Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most jöttem át vele másik suliba , simán indult!
Békéscsabán nem esik , remélem elkerül minket!
Szépen megfért az üzemanyagszint jelző mellett
Jó eséllyel tolni fogod.
Amúgy reggel óta esik.
Este feltöltöttem az akksit! Ma reggel beraktam ,de akksiról nem tudta behúzni. Ráraktam a töltőt akkor úgy beindult. Nagyon jól esett egy kicsit motorozni. Fél ötkor végzek suliba , remélem nem ér ide addig az eső .

Egy kérdés: Gumikba mekkora nyomás legyen?
A szállás a pályától kb 40. km-re lenne, oda nyilván nem motorral mennénk. De azért kell akkor menni, mert meg akarom nézni az F1-et is és erre más időpontban elég kevés az esély.
Nem akarok belevauzni de én a helyedben F1 hétvégén kihagynám Monzát.
Köszi. Idén az eddigi biztos pont az Bled. Jelenleg még kidolgozás és engedélyeztetés alatt van a Monza projekt is, ami nem más, mint egy forma 1-es hétvégével egybekötött túrázás. Ehhez persze sok mindennek össze kell jönnie, de ilyenkor van idő ezen gondolkodni. Áprilistól átteszem a székhelyem Németországba, így a többi túrát ennek fényében kell terveznem. Mostanában kezdtem nézegetni, milyen útvonalak, látványosságok vannak ott, ahova motorral érdemes ellátogatni. Az egyik kollégám Franciaországban, azon belül is Normandiaában volt nászúton, és a látott fotók alapján eldöntöttem, hogy arra is el kell mennem egyszer. Bámulatos, tényleg.
Amúgy mennék vissza a Balkánra is, főleg Albániába, de most máshogy alakul az élet.
450-esen volt gyárilag.
Biztos a súlycsökkentés miatt hagyták le.
Az a vicces, ha régi gs-eken ha jól tudom volt fokozat jelző.
Jók a fotóid. Idén ismét Balkán, vagy más az úticél?
Megjött végre a szelepfedél tömítés és hozzá a gyári paszta is. Holnap ki is cserélem. Ha valakinek kell ilyen paszta, írjon, szívesen adok.
Korrekt munka.
Épp apám 80 éves szülinapi partijáról jövök. Kicsit fáradt vagyok, először azt hittem, hogy ezen a motoros kulcstartón dolgoztál ennyit. ... Semmi rosszra nem gondoltam, de kicsit azért meglepődtem. Szóval jó lett a fokozat kijelző. Hasznos és fontos dolog, nem is értem miért spórolják le annyi motorról.
Az AKMT oldal szolgált ötletként...egy kicsit saját szájízem szerint kivitelezve. A jeladó a legfontosabb alkatrész ...szerencsém volt és kaptam egyet ...ez adott lökést az elkészítéséhez.
jaja a belső kopik jobban.
Betartom amit megígértem neked
Na megyek gályázni.
6-7 lépéssel.
Te már előnybe vagy a többiekhez képest
Hő?
Nagyon állat, Grat!

Tudnál írni kicsit a készítéséről, tapasztalatok, buktatók, tanácsok?
Muti meg, ne titokzatoskodj!
Akkor lehet nem is a szélesebb felni miatt, hanem amúgy is felemásan kopik. Na mindegy, most már jobban figyelem, nem csak a külső betétet.
Nekem hátul valószínűleg a kerékszélesítés miatt a belső fékbetét vas alá kopott.