Ismerd el, hogy azért nem írtad még át, mert nem akarod kiköttetni Máskülönben folyton szólna, hol egy friss motort mutatnának, hol sütiért zargatnának... értem én
Persze hogy megértem, még ha sokszor szinte késhegyig menő vita árán is
Amúgy meg nem tudom, mi olyan bonyolult ezen... "no, guruljunk egyet próbaként a városban... hmm, megy ez... jut eszembe, ígértem valamit. Na, forduljunk csak arra... első falu... megvan... második falu... megvan... no nédd, nincs a csengők között ismerős név. Hol a teló? Ööö... ja, hogy nincs pénz a kártyán? Akkor... ööö... duda is van ezen az izén... szól is... hmm... 5 perc és senki? Akkor... menjünk tovább... nohát, hullik a hó? Ja, nem, csak a szomszédban gazt égetnek és száll a pernye... Nocsak... itt 3 nyomógomb is van, valószínűleg a csengőhöz, de egyik se szól bent? Akkor gyerünk inkább haza..."
A kipufogó hővédő lemezét még lefestem feketére, a többi csak a benzin ára lesz, ha igaz A gumik elvileg még használhatóak (bár nem mai darabok), az akksi is tűrhető, váltó- és difiolaj, fékolaj, benzinszűrő, olajszűrő, hűtőfolyadék és gyertya most lett cserélve benne, meg kapott valami szinkronállítást is. Meg még egy fél oldalas lista, hogy mit és mire cseréltek rajta.
Ma megpróbáltam lepucolni, aztán meg elmentem egy kicsit motorozni, mégis, milyen a gép meg mifene. Gurultam vagy 30-40 kilométert, és a lábujjaimtól eltekintve föl se tűnt, hogy fagypont körül van az idő. Meg már tankolni is kellett, visszafelé 1-2 alkalommal hörögni kezdett, meg le is fulladt egyszer, aztán miután kapott 19.7 liter benzint, máris minden remekül ment :)
Nem tudom, milyen a K75, azt mondják, kezesebb és más a karaktere, mindenesetre nekem ezzel se volt semmi bajom, kellemesen lehet vele tötymörögni 5-ösben, 3.500 körül, 90-100 között... viszont mikor hazaértem, kicsit ráhúztam az első két fokozatra egy utcányit, úgy meglódult, hogy az első 50-100 méteren máris az utasülésről kellett visszatornásznom magam
A plexi csak igen enyhe turbulenciát okoz a sisakom tetején, de nem vészes, megszokható, meg ha 5 centivel lejjebb húzom a fejem, máris megszűnik. Az üléspozíció kényelmes. A háromgombos indexelést még nem sikerült megszoknom, de haladok.
Nem lesz ezzel a motorral gond
Egy márkatárs vicces javaslata szerint
"Nagyon fontos, hogy innentől senkinek se integess, mert bmw-s vagy, más motorra elismerő szót ne szólj, és kizárólag bmw-ről tudj beszélni! "
Na, ezt a mai próbakörön már előzetes iránymutatás nélkül is simán hoztam, egyetlen motorosnak se intettem.
Mondjuk ez főleg azért lehet, mert senkivel nem találkoztam, valószínűleg ilyen időben más motoros el se indul, csak ráfagyna a gépére
Megálltam Móninál, Tby-nél és samydawisnél is, de egyikük se volt otthon... vagy csak nem akartak kijönni
Lassan érdemesebb magyar motort venni. Úgy látom, hogy sokféle okból kevesebbet megyünk mint a külföldi kollégák, én sem mentem többet 5000-nél. Hiába a blabla szöveg, hogy a külföldieket jobban gondozzák meg minden... a km, az km.
Ha megígéred,hogy vigyázol rá....520 pénzért viheted ahogy van.
Idén trehány ribanc voltam...még nem csináltam meg a téli konzerválást...
...csak mert ameddig száraz az idő...én biza mentem vele.
