Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Daytona 675R.
125 ló minden hiperszuper állítós modern kütyü.
Segged a magasban térd fenn a nyakban,könyök a térdnél.
Ez egy pályagép.
Én meg imádok hosszú külföldi túrákat nyomni 2-3 nap alatt.
Namost itt jönnek a kompromisszumok és hangsúlyok.
Streetnél nincs idom sehol szinte (fontos).
Váz,futómű blokk ugyanaz (kicsit visszavett végteljesítmény jobban szétterített töklapos nyomatékgörbe)
Kényelmesebb ülés,emberi üléspóz,halállaza kezelhetőség.
És mellette maradt egy végtelenül egységes csomag.
Ez meg egy utcai mindenes dögös kinézettel.
Ebben igazad van! De ha nem használod ki akkor értelme mennyi!? Basszus, ennyi erovel no Triuphban mondj már egy hiper szuper sportgepet, miért nem azt vettél!? Inkább oruljunk hogy van még lehetőség menni. Nekem az ormotlannal neked a gülüvel.
Talán elmegy mindkettő ugyanoda, legalább is legyen így!
Na pont z kizárt.
Egy scrambler vagy bonnie még csak-csak de a 3-as szériából a speed a nyerő.
Túrásban a sprint 1050 gt a túraendúróból meg a tiger 800.
Miért hol lennél ha eladtad volna?
Ha Triumph akkor Rocket!
Az hogy közepesen vezetek akkor már nem is törekedhetek jobbra?

Ez olyan mintha aszondanád csak 100 rugót keres az ember egész életében nem vágyhat fizetésemelésre?
Ember..............jobb vezetni egy könnyebb motort még akkor is ha nem vagyok rossi fogd már fel.
Hogy neked bejön az engem hidegen hagy.
más igényei (vagy hiánya) nem az én bajom.
Miert, az Er 5on mi volt szerinted!? És mennyivel voltam hátrányban vele!? Jó, nem kellett bele faragni másik hátsó rugot, hát de szar...
Ezt az elhízásról való eszmefuttatast nem értem. Múltkor azt mondtad nem is vezetsz annyira hű de lapon. Erre jössz a kilokkal folyton mintha te lennél Rubint Bréka, akin két deka felesleg sem lehet. Szerinted egy átlag motoros, valljuk be a motorosok kb 80%-a lehet hogy az, ha nem akkor bocs észre veszi ezt!?
Mondtam egy szóval is hogy szar?
Nem.
Mondom hogy szerintem van jobb is?
Persze.
De mivel szép világ van így annyi féle gépet gyártanak mint égen a csillag.
Mivel igény van mindenfélére.
Egy motor hangsúlyok és kompromisszumok egyvelegéből áll.
Mivel neked a nehéz kissé ormótlan négyhengeres tetszik a kawától vettél egy Z-t nekem meg a dupla króm fényszóró szupersport váz,kis súly,radális fék és sorhárom jön be ezért vettem olyat.
..akkor ne minősítsük, hogy milyen a dobfék vagy a tárcsa, teszi mnidkettő a dolgát......de egyszerűen ronda az er-en a dobfék hátsó rugóstag combó....persze neked tetszik.....azt sem bánnád ha az motorodon ezek lennének?
No szerintem állna ketté neked a fuled attól az 1000 SX-től!:)
A varacskos disznó és a gepárd közt évben is van jó pár év.
Gondolod akkor itt lennék még
Neeem
Elvitték a Gs-t?
Nem arra írtam az is-t, TEEE!
Ez simson.
Hondákat (is) nézegetem
Amúgy tök spúr vagyok....mindig hagyok néhány milit a gumi széléből
Adott két motor és egy felhasználási terület.
Ehhez az egyik passzol a másik nem.
És hogy gonoszkodjak is egy Z1000SX és a Z750S közt annyi a különbség mint egy gepárd és a varacskosdisznó közt.
Bár ahogy néztem a kawa ha nem szupersport gépről van szó olyan felemásra sikerül.
Kinézet csillagos 5-ös.
Gépészet szoszo van hogy sikerül van hogy nem.
De nem ügyelnek az elhízásra.
Nem véletlen hogy ahol a street megjelenik összehasonlításban a Z csak 2.-3.
Mint most az Alpenmaster a motorrevűben.
...? nekem egyedi a stílusom....én vagyok a legbénább motoros a brigádban....de ez miért baj? Azt húzom jobban amelyik jobban kézre esik...és nem amelyik jobban lábra..
Néha motorfékezek is....de az nem szándékos.
Van még mit tanulnom a nagyoktól....de az nem szégyen hanem ésszerűség.
Dehogy is!
Zoli- hogy is volt az a Zé fórumban, hogy akkor inkább a Z-t vegye a srác? Komolyan, mintha hájjal kenegettek volna (bár van rajtam elég!)
Nem jobb dehogy- de nem is szarabb főleg, idézzelek ennél a teljesítménynél!
Nos ,hogy aktívan elkezdtem használni...azóta legkeményebb állásban van....
..mögöttem ritkán ültek...mert utálom a ballasztot. Gyűlölöm a csomagolást is....talán ezért bírja jól az enyém.
Ez nem egy öszvér motor....arra kell használni amire való.
Amúgy legyen neked...mert NINCS tétje...Az ER-5 azért jobb mert 2db rugója van hátul!
Most így remélhetőleg erekcióközeli állapotba kerültél
Rajtam ne múljék a boldogságod!
Unatkozol?
őőő- és ezt jól látom? Jól látom, hogy itt írják le ezeket a mondatokat, ahol anno gúnyosan röhögtétek halálra azt, hogy a hátsót csak elvétve, és két személlyel használom?

De hogy meglegyen az elégtétel azóta többet fékezek hátsóval, és ebben sok igazság lappangott hogy könnyebben lehet kanyarogni (jujj én nem szoktam bocs a KÖZLEKEDŐ EDÉNYEMMEL ) a szerpentineken, amin persze mint ahogy itt meg állapította pár ember csak szóban motorozok!

No ne hari buli van a csehoban, kissé jó a hangulat- a zűrös családomban (ugye) szal teljesen jókedvvel írom le ezeket a sorokat!