Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, és frissítsd az adatlapodat, mert nem fognak veled szóba
állni.
Nagyjából igen, ez jónak tűnik - bár mi itt leszünk Pöstbe, így minden időpont jó. De kb 2-3 a jó.
Fixáljuk most, vagy még ráér?
Az én ismerősöm 1000-es Gixerén is patentszemes lánc volt, és bírta neki.
Esso!
Mikorra gondoltad az Andrettit? 2-3 óra fele?
GS 500-ra szerintem elég az is bár mostanában 40LE-ig írják míg eddig 50 volt elvileg a határ...pedig a határ a csillagos ég....ezt bizonyítandó volt egy 1000-es Fazerrel egy fickó akinek 3 patentszem volt a láncán mivel még a gyári lánc volt rajta és több mint 50000km és ugye mert nem gyenge gép és az ember is hajtotta addigra már 3X elszakadt a lánc amit így orvosolt mire a csere mellett döntött...
Nekem 30 ezer van a patentszemes DID láncomban és semmi baj nem volt vele. Lehet más gyártmányoknál problémás, de ez tuti biztos. Alig bírtam összenyomni, annyira passzent!
jaaa
én mindig megfelelően préselek
a rutin meg az évek
Nem maga a nittelés, tehát a csap szétnyomása a dolog veleje, hanem a megfelelő mértékű préselés. Ha szorosra sikerül, nem mozog a láncszem kellően, ha laza, akkor meg nem tömít az O gyűrű - vagy X gyűrű.
Majd ha jó idő lesz és ki tudom vinni ránézek behatóbban.
De, hogy gázadásra csökken a fesz az nem erre utal szerintem...
Az akku lesz a ludas (előtte már járattam mert nagyon hervadt volt, még a 13V-ot sem érte el). Nem valami jó már. Ha sokat járok akkor rendbe jön.
Alapból pl az akkuban 12.2V van és ez úgy értendő, hogy elmegyek pl 50km-t és leállítom, másnap rámérek. Attól tartok mire jó idő lesz már be sem indul. Nincs ott gond a töltéssel.
Picit hervadtnak tűnik a töltés, közvetlen az akksira van kötve ugye? Gázadásra ahogy látom lemegy....nagyobb fordulaton sem megy feljebb?
5.szett van használatban
a hidegvágós megoldást szeretem jobban, a pontozón el kell találni a szöget(ellenben ha jól van eltalálva szinte olyan mint a nittelő)
hidegvágó aztán gyors bele egy x vagy + nyomot és kész is
hátul meg egy 15 kilós kalapáccsal van megtámasztva
és elég picikét kell ütni, mivel a legvége nincs megedzve aztán elég lágy az anyag
Korábban volt róla szó, hogy védelem, meg tüskék stb. Na most kiderült nem kell. Sem a visszajelzőhöz, sem pedig az IC-s indexreléhez.
Akkor már lehet jobb megoldás a kis csapágygolyó meg egy francia kulcs.
Van aki csapágygolyót üt rá, úgy is jó.....tulképp még nem láttam szétmenni nittelószemet akárhogy is tették fel..
Olyat épp most fogyasztok, de a következő Pilsner lesz....
Uhh! Azért ehhez a módszerhez finom kéz kell. Nekem kicsit durvának tűnik.
És nem akarlak lebeszélni, csináld csak, ha jól esik.
Csókoltatom az ízlésed! Én most szemezek 2 Staropramennel.
Azért a nittelő nem roncsol úgy még az ütős sem....mivel szép lassan nyomom össze és körkörösen egyformán nyomja szét a csapot....persze úgy is jó ahogy írtad, nem fog szétesni ha csak szét nem üti teljesen a csap kiálló részét.
pontozó, vagy hidegvágó
2 ütés és már meg is van a nittelés
sokan le fognak erről beszélni, én már évek óta ilyen módszerrel szerelt lánccal járok, és még pár ismerős is
jó dolog a nittelőszerszám de az is ugyanúgy roncsol, annyi a különbség hogy azt utána könnyebb kitolni
ha meg lengőkart akarsz kiszedni akkor inkább gyárilag végtelenített láncot vegyél, érdemes néha kikapni a lengőkart, kitakarítani átzsírozni a csapágyait, aztán nem kell fogat szívni az új vásárlásakor
Eccer kb. felőletek jött el egy zx6r-el (ha jól emlékszem) egy olyan kislánckerékkel amin már nem volt fog hanem csak pár kitüremkedés akadt körbe a közepétől, no azért a hátsó kerék sem volt teljesen épp.....és azért jött mert már nem bírt vele kerózni, megszaladt kis gázhúzásra is...
Gondoltam rá...,de rájöttem, hogy nagyon megszomjaznék közben...
Azt hittem hogy az egész lengőkar kiszerelést bevállalod 2 sörért
Tedd fel az új láncot a régi patentszemmel, és akkor eltudsz vele menni nitteltetni. Énis így csináltam.