Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,
az enyém eladó!
Pláne, ha esel
Szász tojás.

Az van, hogy az F a burkolt es van neki olajhutoje is, mert ugye burkolt a drága es akkor nem hutene eléggé az olajat ehh.
Kevesebbet eszik a Szentem, mert ugye burkolt es elvben több a vége, nem 187, hanem akar 192 is....
Az E a naked, ... Más a lámpa, nincs burkolat, olcsóbb vele esni, több szél azt ennyi.
Azt vedd, ami tetszik es ami a stílusod. Zoli naked buzi, én mar burkoltat akarok, de valljuk be a meztelen néha bizony szebb
A tengernyi plasztik............na az szembeszökő különbség.
Üdv

Olyan kérdésem lenne hogy a E és a F típusok között mivel másabb?
Sziasztok!

Doki! Gratula az új vashoz!
Nem árulom el...majd Dokinak ha kíváncsi rá....minek vegyem el a kedvét az elején?
Nekem volt 250-es Simsonom, abban is hosszában van a főtengely. Jobbos kanyarban gázra magát döntötte be. Abszolút nem volt vészes, de érezhető volt.
Könnyebb,kisebb a terhelésváltási reakciója és asszem kevesebb a veszteség is.
Könyebb a javítása.
Gratulálok a motorhoz ....főleg a hajtást irigylem, mert a lánchajtás undorító primitív....szar.
És mit mesélt?....
Gratula!...kíváncsi leszek a tapasztalataidra a géppel. Épp pár hete volt nálam egy ember K75-tel a Jawat nézegetni és beszélgettünk a gépéről.
Hm, nem egy pehelysúlyú darab :D Soxerencsét hozzá :)
Azt hittem valami nagyon elvont lesz, úgy titkoltad.
Gratula hozzá!
Szerintem ha tényleg olyan jó a fogyasztása, és vigyázol rá, elleszel vele az idők végezetéig. Az meg hogy az újabb könnyebb, az inkább a kanyarvadászósaknak számít.
Gratula
Te meg pláne örülhetsz, nem leszel majd egyedül a tréleren
Gratulálok, érdekes választás. Valaki mesélt, hogy faszán eszik, 5 körül lehet vele eljárni, viszont kanyarban furán viselkedik, nem egyforma a két oldal, majd figyelj rá.
Hiba, mert nem Japán, szopas esélye ne elhanyagolható, de gratulálok, kurva szép gép.
U.i.:
Buzi BMW, szarfoshugy. Nekem is kene ;)
Gratula. Majd egy ráérős napon megkukkantom
Már látom ahogy szikrázó lábtartóval veszed a visszafordítókat az alpokban.
Könnyebb és a leírások alapján sokkal jobb a karaktere is.
A régi bömbik nagyon tartós darabok, jó választás. Az újaknak meg utolérhetetlen futóműve van, de hát a tartósságuk már nem a régi...
Könnyebb egy 20-30 kilóval.
Nem álltam neki huligánkodni, ha erre gondolsz , maga a motor meg elég jóindulatúnak tűnt, többek között (nekem szokatlan módon) elsőre meg tudtam fordulni vele az úton, kicsi gázzal, padkától-padkáig. A GS-nél nem emlékszem ilyenre.
Én is ilyet nyüstölök, és bizony nem kímélem. Szerintem kényelmes, még úgy is, hogy nagyon széles a lábfejem. Ja és valszeg vádlim is van, pár évig triatlonoztam....
K75 miét lett volna jobb?