Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor majd ha már át lesz alakítva bejelentkezem abba a topikba is!
Hogyan és milyen módon szabadulnál meg a kutyacsonttól? Érdekelne.
Elég jól mennek az akrobatikus elemek a motoron. Mókus retteghet, jön a konkurencia.
Meg van a fékbetéted
Ami sárga és csillingel az meg a villamos
Egyébként azt tudtad, hogy a túrakormányos SV-t úgy hívják, hogy DL?
ja csak ennyi...? már azt hittem gondod van:
"...sikerült elborítanom a gépet álló helyben "
remek begyakorolt tecnikát tudok a motor gyors, gerinckímélő talpraállítására
Az bizony!
Voáááá SV nagy kedvenc :D
Nem fogod megbánni.
Jó választás.
Legjobb túragépek egyike!
Sportos alacsony ülés pozíció na meg persze remek túra gép :D
És ebbe erő is szorult egy kevés
Köszike, hát még milyen szép lesz az új kormánnyal!
Szép a motorod...jó választás volt
Na szép mondhatom!
Hála Istennek! már csak egy kis biszbasz rontja itt a levegőt
Tudja a bánat ,hogy mit akarok....majd nyuggerként rájövök ,hogy mi lett volna jó
Itt zárt kasznis szállítás volt nem platós.
El is tunt mint bmw-s a klubban.
Biztosan!
Persze, mert spanyol szar.....
Na meg dokit se felejtsük el!
Az a motorcsere se volt egyszerű....
Végre egy MOTOR!
Siman megy azenyem is.
Csak kene bele egy toltott akksi.
Platomenet volt?
Láttam Mónit "motorozni"az új gépével....igaz ezt csak olyan formában ahogy Zolit szoktuk látni......annyi különbséggel, hogy ez működőképes
Köszi szépen! :)))
Én ugyan keveset ültem GSR-en, de az feltűnt, hogy állandóan kerékre akart jönni pedig nem tudok kerekezni legfeljebb néha véletlenül sikerült. ....kivéve a Békával, azzal volt egy pont amikor szerettem érezni, hogy kissé emeli az elejét.