Diesel bálna merci tulajátol hallottam Soltvadkerten, "amikor hoztam haza Németországbúl még füstölt, de itthon raktam bele röndös pirosolajat azóta nem füstöl". Ha valaki emlékszik még a fűtőolajra.
Így is van, ennyit kell tudni, na meg azt kifelejtetted, hogy baromira tetszik a boci, tehát az sem árt, ha valamilyen szinten hasonlít rá...
Azaz egy minden stílust képviselő, tartós, elnyűhetetlen bevált darabot keresel, mint pl (ha mondjuk a Suzukinál maradunk) a GSXF, vagy a GSF, lásd mint a GS volt, csak nagyobbat...
Ugyanígy dilemmáztam én is, erősebb, gyorsabb, terhelhetőbb legyen mint a GS, magasságban, méretben jobban passzoljunk, ne egye le a gatyámat és ahol használom, sehonnan ne nézzenek ki.
Nálam a mostani felelt meg legjobban ezeknek, itteni szerencsés javaslatra csak próbaút után döntöttem a 650 és az 1250 között, majd csak ezt követően kezdtem nézni az árakat, ill. ez alapján azt, hogy használt legyen, vagy új.
Ez így van...szép dolog a szerelem, de a nőt sem veszi el az ember míg ki nem próbálja, hogy mennyire jó a kompresszió a hüvelyben és van-e megfelelő kenés.....így bármit is veszel legalább kompressziót mérjetek...
Hány 124-est látsz szép állapotban az utakon?
És hány BMW520d van kinn?
A 124-es kora leáldozott.Örvénykamra,megbízhatóság,merciség ide vagy oda már a csóró more sem 124-essel jár mert már alóla is kirohadt-kikopott.
Inkább egy krehács vectrát,zörgő 5-öst,nyikorgó bálnát vett rég.
...
I4
2.0 L OM601
I5
2.5 L OM602
2.5 L OM605
I6
3.0 L OM603
3.0 L OM606
A 240D motor az az állólámpásban meg a 123-asban volt.
Azaz egy minden stílust képviselő, tartós, elnyűhetetlen bevált darabot keresel, mint pl (ha mondjuk a Suzukinál maradunk) a GSXF, vagy a GSF, lásd mint a GS volt, csak nagyobbat...
Ugyanígy dilemmáztam én is, erősebb, gyorsabb, terhelhetőbb legyen mint a GS, magasságban, méretben jobban passzoljunk, ne egye le a gatyámat és ahol használom, sehonnan ne nézzenek ki.
Nálam a mostani felelt meg legjobban ezeknek, itteni szerencsés javaslatra csak próbaút után döntöttem a 650 és az 1250 között, majd csak ezt követően kezdtem nézni az árakat, ill. ez alapján azt, hogy használt legyen, vagy új.
Nekem bevált a stratégia
különösképp nem kedvelem a régi kacatokat, de annak olyan faja motorhangja volt........
az AUTÓ
És hány BMW520d van kinn?
A 124-es kora leáldozott.Örvénykamra,megbízhatóság,merciség ide vagy oda már a csóró more sem 124-essel jár mert már alóla is kirohadt-kikopott.
Inkább egy krehács vectrát,zörgő 5-öst,nyikorgó bálnát vett rég.