Háát azért ennyire nem szólnám le...remélhetőleg jól fogja bírni az időt és már megcsinálták rajta eddig amit meg kellett. ...igazából irigylem érte, azért mégiscsak egy béjemvé.
Gratula !
korábban azt írtam már nem vagyok kíváncsi mit veszel... , de mégis !
ha neked ez fedi le a legtöbb kritériumot , akkor bizonnyal a legjobb választás!
"ezeknek" amúgy se lenne jó semmi se...
Ilyet vezettem. Tényleg olyan XL érzésem volt rajta mintha egy 5 számmal nagyobb cipőbe bújtam volna vagy mintha egy tornaterem méretű hálószobám lenne : városban 1-es 2-es használható, az is alig forog el és mintha egy elefánton ülnék. Mintha csak a habot innám le a sörről. nem csoda, hogy ilyen nagy a futásteljesítménye.
Azért a GS-t nem mondanám parasztnak vagy gyalognak, ha már a sakkból veszünk példát Bár az is igaz, hogy ez a BMW inkább tiszt, mint közlegény. Az 1:1-es arányon eddig nem gondolkodtam, de végül is, van benne valami, maga a motor csak 20 ezerrel került többe, mint amennyiért a GS elment, a többi már a "kötelező" átnézés és csere összege. Remélem, egy ideig nem kell költenem rá (túl sokat )
Kihalt lejtős budai utcákon sétálva ez a szám ment a rádióban, egyből te jutottál eszembe meg a BMW K100LT-éd. Nagy idők voltak. Én is nagyon szeretem a régi motorokat, bizsergető érzés, amikor gyakorlatilag fizikai kapcsolatba kerülsz a történelemmel, amikor ráülsz. Falco német ajkú énekes volt, világsztár, ami szenzációnak számít a pop zene világában. Na például ő megengedhetett magának ilyen BMW-t, de az akkori GS tulajok valószínűleg csak álmodozhattak róla, a Magyarok meg MZ-éztek. Most meg te egy susztermattal lecserélted a GS-ed 1:1 egy ilyenre. Ráadásul mindezt legálisan.
Valószínűleg a futóműve és a megjelenése hagy kivetni valót maga után, de pont annyi idősnek kell elfogadni, ahány éves és olyannak, amilyen lehetett egy motor a kor technikai színvonalán akkor. Nem érdemes hasonlítgatni a maiakhoz se műszaki tartalomra, se súlyra se küllemre és akkor sok örömet fog szerezni. Ha akkoriban ez jó volt egy gyárigazgatónak miért ne lenne jó most Doktor úrnak...ráadásul gombokért. Érdekes belegondolni, hogy egy GS500 áráért vette, ami már akkor is volt, amikor ez a BMW, ami akkor luxusnak számított, nem úgy mint egy GS. Szerintem ez jó buli, jó kompromisszum, figyelembe véve Doktor úr anyagi lehetőségeit és igényeit, telitalálat.
A spritmonitoron 1 decivel kisebb átlagot hoz a K100, mint a 900-as Divi. Úgyhogy megkockáztatom, ha nem gyorsulsz sokat akkor 5-5,5 között biztos kijössz vele.
A gyári érték ugyan 4.4, de azt gondolom, egy reptér kifutópályáján mérték, vagy lerögzített első kerékkel, egy futópadon. A valószínűbb érték inkább 5 fölött, 6 alatt lesz, de majd igyekszem ezt is úgy kezelni, mint a GS-t, hátha kihozok belőle 4 alatti fogyasztást
http://www.kepesmotor.hu/motor...
korábban azt írtam már nem vagyok kíváncsi mit veszel... , de mégis !
ha neked ez fedi le a legtöbb kritériumot , akkor bizonnyal a legjobb választás!
"ezeknek" amúgy se lenne jó semmi se...
Kihalt lejtős budai utcákon sétálva ez a szám ment a rádióban, egyből te jutottál eszembe meg a BMW K100LT-éd. Nagy idők voltak. Én is nagyon szeretem a régi motorokat, bizsergető érzés, amikor gyakorlatilag fizikai kapcsolatba kerülsz a történelemmel, amikor ráülsz. Falco német ajkú énekes volt, világsztár, ami szenzációnak számít a pop zene világában. Na például ő megengedhetett magának ilyen BMW-t, de az akkori GS tulajok valószínűleg csak álmodozhattak róla, a Magyarok meg MZ-éztek. Most meg te egy susztermattal lecserélted a GS-ed 1:1 egy ilyenre. Ráadásul mindezt legálisan.
Helyesbítenék: ha nem fékez sokat
Egyenlőre nem bővült a lista, úgy hogy még meglátjuk mi lesz szombaton
Gratulálok a motorhoz! Ne hallgass az itteni sok irigyre. És tudod: az a motoros, akinek motorja van. Mindegy, hogy milyen....