Nem tudom, de azt se, hogy ki veszi ezt meg? Nem az a baj, hogy törve volt, csak ha ilyen prosztó módon állították helyre, milyen lehet a többi része?
Nekem is volt totálkáros a GS500 eleje, de arról utána nem sokan mondták meg, hogy törött volt, pedig javítva-fényezve lettek az idomok, nem cserélve...
Hogy ez milyen szépen kimagyarázza, hogy szarrá törték a motort!
Ami alapból még nem lenne baj, de ilyen szinten igénytelen helyreállítást ritkán látni...
abból 3-4km távot tuti benzinnel menne
én csak akkor megyek benzinnel amikor kifogy a gáz, vagy ha túl sok a mínusz
évi 10 litertől nemigen megy el több benzin
az opelt simán lehetett mindkettőhöz
de inkább a központisokhoz volt a keverős
a szekvenciálissal kevesebbet evett volna kb 1 literrel, ellenben 3x annyi lett volna az ára(abból csak új volt)
és ilyen közeli mászkálásokhoz nem is optimális, én -10 fokig gázzal indítom, a szekvenciális meg benzinnek indul víz felmegy 60 fokra(lehet mókolni egy kicsit asszem 40ig lehozni) akkor vált át csak benzinre
azért érdemes rákérdezni, mert mostanság nem sokan köttetik be a gázt és elég jól lement a bekötés ára
nincsenek már 3 hónapos várólisták sem, egy hét alatt sorba kerül az ember
miért nehéz?
enyém is hengerenkénti.....
bár nem mindbe lehet, műanyag szívótorkosba nem ajánlott
amikor kezd a gyertya döglődni néha visszadurrant a légszűrő felé
de ha gondolod hívd fel: műszaki szaktanácsadót
jó gyerek, elmondja a tutit
Nehéz lenne egy hengerenkénti rendszerhez keverőset tenni.
Az előzővel 150e-ret mentem el 10 év alatt.
Ha ez jó lesz (remélem) akkor ez is elmegy annyit.
De még így sem éri meg szerintem újonnan.
nekem sima keverős van, ilyen volt olcsón.
bontottan vettem apróért
10 év alatt 1x volt reduktor felújítás
elég sok km kell menni hogy megérje, főleg ha alapból nem sokat eszik a gép
Gázos jó lenne de szekvenciális szett kéne.
Ammeg irreálisan drága.
Első körben helyre kell tetetni az orrát............KB 1 centivel csálé és feszülnek a lámpák,nem jók a hézagok,festés,szélvédő,műszaki.
Csak a biztosítót várom hogy küldjék a bónusz igazolást.
felénk is elég nagy a mozgolódás, csempész cigit keresgélnek, mindig megvizitálják a kombi hátulját, már vissza sem húzom a redőnyt, aztán nem kell kiszállni
bár múltkor megkérdezték miért van a pótkerék a csomagtartóban
mert a helyén van a gáztartály
meg is tekintették milyen szép fekete
amúgy tapasztalatból mondom hogy a nevelés a lényeg
ha feltettem a gyereket a vonatra, simán elüldögélt pestig anélkül hogy futkosott és őrjöngött volna
2 évesen már simán kezelte a tv+dvd kombót és hagyott aludni( örökké fent volt már 6 óra felé)
szerintem a feles jobb választás
kicsi gyakorlattal simán lehet vénásan is adagolni
ez a módszer hasonlít az injektorra mert kevesebb lesz a fogyasztás mivel jobb a hatásfok
Picit rizikós a módszer.
A sokkolót lehet időzárral ellátni.
Korlátlanul lehet ujra ismételni a procedúrát ha hálózatra kötöm és ki lehet tólni az üzemidőt egy hétvégére is.
Nekem is volt totálkáros a GS500 eleje, de arról utána nem sokan mondták meg, hogy törött volt, pedig javítva-fényezve lettek az idomok, nem cserélve...
abból az 500ból amiért el fogja adni nem sok mindenre futja
max egy téligumiszettre
"Oldalidom nincs rajta és nincs is hozzá, így jobban tetszik. "
Furcsa egy ízlése lehet a csajnak.
Ami alapból még nem lenne baj, de ilyen szinten igénytelen helyreállítást ritkán látni...
Köszi!
én csak akkor megyek benzinnel amikor kifogy a gáz, vagy ha túl sok a mínusz
évi 10 litertől nemigen megy el több benzin
Utána törpölök.
De jobbára 10 oda 10Km vissza az út.
de inkább a központisokhoz volt a keverős
a szekvenciálissal kevesebbet evett volna kb 1 literrel, ellenben 3x annyi lett volna az ára(abból csak új volt)
és ilyen közeli mászkálásokhoz nem is optimális, én -10 fokig gázzal indítom, a szekvenciális meg benzinnek indul víz felmegy 60 fokra(lehet mókolni egy kicsit asszem 40ig lehozni) akkor vált át csak benzinre
azért érdemes rákérdezni, mert mostanság nem sokan köttetik be a gázt és elég jól lement a bekötés ára
nincsenek már 3 hónapos várólisták sem, egy hét alatt sorba kerül az ember
Szerintem műanyag a szívócső.
Már twinport blokkos.
És inkább drága.
enyém is hengerenkénti.....
bár nem mindbe lehet, műanyag szívótorkosba nem ajánlott
amikor kezd a gyertya döglődni néha visszadurrant a légszűrő felé
de ha gondolod hívd fel: műszaki szaktanácsadót
jó gyerek, elmondja a tutit
Az előzővel 150e-ret mentem el 10 év alatt.
Ha ez jó lesz (remélem) akkor ez is elmegy annyit.
De még így sem éri meg szerintem újonnan.
bontottan vettem apróért
10 év alatt 1x volt reduktor felújítás
elég sok km kell menni hogy megérje, főleg ha alapból nem sokat eszik a gép
Ammeg irreálisan drága.
Első körben helyre kell tetetni az orrát............KB 1 centivel csálé és feszülnek a lámpák,nem jók a hézagok,festés,szélvédő,műszaki.
Csak a biztosítót várom hogy küldjék a bónusz igazolást.
bár múltkor megkérdezték miért van a pótkerék a csomagtartóban
mert a helyén van a gáztartály
meg is tekintették milyen szép fekete
Ma hazakerekeztem a szíp új műszaki nélküli kocsival.
Há nem vagy 5 rendőrkocsi kolbászolt oda-vissza azon a francos 10 km-en.
Persze vót útvonalengedélyem.
ezek mindenhol ott vannak
ha feltettem a gyereket a vonatra, simán elüldögélt pestig anélkül hogy futkosott és őrjöngött volna
2 évesen már simán kezelte a tv+dvd kombót és hagyott aludni( örökké fent volt már 6 óra felé)
és lehet használni tiszta szeszt.
kicsi gyakorlattal simán lehet vénásan is adagolni
ez a módszer hasonlít az injektorra mert kevesebb lesz a fogyasztás mivel jobb a hatásfok
A sokkolót lehet időzárral ellátni.
Korlátlanul lehet ujra ismételni a procedúrát ha hálózatra kötöm és ki lehet tólni az üzemidőt egy hétvégére is.