................és így is jó.

Bassz most öregszem vagy csak a gép ennyire kellemesen papás hogy nem is karom tiporni?

Igaz 2 éve rászoktam hogy csak a max megengedett kocsival.
Holnap Anita XJ-vel megyek melózni utána meg a bükkbe...ez az a fajta motor amit pár éve meg nem vettem volna....most meg a legjobb gép és pont olyan erős amilyennek lennie kell.
Huhh most lehet megköveztek.De gyakorlatilag tökmindegy mit veszel csak lehetőleg minnél fiatalabb de lehetőleg minnél kevesebb km legyen benne.
És személy szerint motorban is és autóban is megvan a saját kívánságom.
Szóval egy elégedett ember lennék.
Az hagyján.. de az ilyen Bobek félék azok akik miatt állandóan fékezni kell az autópályán, amikor a külsőből bekacsáznak hogy 110-120 körül megelőzzék a 90-nel suhanó kamionokat.

Aztán persze csodálkoznak ha villogva érkezik az ember a fenekükbe
Es meg en vagyok ingerszegeny.
Nem látszik!

Néha nézzél "Adatlap nézet"-et, Te fő infós!
Fent van banyek! Nem látszik?
ataaa@freemail.hu
Nem a cc-től függ, hogy milyen nyomatékos....

Az 1.3-mas kis céges Corsa Van-om pl. 170-ig úgy megy, mintha versenyautót evett volna, ott persze megáll, pedig nincs benne tempomat, de attól függetlenül Óbuda és Budaörs között nincs nála ideálisabb: 5l körüli fogyasztás 800+km-es hatótáv, könnyű parkolhatóság, és belvárostól autópályáig mindenhol megállja a helyét, bőven elég utazóval...

A GS autóbeli tesója
A Roomsterem is 1,4-es benzin, nem érzem ,hogy ez kevés lenne. Sőt ettől nagyobb motor nekem csak pocséklás. Bár én autópályán sem jártam vele 120 felett.
Időben kell elindulni....
Neked országúton a 120 normális, én 100-al járok. De biztos rajtad is röhög valaki, aki 150 -el közlekedik vmi baszom nagy fürdőkáddal, mer neki az természetes. Szerintem viszont az a tempó nem való az országútra...
Na, szóval.. akkor Ganja milyen motort is vesz?
Nem az időről beszélek. Egy gyenge jármű egyszerűen nem komfortos. Vezettem már pár gyenge járművet, gyorsan is... de egyszerűen nem volt jó, használható de nem jó. Elég lesz 4.-be visszatenni, vagy kéne a 3... netán a 2 Szóval ilyeneken nem szeretek gondolkozni közlekedés közben. Meg azon se, hogy ugyan csak 60 ló ez a vacak, mégis megeszik 10 litert ha majdnem olyan tempót szeretnék vele menni mint egy akár csak 100 lovas valamivel, ami meg enne ugyan így 8-at mondjuk.

Egy gyenge jármű volt amit élveztem, az a bakancs Micra, ezres motorral.. de az is leginkább azért volt jó, mert könnyű és kicsi, és olyan sebességélményt ad már 110-nél hogy hajaj
Soha nem volt gyenge autónk... mindig csodálkoztam hogy mások hogy nem őrülnek meg a mindenféle 1.2-1.4-es harmatgyenge autóikban. Mondjuk nekik új autóik voltak, nekünk meg 7 év körüliek amikor hozzánk kerültek. Lehet hogy ez mentalitásbeli kérdés is.
A Transitom 76 ló, üresen 1600 kg, és a légellenálási együtthatója megegyezik egy óriásplakátéval. Még mindenhova odaértem időben...
Az hogy dombon ne guruljon vissza, meg lehessen vele előzni 90-nél, anélkül hogy üvegelni kelljen akkor biztos. 110-140 az nem egy élettől elrugaszkodott tempó országúton, meg az autópályás 150-160 se.
Mert te már túlléptél a normális közlekedésen...
Biztos velem van a baj.. de szerintem valahol 12-13 kg/le teljesítmény tömeg arány az ahonnan már úgy ahogy lehet folyamatos idegeskedés nélkül használni egy mezei utcai autót. Veterán autón kívül el nem tudom képzelni hogy lehet ennyire gyenge autót venni (pláne ha nincs különösebb anyagi oka)
Na és? Nekem nem szoktak beszólni :)