Halkan, csendes beolvasokent megjegyeznem, hogy a 7A utat gondoljatok meg.
Tavaly augusztusban jartam arra, Brezoitol a Vidra toig semmi gond nem volt, a tohoz erve mar egyre nott az utepitesek szama. A tavat delrol kerultem, rengeteg helyen epitettek atereszeket az utakon, sok helyen emiatt saron kellett atmenni (eso utan voltam, nem volt aszfalt - http://goo.gl/maps/BzhrL).
A Transzalpina utan kezdett erdekesebb lenni az ut. Teljesen mas kepet mutatott, mint a streetview-n. Sok helyen az ut megcsuszasa nagy zuzott kovekkel javitottak, tomtek be. Itt gyakorlatilag lepesben kerulgettem a koveket nehogy defektet kapjak vagy lecsapjam a felni szelet. Az iGO csak akkor vitt arra, ha engedtem a foldutat is (eloszor azt hittem hulyeskedik, de feluton jarva mar tenyleg elhittem neki - onnan mar mindegy volt merre megyek). Annak tekinteteben, hogy masfel-ket oraig autot nem lattam egy hetfo delelott nem volt vicces. :-)
Az ut vege, ahol a patak kezdodik viszont gyonyoru (http://goo.gl/maps/IBk03). Itt hiaba volt friss aszfalt a para, kidolt fak stb. miatt kellett nagyon figyelni.
Multkor megyünk asszem bledből haza.
Sanyi és Laci térképen mondja mi-merre.
Rá fél órára Sándor megy balra.Laci mutogat hogy jobbra,jobbra,jobbra.......................aztán rutinosan legyint hogy mindegy és megyünk balra.
És simán odaértünk fasza úton.
Állati nagy fless mikor megkérdezzük hogy merre................hm...........megy a pingvinezés................majd kialakul.
És tényleg.Kialakul.
Mindíig odaérünk.
Bár mikor az elöl menő sisakja sokat inog jobbr-balra akkor tudom hogy fordulunk vissza.
opciók ?
(valamikor) arra járok erre jársz , tavaszi zsongás gurigánál nálad lesz ...
lóvé ráér akkor, vagy tudom utalni iziben (elérhetőségem a zadatlapomon)
Tavaly augusztusban jartam arra, Brezoitol a Vidra toig semmi gond nem volt, a tohoz erve mar egyre nott az utepitesek szama. A tavat delrol kerultem, rengeteg helyen epitettek atereszeket az utakon, sok helyen emiatt saron kellett atmenni (eso utan voltam, nem volt aszfalt - http://goo.gl/maps/BzhrL).
A Transzalpina utan kezdett erdekesebb lenni az ut. Teljesen mas kepet mutatott, mint a streetview-n. Sok helyen az ut megcsuszasa nagy zuzott kovekkel javitottak, tomtek be. Itt gyakorlatilag lepesben kerulgettem a koveket nehogy defektet kapjak vagy lecsapjam a felni szelet. Az iGO csak akkor vitt arra, ha engedtem a foldutat is (eloszor azt hittem hulyeskedik, de feluton jarva mar tenyleg elhittem neki - onnan mar mindegy volt merre megyek). Annak tekinteteben, hogy masfel-ket oraig autot nem lattam egy hetfo delelott nem volt vicces. :-)
Az ut vege, ahol a patak kezdodik viszont gyonyoru (http://goo.gl/maps/IBk03). Itt hiaba volt friss aszfalt a para, kidolt fak stb. miatt kellett nagyon figyelni.