Baszki visszavonom, találtam ilyen színben, aminek fekete volt a sárvédője elől és a tankja is fekete a segge meg szürke... lehet simán eredeti a tank is, akkor mégjobb
Hali!
Gratulálok, nagyon jó áron vetted!
Azt tudd, hogy szerintem az enyém a legrondább GS a földön, tehát nem baszogatlak, csak kb. ezt látni a képen.
Egyszer balra dőlt az ok, hiányzik a kuplung vége, cserés volt a tank az első sárvédő és az indexek és a tükrök is, gyanús, hogy az egész eleje szét volt csukva. Ha rendesen megcsinálták, váz nem sérült akkor fasza, én is bevállaltam volna 400-ért, jó cucc ez
Tudják, hogy keresünk motort a gyereknek!
Sőt, pont Tike javasolta, hogy a GS fórumon érdeklődjek!
A fiam decemberben volt 18, most kezdi majd csak az A2-őt és ehhez a kategóriához ez a motor felel meg a legjobban!
(Meg Neki ez tetszett a legjobban!)
Amúgy én Honda párti vagyok, de inkább csak a motorozás érdekel, mint hogy más motorját "cikizzem"!
Nem is tetszett, ami itt a fórumon volt a napokban Er5 GS500...
Amúgy a motort nem én vettem, hanem a fiam vette magának a saját pénzéből, de csak ma délután hozzuk el, így majd csak akkor lesz "hivatalos"!
Szia!
Ma, illetve tegnap hozta haza Sopronból Petőfibányára "saját lábán" és megállt Hatvanban, hogy megnézzük milyen, és azután döntöttünk róla, hogy megvesszük 400 pénzért! Öt éve van a tulajdonában és a munkahelyemen az egyik kollégám szólt, hogy hátha eladja...
Jól látod, lejtőn, oldalsztenderen eldőlt, ami index csere, tükör eltört, sajnos én is már jártam így !
Amúgy nincs 1000km a gumikban, jók a féktárcsák, nem hullámos, nincs válla, új aksi, friss műszaki, gyári szerszámok, friss olajcsere motul 5100 10w40, "sajnos" le van mosva így nem láttam, hogy van-e olajszivárgás valahol, alapjárat nekem egy kicsit alacsony volt, a láncot még meg kell néznem, kormányvégsúly hiányzott, a krómozott tükrök oxidálódtak, illetve egy-két helyen pici rozsda folt, leömlők oxidáltak...
Tökéletes motort ennyi pénzből nem lehet venni, de bízom benne, hogy majd kapunk segítséget, ha esetleg gondok adódnának!
Jelenleg a gyári kipufogó projektet kell majd megoldani...
Ugye tudod, hogy ennek a tankja, nem a sajátja, vagy javított (legalábbis a festés alapján)? Az eredetinek más a színe! Nézve a bal oldali deknit, valószínű azon az oldalon "pihent" egyet! Villa, váz, felfüggesztés rendben volt? Ha gyári guminyomás mellett elengedett kézzel nem szitál be, akkor nincs miért aggódni...
Nem biztos, hogy ez gondot jelent, csak a "nagyon jó állapot" innentől erősen szerelőfüggő (mármint aki összerakta), remélem átnéztétek rendesen!
A fiúk meg olyanok, amilyenek!
Rakhatok fel egy egész sorozatot is!
Szájakat becsukni, nem nyálcsorgatni!
A kuplung vége nem is tűnt fel, de remélem ez lesz a legnagyobb gondunk!
Köszönöm, idővel csere lesz!
Gratulálok, nagyon jó áron vetted!
Azt tudd, hogy szerintem az enyém a legrondább GS a földön, tehát nem baszogatlak, csak kb. ezt látni a képen.
Egyszer balra dőlt az ok, hiányzik a kuplung vége, cserés volt a tank az első sárvédő és az indexek és a tükrök is, gyanús, hogy az egész eleje szét volt csukva. Ha rendesen megcsinálták, váz nem sérült akkor fasza, én is bevállaltam volna 400-ért, jó cucc ez
Sőt, pont Tike javasolta, hogy a GS fórumon érdeklődjek!
A fiam decemberben volt 18, most kezdi majd csak az A2-őt és ehhez a kategóriához ez a motor felel meg a legjobban!
(Meg Neki ez tetszett a legjobban!)
Amúgy én Honda párti vagyok, de inkább csak a motorozás érdekel, mint hogy más motorját "cikizzem"!
Nem is tetszett, ami itt a fórumon volt a napokban Er5 GS500...
Amúgy a motort nem én vettem, hanem a fiam vette magának a saját pénzéből, de csak ma délután hozzuk el, így majd csak akkor lesz "hivatalos"!
Ma, illetve tegnap hozta haza Sopronból Petőfibányára "saját lábán" és megállt Hatvanban, hogy megnézzük milyen, és azután döntöttünk róla, hogy megvesszük 400 pénzért! Öt éve van a tulajdonában és a munkahelyemen az egyik kollégám szólt, hogy hátha eladja...
Jól látod, lejtőn, oldalsztenderen eldőlt, ami index csere, tükör eltört, sajnos én is már jártam így !
Amúgy nincs 1000km a gumikban, jók a féktárcsák, nem hullámos, nincs válla, új aksi, friss műszaki, gyári szerszámok, friss olajcsere motul 5100 10w40, "sajnos" le van mosva így nem láttam, hogy van-e olajszivárgás valahol, alapjárat nekem egy kicsit alacsony volt, a láncot még meg kell néznem, kormányvégsúly hiányzott, a krómozott tükrök oxidálódtak, illetve egy-két helyen pici rozsda folt, leömlők oxidáltak...
Tökéletes motort ennyi pénzből nem lehet venni, de bízom benne, hogy majd kapunk segítséget, ha esetleg gondok adódnának!
Jelenleg a gyári kipufogó projektet kell majd megoldani...
Ugye tudod, hogy ennek a tankja, nem a sajátja, vagy javított (legalábbis a festés alapján)? Az eredetinek más a színe! Nézve a bal oldali deknit, valószínű azon az oldalon "pihent" egyet! Villa, váz, felfüggesztés rendben volt? Ha gyári guminyomás mellett elengedett kézzel nem szitál be, akkor nincs miért aggódni...
Nem biztos, hogy ez gondot jelent, csak a "nagyon jó állapot" innentől erősen szerelőfüggő (mármint aki összerakta), remélem átnéztétek rendesen!
Mennyiért vettétek?
Szép masina egyébként, hajrá!