Motor csak akkor lesz műszaki TK, ha a váz sérült. Akkor viszont nincs értelme foglalkozni vele. Ugyan nem lehetetlen javítani, van is aki foglalkozik vele, de elég kényes dolog és drága is.
Akkor abba már én is bele esek. Amikor lemegyünk a Szársomlyóra ernyőzni, az ottani helyi májerek úgyis minden nem pécsire azt mondják, hogy "na megjöttek a pestiek."
Szerencsére ha még tovább bővülne Buda, akkor se lenne gond.. új, meg mégújabb.. ki fog tudni akkor már ennél tovább számolni, úgyhogy a következő már Százhalombuda lesz
Mivel ez az ország a lehúzások országa, nem hinném hogy tudnál olyat mondani vagy olyan dolgot találni ami nem a pénzről szól, hanem arról hogy jól érezze magát az állampolgár-vállalkozó-lakos
De ott cégek vannak..és mivel munkaeszköz a taxi...a beszerzési árnál már olyan kedvezményt kapnak a kimondottan taxinak gyártott és színezett autóra ,hogy attól a földi halandó is meglepődik.
..Svájc,Német o. bemutatod a vállalkozói kártyát és szintén horror kedvezmény a taxira.... M.O lószar...sőt
Bár értelmét nem látom.
Ha TK akkor TK.
Ha egy moci totál károsra tört utána azt forgalomba lehet ismét helyezni?
Addigra simán Kistarcsának hívják majd az egészet.
No persze budai és nem pesti.
Minden gyártó a kedvezmény kérésére a legelső kérdése hogy hány darab?
Vannak magas házak.
..Svájc,Német o. bemutatod a vállalkozói kártyát és szintén horror kedvezmény a taxira.... M.O lószar...sőt