Oké ganja- neked elhiszek mindent , még azt is hülyének mondom, régi motoros havert akivel anno beszéltem 500-as vétel előtt. Kb. nem szó szerint de idézem.
Első években elment két személlyel középső fokozatokon, aztán 4 év alatt úgy összeült hogy most mára legkeményebb fokozatra kell állítsam. Kellen venni bele egy White Powert, mert azt hallottam az jó bele. Tuti csak hiba volt a mátrixban!
Ellenben nem vagyok nehéz gyerek ( most is kb 93 kg) meg átlag utasok 40-65 kiló közt ültek rajta, anno, no ez a szar meg anakronisztikus dupla hátsó rugóstag tudta azt hogy 8,5 év alatt kétszer , vagy 3x állítottam a legpuhább állásból (ugye Er5 futóműve szar, mint anno egy kiscsajnak ajánlottátok vegye meg a takony puha Gs futóművet, mert szegény hamvas kis popója keménylette az Er futóművét) max 3- ig, ebben benne volt full csomag meg egy 65 kilós csajszi hátul- szal ezt tudta az a szar dupla rugó.
Nincs is ezzel baj meg a lőtéri kutyát érdekli, csak maradjunk az objektivitás talaján.
Szerintem ekkora teljesítménynél teljesen mindegy milyennel szerelték!
..meg amúgy is elsővel húzol nagyobbat.
...talán a tárcsa betétjének cseréjekor nem kell annyit szarakodni....azt még egy ovis is simán cseréli.
Nem ül össze! Én nehéz vagyok...nincs vele baj! Mentem vele már 46 ezret...nem ment össze!
A szélesebb felni miatt szokás vagy a "kutya csontos" emelés..vagy a rugóstagos verzió. A belső sárvédőbe nüansznyit beleficcen a széles gumi.
No meg van akinek a magas segg jobban tetszik!
Hát nem jobb a dobfék mint a tárcsa, csak kiderült közben, még régebben, mikor is Norbi haverom csere motorként kapott egy GS 500-at, hogy az agyon ajnározott, favorizált hátsó tárcsaféketek a Gs- en se sokkal vehemensebben lassít mint az a szar dob. Ezzel nem azt mondom, hogy jobb lenne, vagy egyenértékű- de hogy húúúú annyival nem szarabb, mint ahogy be akarnád magyarázni azoknak, akik még nem ültek motoron.
Ja meg persze, tedd hozzá hogy nyikorog is, mint a vonatfék- ha valaki olyan igényes, hogy szarik rá, és nem tisztítja- ki - és kontra jöjjön ismét a klasszikus észrevétel:
"A fékdobba belefojt a hólé és úgy belerohadt, hogy a hátsókerék folyamatosan kajakra fogott."
89 óta tarcsafekkel gyártják, minden fasz tudja, hogy jobb, aki ellenkezőleg mond az egy vicc. Vagy GS500-át vegyél, vagy ha van rá pénzed cb500-at, mert az picit jobb. Tanács kell? GS500.
szeretném, ha az első lámpa burája is krómozott legyen, nem tudom, kapni-e ilyet, vagy valami univerzális cuccot nézzek. esetleg más Szuzkiknak a lámpái? Banditok?
Tükörben tudom ajánlani az SV-t, nekem az van fent (király).
Lámpát is szeretnél cserélni, vagy csak erősebb fényt kihozni belőle?
A 2003-ig műszerek króm keretesek, e-bay-en szoktak még akár újak is lenni.
csaba600
[86] 2011. augusztus 5. 15:30
Egyébként rendbe rakattam a telókat:rugóelőfeszítés 3cm-s betétekkel,sűrűbb olaj és több is mint a gyári előírt.A mester azt mondta,hogy a gyári adat felülírható,és egy képlettel kiszámítható a tűréshatár,amennyivel több mehet bele.Persze új szimeringeket is kapott.
Komolyan mondom kiváló lett,semmi felütés,komfortos rugózás,de nem puha,pont ideális.Természetesen a többi probléma megmaradt,pl. hogy a váz nem elég merev,meg-megnyúlik-hajlik-nyaklik-tekeredik érzetre,különösen két személlyel megpakolva.Nagyobb sebességnél fokozódik.Szeretem ezt a motort,de ezt igen rossz néven veszem tőle,de mivel blokk és motorhangközpontú vagyok,és ez szerintem zseniális,elnézem neki.A szörnyűséges Er5 viszont egyben /kivételesen/ remek volt:a futóműben,azt még visszasírom.
No most akkor vagy összebeszéltek- vagy összebeszéltek? Joban húz? Éjj, amikor az Er meg nyomatékosabb? Nem vágom komolyan.
Olyat ne mondj azért mint anno csaba 600- idézem
"Az igaz, hogy jobban gyorsul az ER5, de ez csak a stopper óra adata, mert a GS-t sokkal sportosabbnak érzed és szerintem a filing a lényeg. "
Nemmellesleg egyik lengyel tesztben a CBF 500 -al is összehasonlítva(!) a nyomatékrugalmassága a legjobb volt az Er- nek!
Amúgy nagyon kis részben egyet értek veled is- meg Csabával is- mégpedig miben?
Elmondom, bár már leírtam, ami kreha agyon vágott,szutymálék ,nem gondozott Er-5 el összefutottam mostanában az nem semmi. Szal ha szart fogtok ki és utána meg GS- ből jót, persze hogy utóbbi fog jobbnak érződni. Jelenleg fent lévő Er-5 hirdetésekből nem találok olyat, amit bátor szívvel vennék meg, és ez sajnos komoly! Mindegyiken látszik, hogy törték agyon hajtották, elhanyagolták őket.
van valami tippeket, hogy hol érdemes nézni a motorhoz cuccokat? (tudom, google) De hátha van már tapasztalatotok.