...lassan elérem a szezonban megtett 4000 kilométert
Ha 800ezer lenne az anyag, akkor az a motor gazdasági totálkár. Mindez annyit jelent, hogy eurotax ár a rongyértékkel csökkentve. Egy 2006-os Gs-nek tutira nem több 600ezer Ft-nál a tax ára, de sztem még annyi sincs. Így már reális a 410, amit fizetnének.
Nem olvastam vissza... és bennem nem merült fel semmilyen félelem, se pro se kontra, így fel se tételeztem hogy bárki is "félne" egyiktől vagy a másiktól
Én szarakodnék ennyit....
Megmondod a biztosítónak, hogy megjavíttatod a szerződött partnerével. Betolod hozzájuk a motort, aztán később érte mész a kész motorért, ők meg rendezik egymás közt az anyagiakat.
Ez így is működik, csak előbb be szoktak próbálkozni alternatív megoldásokkal, hátha...
Amúgy meg, ha Budapest is lehet Nagyfalu, akkor a többi település simán jó lehet falunak
Amúgy meg nem tudom, mi olyan bonyolult ezen... "no, guruljunk egyet próbaként a városban... hmm, megy ez... jut eszembe, ígértem valamit. Na, forduljunk csak arra... első falu... megvan... második falu... megvan... no nédd, nincs a csengők között ismerős név. Hol a teló? Ööö... ja, hogy nincs pénz a kártyán? Akkor... ööö... duda is van ezen az izén... szól is... hmm... 5 perc és senki? Akkor... menjünk tovább... nohát, hullik a hó? Ja, nem, csak a szomszédban gazt égetnek és száll a pernye... Nocsak... itt 3 nyomógomb is van, valószínűleg a csengőhöz, de egyik se szól bent? Akkor gyerünk inkább haza..."
Legalább Te megérted saját magad?!
Majd legközelebb...
Köszönöm a nagyon korrekt ajánlatot, de nem fér bele az anyagi keretbe!
Amúgy bárhonnan vesszük is meg a mocit, nagy becsben lesz tartva!
Nem tudom, milyen a K75, azt mondják, kezesebb és más a karaktere, mindenesetre nekem ezzel se volt semmi bajom, kellemesen lehet vele tötymörögni 5-ösben, 3.500 körül, 90-100 között... viszont mikor hazaértem, kicsit ráhúztam az első két fokozatra egy utcányit, úgy meglódult, hogy az első 50-100 méteren máris az utasülésről kellett visszatornásznom magam
A plexi csak igen enyhe turbulenciát okoz a sisakom tetején, de nem vészes, megszokható, meg ha 5 centivel lejjebb húzom a fejem, máris megszűnik. Az üléspozíció kényelmes. A háromgombos indexelést még nem sikerült megszoknom, de haladok.
Nem lesz ezzel a motorral gond
Egy márkatárs vicces javaslata szerint
"Nagyon fontos, hogy innentől senkinek se integess, mert bmw-s vagy, más motorra elismerő szót ne szólj, és kizárólag bmw-ről tudj beszélni! "
Na, ezt a mai próbakörön már előzetes iránymutatás nélkül is simán hoztam, egyetlen motorosnak se intettem.
Mondjuk ez főleg azért lehet, mert senkivel nem találkoztam, valószínűleg ilyen időben más motoros el se indul, csak ráfagyna a gépére
Megálltam Móninál, Tby-nél és samydawisnél is, de egyikük se volt otthon... vagy csak nem akartak kijönni
Idén trehány ribanc voltam...még nem csináltam meg a téli konzerválást...
...csak mert ameddig száraz az idő...én biza mentem vele.
...lassan elérem a szezonban megtett 4000 kilométert
Megmondod a biztosítónak, hogy megjavíttatod a szerződött partnerével. Betolod hozzájuk a motort, aztán később érte mész a kész motorért, ők meg rendezik egymás közt az anyagiakat.
Ez így is működik, csak előbb be szoktak próbálkozni alternatív megoldásokkal, hátha...