Halkan mondom, hogy ha nekem nem lenne hova betolni ahol emberi hőfok van akkor nem is lenne motorom. Alapvető, hogy legalább egy 15 fokban legyen a gép. Az a nyirkos levegő megeszi lassan az egészet.
Ponyva? Hogy megkarcolja a fényezést amikor rárakom? :D
A közeli lépcsőház fűtőházának külső korlátjához van láncolva egy srác motorja, már évek óta így tartja, se ponyva, se semmi, épp csak a csapadék nem esik rá.
Régen Neki is GS-e volt, én meg azon rágtam a kefét, hogy tud-e így aludni, mert az enyémet kb. fél évig nem hoztam fel, amíg nem láttam, hogy milyen a környék. Szinte az enyémmel egy időben lecserélte egy YFZ-re, az is ugyanígy van tartva, szóval lehet Te is jobban járnál a ház előtt, kiláncolva (lásd pl. ujtordai), letakarva.
Én mondjuk tuti nem bírnék aludni, de ugye embere válogatja.
Terveim szerint leviszem egyik kemény hideg napon éjjelre majd megnézzük mit csinál regel. Persze akkut fent melengetem egy töltő társaságában.
Olyan ez a garázs, hogy amivel le volt takarva ruha az nyirkos lett, sőt szinte vizes. Azt meg nem akarom, hogy megegye a vázat meg minden.
3 hetet és 1 napot állt a motor meleg helyen. Majd kitoltuk, pöcc röff, hazahoztam (max 30percet mentem össz) és 2 napot állt szabad levegőn garázsban. Mondom felviszem a fűtöttbe és naívan azt hittem elindul. Hát nem csak tekerte úgy halványan és egyre lassabban és lassabban.... Majd nyekk. Pihi és megint nyenyenyenyenye nyee pöpöpööpö. 10 perc után örültem, hogy feltornászta 13v környékére az akkut. Ez nagyon a végét járja. Ha sokat nem megy 12.4V-on jellemzően elvan az akku üresen, de terhelésre (80w) úgy merül mintha visszaszámolna egy óra. (mert ugye van töltés visszajelző )
Benzinálló gumit is kap a nyílás köré, hogy tankolásnál nehogy hozzáérjen a pisztoly. A kromó az előző festést úgy vette le, hogy nem is kellett várni vele... Gány volt. Ahogy a hátsó kapaszkodó is és sorolhatnám.
3. réteg szárad, holnap csoportkép az új tankkal: http://www.kephost.com/images4...
Nem tudom mennyi lett idén a befizető, de ezek mind kinti papíros motorok.
Ha hozzá számolod az üzembehelyzés+vám+áfa költségét lehet már nem is annyira olcsóak.
Törött vasakat raknak össze,láttam innen származó gixxert,vázcserével,girbegurbán beütött vázszámmal,viszont küllemre,állapotra,hangra meglepően jó bőrben lévő gép volt.
Szvsz. rossz volt az időzítése, már ha a motorost akarta elkapni, kicsit még ki kellett volna várni, szerintem túl-izgulta, ami hasonlóan stresszes helyzetben elképzelhető, más elképzelésem nincs erről, mert még a 206-osnak sem ennyire fos a futóműve... esetleg részeg sofőr, vagy nem ült benne senki
Kormány felsőhíd és leszorító pántok hasonló felületkezelésén nem gondolkodsz? Exemen nagyon jól mutatnak, főleg Carbon matricázva