Amit szeretnék pl:
- lecserélni a tükröket, nem kerek alakúra, krómozottra
- lecserélni az indexeket, LED-es krómozottra
- lecserélni az első lámpát (erősebb izzó, és a hátulját szintén krómozottra)
- az órák burkolatát szintén szeretném krómozottra cserélni
Igen, minden króm, de szerintem így igen szép lenne...
Első években elment két személlyel középső fokozatokon, aztán 4 év alatt úgy összeült hogy most mára legkeményebb fokozatra kell állítsam. Kellen venni bele egy White Powert, mert azt hallottam az jó bele. Tuti csak hiba volt a mátrixban!
Ellenben nem vagyok nehéz gyerek ( most is kb 93 kg) meg átlag utasok 40-65 kiló közt ültek rajta, anno, no ez a szar meg anakronisztikus dupla hátsó rugóstag tudta azt hogy 8,5 év alatt kétszer , vagy 3x állítottam a legpuhább állásból (ugye Er5 futóműve szar, mint anno egy kiscsajnak ajánlottátok vegye meg a takony puha Gs futóművet, mert szegény hamvas kis popója keménylette az Er futóművét) max 3- ig, ebben benne volt full csomag meg egy 65 kilós csajszi hátul- szal ezt tudta az a szar dupla rugó.
Nincs is ezzel baj meg a lőtéri kutyát érdekli, csak maradjunk az objektivitás talaján.
..meg amúgy is elsővel húzol nagyobbat.
...talán a tárcsa betétjének cseréjekor nem kell annyit szarakodni....azt még egy ovis is simán cseréli.
A szélesebb felni miatt szokás vagy a "kutya csontos" emelés..vagy a rugóstagos verzió. A belső sárvédőbe nüansznyit beleficcen a széles gumi.
No meg van akinek a magas segg jobban tetszik!
Ja meg persze, tedd hozzá hogy nyikorog is, mint a vonatfék- ha valaki olyan igényes, hogy szarik rá, és nem tisztítja- ki - és kontra jöjjön ismét a klasszikus észrevétel:
"A fékdobba belefojt a hólé és úgy belerohadt, hogy a hátsókerék folyamatosan kajakra fogott."
És kész minden!
szeretném, ha az első lámpa burája is krómozott legyen, nem tudom, kapni-e ilyet, vagy valami univerzális cuccot nézzek. esetleg más Szuzkiknak a lámpái? Banditok?
Tükörben tudom ajánlani az SV-t, nekem az van fent (király).
Lámpát is szeretnél cserélni, vagy csak erősebb fényt kihozni belőle?
A 2003-ig műszerek króm keretesek, e-bay-en szoktak még akár újak is lenni.
nincs valakinek elfekvőben használt hátsó lánckereke? 39-es, vagy ott körüli vagy újra tudtok ajánlani olcsó helyet?
Na akkor ez meg hogy van?
csaba600
[86] 2011. augusztus 5. 15:30
Egyébként rendbe rakattam a telókat:rugóelőfeszítés 3cm-s betétekkel,sűrűbb olaj és több is mint a gyári előírt.A mester azt mondta,hogy a gyári adat felülírható,és egy képlettel kiszámítható a tűréshatár,amennyivel több mehet bele.Persze új szimeringeket is kapott.
Komolyan mondom kiváló lett,semmi felütés,komfortos rugózás,de nem puha,pont ideális.Természetesen a többi probléma megmaradt,pl. hogy a váz nem elég merev,meg-megnyúlik-hajlik-nyaklik-tekeredik érzetre,különösen két személlyel megpakolva.Nagyobb sebességnél fokozódik.Szeretem ezt a motort,de ezt igen rossz néven veszem tőle,de mivel blokk és motorhangközpontú vagyok,és ez szerintem zseniális,elnézem neki.A szörnyűséges Er5 viszont egyben /kivételesen/ remek volt:a futóműben,azt még visszasírom.
No most akkor vagy összebeszéltek- vagy összebeszéltek? Joban húz? Éjj, amikor az Er meg nyomatékosabb? Nem vágom komolyan.
Olyat ne mondj azért mint anno csaba 600- idézem
"Az igaz, hogy jobban gyorsul az ER5, de ez csak a stopper óra adata, mert a GS-t sokkal sportosabbnak érzed és szerintem a filing a lényeg. "
Nemmellesleg egyik lengyel tesztben a CBF 500 -al is összehasonlítva(!) a nyomatékrugalmassága a legjobb volt az Er- nek!
Amúgy nagyon kis részben egyet értek veled is- meg Csabával is- mégpedig miben?
Elmondom, bár már leírtam, ami kreha agyon vágott,szutymálék ,nem gondozott Er-5 el összefutottam mostanában az nem semmi. Szal ha szart fogtok ki és utána meg GS- ből jót, persze hogy utóbbi fog jobbnak érződni. Jelenleg fent lévő Er-5 hirdetésekből nem találok olyat, amit bátor szívvel vennék meg, és ez sajnos komoly! Mindegyiken látszik, hogy törték agyon hajtották, elhanyagolták őket.
van valami tippeket, hogy hol érdemes nézni a motorhoz cuccokat? (tudom, google) De hátha van már tapasztalatotok.
Amit szeretnék pl:
- lecserélni a tükröket, nem kerek alakúra, krómozottra
- lecserélni az indexeket, LED-es krómozottra
- lecserélni az első lámpát (erősebb izzó, és a hátulját szintén krómozottra)
- az órák burkolatát szintén szeretném krómozottra cserélni
Igen, minden króm, de szerintem így igen szép lenne...