GS 500-ra szerintem elég az is bár mostanában 40LE-ig írják míg eddig 50 volt elvileg a határ...pedig a határ a csillagos ég....ezt bizonyítandó volt egy 1000-es Fazerrel egy fickó akinek 3 patentszem volt a láncán mivel még a gyári lánc volt rajta és több mint 50000km és ugye mert nem gyenge gép és az ember is hajtotta addigra már 3X elszakadt a lánc amit így orvosolt mire a csere mellett döntött...
Nekem 30 ezer van a patentszemes DID láncomban és semmi baj nem volt vele. Lehet más gyártmányoknál problémás, de ez tuti biztos. Alig bírtam összenyomni, annyira passzent!
Nem maga a nittelés, tehát a csap szétnyomása a dolog veleje, hanem a megfelelő mértékű préselés. Ha szorosra sikerül, nem mozog a láncszem kellően, ha laza, akkor meg nem tömít az O gyűrű - vagy X gyűrű.
Az akku lesz a ludas (előtte már járattam mert nagyon hervadt volt, még a 13V-ot sem érte el). Nem valami jó már. Ha sokat járok akkor rendbe jön.
Alapból pl az akkuban 12.2V van és ez úgy értendő, hogy elmegyek pl 50km-t és leállítom, másnap rámérek. Attól tartok mire jó idő lesz már be sem indul. Nincs ott gond a töltéssel.
5.szett van használatban
a hidegvágós megoldást szeretem jobban, a pontozón el kell találni a szöget(ellenben ha jól van eltalálva szinte olyan mint a nittelő)
hidegvágó aztán gyors bele egy x vagy + nyomot és kész is
hátul meg egy 15 kilós kalapáccsal van megtámasztva
és elég picikét kell ütni, mivel a legvége nincs megedzve aztán elég lágy az anyag
Azért a nittelő nem roncsol úgy még az ütős sem....mivel szép lassan nyomom össze és körkörösen egyformán nyomja szét a csapot....persze úgy is jó ahogy írtad, nem fog szétesni ha csak szét nem üti teljesen a csap kiálló részét.
pontozó, vagy hidegvágó
2 ütés és már meg is van a nittelés
sokan le fognak erről beszélni, én már évek óta ilyen módszerrel szerelt lánccal járok, és még pár ismerős is
jó dolog a nittelőszerszám de az is ugyanúgy roncsol, annyi a különbség hogy azt utána könnyebb kitolni
ha meg lengőkart akarsz kiszedni akkor inkább gyárilag végtelenített láncot vegyél, érdemes néha kikapni a lengőkart, kitakarítani átzsírozni a csapágyait, aztán nem kell fogat szívni az új vásárlásakor
Eccer kb. felőletek jött el egy zx6r-el (ha jól emlékszem) egy olyan kislánckerékkel amin már nem volt fog hanem csak pár kitüremkedés akadt körbe a közepétől, no azért a hátsó kerék sem volt teljesen épp.....és azért jött mert már nem bírt vele kerózni, megszaladt kis gázhúzásra is...
állni.