Van aki ismeri, vagy volt vele üzlete? Érdeklődnék, mert van egy két irreálisan jónak tűnő fogás, eléggé alul árazva.
Na most ez nem ER-5 (ER5, ERNŐ, ER 5, Kawasaki, Kawa, dobfék, ezeket azért, hogy a fisi script tuti megtalálja , fisi, ha olvasod, most szólok, hogy nem szar a dobfék, teljesen jól ellátja a feladatát, nekem sem rohadt be, vagy volt rozsdás soha a Trabantomon, nincs vele semmi baj. ), hanem egy ER-6-os és bár tudom, hogy a Kawa mostanában egyre olcsóbb, de azért nem ennyire...
A viccet félretéve....Ha Kolondrum nem lenne ilyen "csíramayer"..még szimpatikus is lehetne....mert ahogy nézem...melózik a szarával rendesen...amit viszont személy szerint nagyra értékelek...
...viszont ha nem lennének hozzá hasonló figurák.......nem becsülnénk a normális arcokat...
Tényleg igaz, hogy másképp működsz. Megmondom őszintén, sokszor elsőre nem is értem, mit írsz. Szerintem ebből is adódik, hogyha félreértenek. Próbálj egyértelműbben fogalmazni és akkor kevesebb lesz a galiba.
Ezek apróságok és alapvető szervízteendők összessége.
A cuccok javát előkészítettem és beszereztem.
Nagy részük csak pár dolog.
A csomagtartóra pl valami hálót kéne felaplikálni ami megtart egy hálózsákot mert oldaltáskára lett gyártva.
a deklit meg azért cserélem mert olcsón szereztem másikat és az eredeti már 2x leért a 3.-at nem várnám meg ugyanevvel.(nem nem én voltam a hibás mindkettőben)
A legnagyobb falat a láncolajzó de az is fejben meg van 1-2 délután fenn is van.
A fejnek,olajtartálynak,olajpumpának kell egy tartó valami laposvasból meg a kábelezést leszigetelni és felkötegelőzni oszt annyi.
A plexivel kicsit bajban vagyok mert kéne is meg nem is.
Lesz egy elég hosszú pályás utam akkor jól jönne de mennék inkább nem pályán akkor meg nem.
Így vacillálok.
szervíz meg már 8000Km-óta kéne.Gyertyacseréig vártam mert elég macerás szétkapni hengerfejig a gépest.Ezt inkább februárban tenném nem szezonban.
Szóval elég logikus egyberakni az egészet holtszezonba hogy utána csak toljam neki 2 évig.
Holnap ha idő engedi elkezdem a láncolajzót.
Ez el fog tartani márciusig hogy úgy bekössem és beüzemelhessem ahogy kitaláltam.
Nameg még van szinkron,gyertyacsere,deklicsere,csomagtartó modifikáció,gumizás,talán egy lámpa lekapcsoló,rá kéne jönnöm hogy icipici zárlatom van vagy csak az akksi kuka.Ujra bekötni a szivagyujtót,kitalálni pár fain kamerapozíciót,plexinek kitalálni a helyét és felszerelni.
Szal meg lesz oldva a símogatás február végéig.
Eddig Móni van meg mi a társammal. Jövő hét szombaton, de konkrét időpont még nincs. Valamikor ebéd után, koradélutánra gondolok, de akár előbb is lehet tőlünk.
Nem belőled van elegem, csak mondom, hogy nem mindig van helye a viccelődésnek, ill. lehet valami poén 1x, 2x még talán 3x is, de sokadjára már unalmas, főleg, ha mondják is. Biztos én vagyok félreértős hangulatban, de ebből az ikonból: nekem az jött le, hogy megint (mint megannyiszor) a 650 vs 1250 "poén"-ra gondolsz, azt meg már szintén unom...
De hogy oldjuk kicsit a feszkót (és váltsunk témát is), van már jelenléti az Andrettis meetingről? Ki lesz ott (mindenkitől kérdem)?
Ha túlreagálom akkor KB 20 oldalt kell visszaolvasni internetes dumapárbaj miatt.
Ha neked van kedved hozzá csináld végig.
Én beleuntam.És a többiek sem vágynak rá így leállítom magam.
650-esezést meg nem tettem csak a linkelt videón nem láttam.
Ha ez neked érzékeny pontakkor hagyom a picsába.
Mint mondtam unom a felesleges túlreagálást fórumon.
Kórház meg saját tapasztalat.
Fater túl sokat idegeskedett.A 2. katéterezés után egyre gyengébb volt és a vége szomorú lett.
Szóval igyekszem kicsit viccesebben elütni az ideget mert nem tesz jót.
Senkinek.
Komolyan.Láttam.
Amúgy meg ha úgy érzed jól magad én nem foglak többet zavarni.....................semmivel.
A feszültség generáláshoz értek, ezt mások mondták. A vicc az egészben az, hogy ez nem direkt van (!). Elenyésző ami direkt megy.
Jelen esetben ha kilépek is pörögtök még úgy látom.
Itt egy kereskedő, mégpedig a http://www.markamotor.hu/, na most...
Van aki ismeri, vagy volt vele üzlete? Érdeklődnék, mert van egy két irreálisan jónak tűnő fogás, eléggé alul árazva.
Na most ez nem ER-5 (ER5, ERNŐ, ER 5, Kawasaki, Kawa, dobfék, ezeket azért, hogy a fisi script tuti megtalálja , fisi, ha olvasod, most szólok, hogy nem szar a dobfék, teljesen jól ellátja a feladatát, nekem sem rohadt be, vagy volt rozsdás soha a Trabantomon, nincs vele semmi baj. ), hanem egy ER-6-os és bár tudom, hogy a Kawa mostanában egyre olcsóbb, de azért nem ennyire...
ER6 350 km-el
másik példa 3150 km, ugyanaz...
ER-6 3150km
de van itt minden, ami hihetetlen:
CBR600RR 1240km... és sorolhatnám...
CBR600RR 2009 1240km
Valakinek tapasztalat?