Motorozni nem főutakon kell, így nagyjából irreleváns hogy egy ország főútjainak milyen a minősége, motorostúra szempontjából a mellékutak a meghatározóak (akkor is ha valamennyit kell főúton menni). Szóval aki el akar menni valahová motorozni/MOTOROZNI! az jobb ha a mellékutak alapján dönti el hogy neki belefér-e az adott ország, vagy sem.
2 éve felmentünk a Nagy-Bihar tetejére. Feljött egy Bandit, meg egy CB 1000 F is(vagy mi). Túlélték....
Bár egy Varát meg lenhagytunk, visszafordult.
Bocs, nem tudtam kihagyni. De azok a kis kövek a képeken...
Nem feltetlenul ertek egyet, mert pl. a Transzalpina/Transzfogaras, a foutak altalaban jo minuseguek voltak, amiken jartam (nem voltam sok helyen). Viszont ez az utszakasz, ahol latszolag evek ota nem haladtak az epitkezessel a terkepen nezve semmiben nem kulonbozott az elotte/utana levo resztol ahol viszont jol lehetett motorozni.
Persze az is lehet, mire mentek pont vegeznek vele.
Nem a murvaval volt gond, hanem az oklomnyi kovekkel, amikkel feltoltottek az utat, hol az egyik felet, hogy a masikat, hol meg keresztbe. Ennek megfeleloen lehetett kerulgetni a murva melle felhordott nagyobb koveket is a megmaradt aszfaltos reszen.
Az atereszek epitkezesei (pl. http://goo.gl/maps/QMpAF) pedig eso utan nem voltak viccesek, mikor az eso lemosta hegyoldalrol a sarat az utra es nagy tocsak voltak.
Nem paraztatas miatt irtam, hanem mert lehet olyan is menne veletek, akinek ez nem fer bele.
A tudat, hogy el vagy zárva a világtól, és hogy csak két helyen lehet elhagyni. Az meg csak bónusz, hogy nehezen motorozható, mert változó keménységű tengeri homok végig az út (a rövid bevezető szakaszokat leszámítva). Van benne kihívás, és rizikó is. Mi csak úgy hívtuk, hogy a technikás egyenes
Én is tavaly augusztus végén voltam (kb. 4. alkalommal). Semmi gond nem volt. Felesleges paráztatni a jónépet.
Asszittem a Varának nem gond egy kis murva....
Ja mert én úgy gondolom nem az a fontos hogy milyen településeket meg látnivalókat érintünk (persze fontos ez is) de sokkal fontosabbnak tartom a jó előre kinézett útszakaszok abszolválását. Ez pedig sokszor azt jelenti hogy végig kell tervezni az egészet, hogy kijöjjön a lépés, és mindent lássak amit a térképen kinéztem.
Az Arabat milyen jó is volt... Az ugyan ilyen csak sokkal-sokkal hosszabb. Kicsit hiányérzetem is van azóta... mivel nincs ennél hosszabb földnyelv, így más kihívásokat kell keresni
Másik élmény a Sárospataki tengerszemekhez vezető út a szőlőhegyen utassal.
amúgy az még egy egész elfogadható és gondozott út
Amugy siman elvezheto a kanyargos aszfalt hirtelen tehenek,homok,fold,kovek,sator,konzerv solet, nelkul is.
Bár egy Varát meg lenhagytunk, visszafordult.
Bocs, nem tudtam kihagyni. De azok a kis kövek a képeken...
Persze az is lehet, mire mentek pont vegeznek vele.
Az atereszek epitkezesei (pl. http://goo.gl/maps/QMpAF) pedig eso utan nem voltak viccesek, mikor az eso lemosta hegyoldalrol a sarat az utra es nagy tocsak voltak.
Nem paraztatas miatt irtam, hanem mert lehet olyan is menne veletek, akinek ez nem fer bele.
A Visztula torkolatánál lévő földnyelv is csalogató. Főleg hogy a végén ott az Orosz (kalinyingrádi) határ.
Van ott minden.
De pont jo igy.
Igen sok inger er hetkozben.
Ha erdekel el is adok belole.
A tobbi nem mozgat.
Asszittem a Varának nem gond egy kis murva....
Az Arabat milyen jó is volt... Az ugyan ilyen csak sokkal-sokkal hosszabb. Kicsit hiányérzetem is van azóta... mivel nincs ennél hosszabb földnyelv, így más kihívásokat kell keresni