Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Leszedted vagy mi?Mert elmenni azért 20-30-at még igen gatya lánccal is lehet.
Pilsnert....és már 3...
Elgondolkoztam, hogy milyen drága sört iszol. Túl messze vagy az a baj.
Ezt még átgondolom és meglátjuk majd. Köszi.
Nem a szettcserére mondtam két sört hanem a nittelésre......,de nyilván van közelebb is aki "összenyomja"...
Az is 520-as lánc volt.
Persze a helyes irányba kell feltenni a biztosítót.
Nekem a 400-as ktm sx-en is patentszem volt, tökéletes!
Gondoltam rá, de valahogy biztosabbnak tűnik a nittelő szem. Azzal jön a lánc is. Ha jól tudom az 520-as lánc a határ a patentszem és a nittelő szem között.
Az a baj ahogy írtam, hogy hozzád nem tudom elvinni, sőt sehová. Ezért biztos nem trélerezek vagy futózok. Szerelni meg szeretek és ismerkedni a motor részeivel. A háta amúgy is szét van szedve a teleszkópnál. Elég jó árat mondtak itt a környéken is a cserére, de nem tudom elvinni. Szóval marad a hátsó lengőkar kiszerelés. :)
Patetszem?
Kész.
Minden kész.
Ha akarsz ekkorát szopni akkor hozd el megcsinálom 2 sörért, de biztos, hogy akarod?
Üdv!
Láncszettet cserélnék. Már megvettem. Nincs nittelő szerszámom és még nem is csináltam ilyet. Az a baj, hogy a motort nem tudom elvinni sehová, mert a mostani lánccal már nem mehet egy métert sem. Arra gondoltam, hogy csak a láncot vinném el valahová nittelni (ami gondolom nem egy nagy összeg), a lánckerekeket kicserélném én és kifordítanám a lengőkart, hogy a láncot feltegyem. Olyan mintha végtelenített láncot raknék fel. Amúgy is szét akarom szedni a hátát és megtisztogatni. Szerintetek?
Hát............lehet a szardíniakonzerv életérzésre vágyik ferrárival meglocsolva.
Hát mi egyszer elmentünk a Monte Carló rallyra, soha többet.
Sokkalta drágábban adnak mindent, a szállástól kezdve a kajáig.
Arról nem is beszélve hogy iszonyat tömegnyomor volt bármerre mentünk.
Ismerve hogy az olaszoknak mit jelent a Ferrari, eltudom képzelni mi van olyankor arrafelé :)
Ja értem...erre gondoltam....
Sima billenő kapcsoló.
Normál-gyors.
Potméter a dobozkában.
Azt egy talán meg lehetne oldani valami potméteres vagy többállású kapcsolós megoldással ami a szelep nyitását vezérelné.
Az esőmód kapcsoló csak kéne.
És egy relé ami gyújtásról megy?...nem kéne kapcsoló.
Én azért inkább vízbiztos kapcsolót rakok fel.
Nem. Mert a zárlat itt max annyit jelent az egésznek, hogy nem lehet kikapcsolni. Ez egy hiányossága belátom. Lesz védelme is tehát letestelhet a 12V max kimegy a 200mA-es bizti az akku mellett.
Nem volt szempont a kapcsoló vízhatlansága éppen ezek miatt.

Ez a Bovingtoni?.....sajna az messze van, de a németet meg lehetne nézni, tervben van....na meg Kubinka, de azt nem tudom mennyire lehetne megnézni pedig ott vannak talán a legélethűbben tartva a régi harckocsik...némelyiken a lövésnyomok is rajta vannak ahogy kilövés után odavitték őket...
Fasza!
Esőben nem lesz zárlatos az a kapcsoló?
ha valakit érdekel.
Harckocsimúzeum
1

2