Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...most látom ,hogy az én lámpám mindenhol krómos.....pff ezt a szart
Oké ganja- neked elhiszek mindent , még azt is hülyének mondom, régi motoros havert akivel anno beszéltem 500-as vétel előtt. Kb. nem szó szerint de idézem.
Első években elment két személlyel középső fokozatokon, aztán 4 év alatt úgy összeült hogy most mára legkeményebb fokozatra kell állítsam. Kellen venni bele egy White Powert, mert azt hallottam az jó bele. Tuti csak hiba volt a mátrixban!
Ellenben nem vagyok nehéz gyerek ( most is kb 93 kg) meg átlag utasok 40-65 kiló közt ültek rajta, anno, no ez a szar meg anakronisztikus dupla hátsó rugóstag tudta azt hogy 8,5 év alatt kétszer , vagy 3x állítottam a legpuhább állásból (ugye Er5 futóműve szar, mint anno egy kiscsajnak ajánlottátok vegye meg a takony puha Gs futóművet, mert szegény hamvas kis popója keménylette az Er futóművét) max 3- ig, ebben benne volt full csomag meg egy 65 kilós csajszi hátul- szal ezt tudta az a szar dupla rugó.
Nincs is ezzel baj meg a lőtéri kutyát érdekli, csak maradjunk az objektivitás talaján.
Van egy eladó SR2-esem.
Szerintem a 400 bandit szép motor...bár én nem vagyok mérvadó mert az Enfield is kiba tetszik
Szerintem ekkora teljesítménynél teljesen mindegy milyennel szerelték!
..meg amúgy is elsővel húzol nagyobbat.
...talán a tárcsa betétjének cseréjekor nem kell annyit szarakodni....azt még egy ovis is simán cseréli.
Lehet nem is nagyobbra váltok, hanem kisebbre
Nem ül össze! Én nehéz vagyok...nincs vele baj! Mentem vele már 46 ezret...nem ment össze!
A szélesebb felni miatt szokás vagy a "kutya csontos" emelés..vagy a rugóstagos verzió. A belső sárvédőbe nüansznyit beleficcen a széles gumi.
No meg van akinek a magas segg jobban tetszik!
Hát nem jobb a dobfék mint a tárcsa, csak kiderült közben, még régebben, mikor is Norbi haverom csere motorként kapott egy GS 500-at, hogy az agyon ajnározott, favorizált hátsó tárcsaféketek a Gs- en se sokkal vehemensebben lassít mint az a szar dob. Ezzel nem azt mondom, hogy jobb lenne, vagy egyenértékű- de hogy húúúú annyival nem szarabb, mint ahogy be akarnád magyarázni azoknak, akik még nem ültek motoron.
Ja meg persze, tedd hozzá hogy nyikorog is, mint a vonatfék- ha valaki olyan igényes, hogy szarik rá, és nem tisztítja- ki - és kontra jöjjön ismét a klasszikus észrevétel:
"A fékdobba belefojt a hólé és úgy belerohadt, hogy a hátsókerék folyamatosan kajakra fogott."
Vegyél "csoppert"..azon sok a króm! A kályhaezüst flitterrel is jól csillog!
Jah- mert összeül pár év alatt- aztán utána lehet fúrni -farigcsálni bele az SV 650 hátsó rugóstagot ugye?
Egy újszerű 600-as Divi jöhetne...persze ha nem lenne géesem
Tudtam, hogy mire gondolsz a sütkérezni-vel
És kész minden!
Hali, elfelejtettem a központi rugó zsír a többi old scool, csak a miheztartás végett ;)
Yamakkából nincs 500-as?
89 óta tarcsafekkel gyártják, minden fasz tudja, hogy jobb, aki ellenkezőleg mond az egy vicc. Vagy GS500-át vegyél, vagy ha van rá pénzed cb500-at, mert az picit jobb. Tanács kell? GS500.
nem rossz, köszi!
Nagyvas.hu ?
köszi a tippet.

szeretném, ha az első lámpa burája is krómozott legyen, nem tudom, kapni-e ilyet, vagy valami univerzális cuccot nézzek. esetleg más Szuzkiknak a lámpái? Banditok?
Szia Robi!

Tükörben tudom ajánlani az SV-t, nekem az van fent (király).
Lámpát is szeretnél cserélni, vagy csak erősebb fényt kihozni belőle?
A 2003-ig műszerek króm keretesek, e-bay-en szoktak még akár újak is lenni.
sziasztok,
nincs valakinek elfekvőben használt hátsó lánckereke? 39-es, vagy ott körüli vagy újra tudtok ajánlani olcsó helyet?
Nem jól kanyarodik? Merev futómű?

Na akkor ez meg hogy van?

csaba600
[86] 2011. augusztus 5. 15:30
Egyébként rendbe rakattam a telókat:rugóelőfeszítés 3cm-s betétekkel,sűrűbb olaj és több is mint a gyári előírt.A mester azt mondta,hogy a gyári adat felülírható,és egy képlettel kiszámítható a tűréshatár,amennyivel több mehet bele.Persze új szimeringeket is kapott.
Komolyan mondom kiváló lett,semmi felütés,komfortos rugózás,de nem puha,pont ideális.Természetesen a többi probléma megmaradt,pl. hogy a váz nem elég merev,meg-megnyúlik-hajlik-nyaklik-tekeredik érzetre,különösen két személlyel megpakolva.Nagyobb sebességnél fokozódik.Szeretem ezt a motort,de ezt igen rossz néven veszem tőle,de mivel blokk és motorhangközpontú vagyok,és ez szerintem zseniális,elnézem neki.A szörnyűséges Er5 viszont egyben /kivételesen/ remek volt:a futóműben,azt még visszasírom.

No most akkor vagy összebeszéltek- vagy összebeszéltek? Joban húz? Éjj, amikor az Er meg nyomatékosabb? Nem vágom komolyan.
Olyat ne mondj azért mint anno csaba 600- idézem
"Az igaz, hogy jobban gyorsul az ER5, de ez csak a stopper óra adata, mert a GS-t sokkal sportosabbnak érzed és szerintem a filing a lényeg. "

Nemmellesleg egyik lengyel tesztben a CBF 500 -al is összehasonlítva(!) a nyomatékrugalmassága a legjobb volt az Er- nek!

Amúgy nagyon kis részben egyet értek veled is- meg Csabával is- mégpedig miben?
Elmondom, bár már leírtam, ami kreha agyon vágott,szutymálék ,nem gondozott Er-5 el összefutottam mostanában az nem semmi. Szal ha szart fogtok ki és utána meg GS- ből jót, persze hogy utóbbi fog jobbnak érződni. Jelenleg fent lévő Er-5 hirdetésekből nem találok olyat, amit bátor szívvel vennék meg, és ez sajnos komoly! Mindegyiken látszik, hogy törték agyon hajtották, elhanyagolták őket.
Sziasztok,

van valami tippeket, hogy hol érdemes nézni a motorhoz cuccokat? (tudom, google) De hátha van már tapasztalatotok.

Amit szeretnék pl:
- lecserélni a tükröket, nem kerek alakúra, krómozottra
- lecserélni az indexeket, LED-es krómozottra
- lecserélni az első lámpát (erősebb izzó, és a hátulját szintén krómozottra)
- az órák burkolatát szintén szeretném krómozottra cserélni

Igen, minden króm, de szerintem így igen szép lenne...