Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A hornet nem sok.egesz egyszeruen ha nem porgeti nem fog menni.es kezdesre nem fogja huzni.
A gladius meg hmmm nem lesz sornegy egy inyektorhangolastol.
Volt egyszer a fiammal közösen egy suzuki across 250-esünk (japán belpiacos). 4 hengeres. Lazán a 8-10 litert bekajálta. Aztán amikor a gyereket egy diesel passat leelőzte meg lett pecsételődve a sorsa.
B. U. É. K mindenkinek! Jól kezdem az évet.... Tankoltam az Omv - n és lehasalt a paripa.... Hazafelé pályán mintha egy henger kimaradna, otthon meg már be se indult... Kezdesnek a gyertyákat aksit megneztuk, aztán a benzin csapot, karbi le engedes, a meglevo benzinbe kevertunk denaturalt szeszt, hátha vizes lett a benzin.. De így sem akar indulni... Ma újra töltöm az aksit mert a sok indítási próbálkozástól lemerült picit. Ami érdekes hogy az aksi kb fél éves viszont, teljes töltött állapotban is csak 11.9V-ot ad le a 12.4 helyett.. De sztem ennyi nem befolyásolja az indítást...
Ötlet szintjén nem rossz, de sztem az már kicsit sok kezdőnek.
Akkor Hornet...? Legalább nem kellene majd cserélni, és kezes jószág akár kezdőnek is... (szerintem)
Lehet, de nem bánnám, ha nem ő lenne a tartós teszt aktív résztvevője, önköltségen.
Ez még csak távlati terv, nem 2 hónapon belül fog megvalósulni, optimistán nézve is kb. év vége. Na de mivel töltsem az unalmas téli napokat, hogy motor is legyen azért bennük?
Egyébként igen, sokallom. És nem azért, mert nem hiszem el, hogy tökéletes állapotban van, hanem azért, mert ennyi pénzért ugyanennyi idős pl. lég-olajos Banditot is kapok, ami azért kategóriákkal jobb motor. A GS-nek az ára és a tudása egyáltalán nincs arányban egymással.
Esetleg Honda CRF250L.. 100-110 körül lehet vele utazni... amikor meg nem ül rajta a barátnőd elviheted játszani a határba
..csak azért írtam mert az egy viszonylag kicsi és pofás motor, meg az is olyan lehet mint a GS, el lehet rajta dönteni hogy utána hova tovább. 2 szezon alatt még csak nem esik szét egy körültekintően kiválasztott darab
Exemet sokallod?: GS500F
Néztem azt is, de igazából a Kawasaki minőségéről nem vagyok meggyőződve és akkor még finoman fogalmaztam.
Ha nem marad más, utánanézek annak is.
ER-6 Kawa? Kezdésnek szerintem még pont jó..
A barátnőm motorozni szeretne, aztán neki gondolkodom kezdőmotoron. Csak nem túl egyszerű a kérdés, lévén ne legyen túl magas, ne legyen túl nehéz (az enyémet oldalsztenderről alig bírta felegyenesíteni), ne legyen túl erős és persze ne legyen túl drága sem.
A GS500F ugyan tetszik neki, de a kínálat minősége és főleg az ára elkeserítő...
Ez még csak távlati terv, de nem árt előre gondolkodni a dolgon.
Maximálisan. Miért?
Hmmmm?
Kicsit OFF:

Mi a tapasztalatod a Gladiusszal? Barátságosabb a karaktere mint az SV-nek?
Azért érdemes belekalkulálni a járulékos költségeket: gumik, köt. szerviz, adók, fogyasztás stb. Vannak, akik még kiköhögig a motort, de menni vele már nem futja, csak áll leginkább a garázsban. Sejtésem szerint nagyobb arányban van így ez Magyarországon mint nem. A motor üres státuszszimbólum marad. Az összes fórum is egy kicsit ezt a feszültséget kívánja oldani, hogy a motor nincs eleget használva. Pénztelenség, exisztenciális gondok, időhiány stb. Akkor már jobb BB kapitány a Jawa Mustangjaval vagy Csókai professzor a TS MZ-vel. Legalább használják.
Na ez az....
Mentem ilyennel. Arra, amire egy átlag magyar motorosnak kell egy motor, teljesen felesleges. Nem volt jobb vele menni mint a kis Bandittal, nem hagyott mély nyomot bennem. Ha valaki kő gazdag és van pénze kihasználni, állandóan utazgatni nagy távokra, persze vegyen ilyet. Drágább motorok közül teszteltem a Honda CB1000R-t, az viszont nagyon tetszett.
Dobozra sem adok annyit.
Ezen a videón nem ment el 7000 kilométert sem a gumiszett a VFR-en
Jó dolog a VFR, de szerintem aránytalanul drága (mármint ahhoz képest, hogy hasonló karakterben mennyivel olcsóbb pl a Suzuki), viszont 1250-ben sem a fogyasztáson gondolkodnék, nem szabad, hogy az a pár liter domináljon, ahogy mondják/mondták itt mások is: "ha nincs pénzed banánra, ne vegyél majmot". A gumicsere ára már inkább mérvadó, évente 100eFt (jó esetben)...
Fogyasztási adatot az ember akkor néz amikor csak 600 ccm körül nézelődik, vagy akár 1250 körül. 500 ccm-hez közelebb kevesebbet esznek a motorok, liter körül vagy felette meg "sokat". Szerintem ez ilyen egyszerű

Ez például jó túramotornak tűnik, még úgy is hogy masszívan 7 liter fölött fogyaszt.
(egy kukkot nem értek a videóból.. de azért így is átjött a sztori)
Másrészt nálam nem a költséghatékonyság dominált a vásárlásnál, bár kétség kívül figyelembe vettem a tartósságot, de fogyasztási adatot nem néztem, hobbi motor, minek is néztem volna
Nem figyelsz, a doboz+tartó volt annyi...