Kissé tényleg túl van árazva ez a motor. A nagy Bandit csak 2,4 millió és a két oldalidomot leszámítva semmi plusz nincs a GSXF-en. A másmilyen fejidomot+lámpát nem mondanám extrának, kb. ugyanannyi a bekerülési költségük. 550ezer Ft egy pár oldalidomért meglehetősen húzós...
De itt most nem arról volt szó, hogy lehet-e külföldre menni. Persze, hogy lehet bármivel. Hanem, hogy az év többi napján amikor itthon vagyunk jobb, célszerűbb-e a 650-es.
Hát............mivel részben igaz.
Tényleg nem törekszem a legolcsóbb lenni.
Inkább Ár/érték viszonylatban próbálok szerencsét.
A legutóbbi nyannyer mondta hogy nagyon drága a fürdőszoba szekrényem 29900-ért.
Na ja csak azt közölte később a hogyhogy kérdésre hogy a yisk-ben sima bútorlapos és 2 ajtós nem fényes fehér és beépített szennyestartós a cucc 16e-ért és nem tetszik neki a színe.
Jaaaaaa mondom olyat már tudok 15e-ért is...........benn van a raktárban.
Nade ez nem érdekelte.
Általában látják a különbséget de ugyi a jobb kéne az olcsóbbért.
Van az emberek fejében egy régi emlékekből,szórólapokból és az internet alapján kialakult katvasz amiről azt szűrik le hogy az adott X összegért amit szánnak rá 20 évig tartó svájci bicska variálhatóságú igen kicsi helyre fejedelmi kényelmet nyújtó termék kapható mindenhol.
Holott nagyon nem így van.
Pedig ez nem igaz. ...tényleg, mi lenne ha Te is alkalmaznál olyan reklámot mint némely multi nevezetesen, hogy ki írod a cuccaid mellé, hogy az melyik konkurrensnél mennyibe kerül?
Engem nem győzött meg. Mitől jobb ez 3 millióért, mint mondjuk egy 4 éves FJR, vagy egy kicsit idősebb RT? Azok is három milla, aztán mennyivel többet adnak... nagy bajuk meg nem lehet, najó a BMW-nek lehet, de az FJR-ek azok elég problémamentesek. Használtan ha olcsó lesz..már talán elgondolkodtató, de addig..
Egyébként a cikkiró mire gondol itt: "Ez egy olyan motor, mint a Honda CB1000F, csak az túrázásra szinte alkalmatlan és jóval gyengébben viselkedik."
CB1000R-van.. ami izomnaked, ami kötve hiszem hogy gyengébben viselkedik mint egy "Bandit", meg van a CBF1000F amire vicces azt mondani hogy túrázni alkalmatlan, amikor 2011-ben az is 3 milla körül volt, 3 dobozzal, állítható szélvédővel..kifejezetten túrázásra hangolva.
Ismét egy negatív irányban elfogult cikk, de valamelyest már azért csiszoltak a hozzáálláson, elvileg a "politika" és az újságírói támogatás miatt, ugye nem mondhatják, hogy ár/érték arányban mennyivel jobb a drágább kategóriánál, de bocs, ettől azért
Az üzemanyag-kijelzős többszöri fikázása miatt annyira lesajnálom ismét a tesztelőket... Nem a motort, hanem Őket jellemzi, hogy pl. "kemény" 3000km-es teszten (ez a kategória talán egy 2. gyári szervízt elbírt volna) sem képesek megszokni, mert tényleg csak megszokás kérdése... Ha pl. egy Hornethez hasonlítjuk szigorúan csak ezt a kütyüt, azt pl. már láttam tolni kifogyott nafta miatt, ilyet nem valószínű, hogy fogok látni....
A 650 vs 1250 összehasonlító részben, amellett, hogy a korábbi cikkre mutató link még véletlenül sem jön be a képre kattintás után, meglehetősen gyorsan átugrik a felett a tény felett, hogy mit is jelenthet a súlykülönbség. Jó, igen, elmondja, hogy +4x Nm és +1x Le, de ahogyan taglalja is, ez a két mutató nem jelent annyi többlettudást, mint amennyivel drágább. Hozzátéve, hogy semmi más előnye nincs a kisebb cc-hez képest, mert ahogy hallottam/olvastam nagybandit tulajoktól, az osztott ülés sem kényelmesebb. És akkor ott van még az a +4x kg súlytöbblet, ami a fajlagos LE-rőre számolva kifejezetten hátrányos, a fajlagos Nm-re vonatkoztatva pedig közel egál a 650-hez képest...
Abszolút igazat adok abban, hogy "ki kell próbálni", viszont kétlem, hogy rá lehetne húzni a sablont minden GSX650F tulajra, hogy az ára miatt vették a 650-est (mint ahogy nálam sem ez volt a mérvadó), sokkal inkább az ár/érték arány, azaz az igazi hasznossága, illetve a cikkben is említett alacsonyabb sebességnél (pl. város) a nagyobb súly miatt jelentkező kezelési nehézségek...
Ez úton is respect minden itteni fórumozónak, aki a gyors döntés ellenére meggyőzött, hogy próbáljam ki a 650-et is, mielőtt megvenném a "nagyot" Kipróbáltam, így lett az 1250-ből 650... Ma sem döntenék másképp, viszont az a kérdés még nyitva maradt, hogy lecserélem-e majd, de az biztos, hogy egyelőre nem látok a piacon alternatívát, hogy eldöntsem. Úgy lesz ez, mint ahogy annó beleszerettem a GS500-ba. Lehet naked-ben már van olyan gép, de a tényleges változat amit vennék, még max csak tervező asztalon van (pl egy szépen felöltöztetett és felszereltségben korszerűsített GSX1400 személyében ) Na Ő és a nagybandit között tényleg fennáll a "próbáld ki mindenképp" elv, mert számadatok alapján akár szinte egyformának is mondanánk, pedig nem....
A további célzásokra csak annyit, hogy valahogy a kollégámhoz hasonlítanám az ilyen formán megnyilvánulókat, aki b.szogatott, hogy megpályázok "minden" szabad pozíciót, holott tematikusan egy konkrét területen, munkakör jellegét tekintve pedig nagyban hasonló, vagy egymásra épülő poz-okat próbáltam megkapni. Azóta én előrébb léptem, Ő pedig vacog, hogy mikor lesz kirúgva...
Nagy Bandit kedvelőknek, akik a GS500 nyergében már ezzel szemeznek, és nem utolsó sorban Lovinak. . Nagyon dicséri a cikk és ez is azt támasztja alá, hogy minden motort ki kell próbálni...ugyanis nekem nem jött be. Most már inkább azt mondom, nem az én kategóriám, és ne akarjam, hogy úgy viselkedjen mint mondjuk egy Speed Triple, mert az megint más kategória.
Erdélybe készül valaki az idén?