Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Sajnos nálam is ilyen gondok vannak!
Lasssúúú!
Szerintem most, hogy 35kw az lett A2/Ak felső határa, teljesen elolvadt a 25 kW-os GS-ek előnye..A biztosítás és a teljesítményadó különbségből szerintem még egy tanknyi benzin se jön ki.
Ha papíron 25 kW, az csak előny, mert olcsóbb a biztosítás, meg a teljesítményadó rájuk.
Szerintem meg ritka az a papíron 25-ös, amit nem szabadítottak meg a fojtástól.
Szia!
Köszönöm a tanácsokat, nagyon keressük a megfelelőt!
Az "1"-eshez 32kw-ot írnak és mások is figyelmeztettek rá, hogy ne 25kw-os legyen a "valóságban"!
Ganjaninja gépe nagyon ott van! De félek a mi pénztárcának nem felelne meg!
Igen, nyugodtan megveheted. Tyb is régebbi GS-t alakított újabbra (tank, ülés, kormány), ami meg megmarad a donorból, apránként elpasszolhatod.
Rohadt lassú nálam is már napok óta.
Mindenkinél ilyen lassú ez az oldal?
Jaja, ha megnyekkent a váz, akkor szerintem sem érdemes szarakodni vele, mert valszeg soha nem lesz tökéletes utána.
2004 után mind ugyanolyan. A vázat azért ellenőriztesd le, mert ha kapott, akkor nem biztos, hogy érdemes kínlódni vele.
Kompatibilis minden....
Mennyiért adják a donort?
Sziasztok! Segítségért fordulok hozzátok. 4 hónapja vagyok (mára kevésbé) boldog tulajdonosa egy 2006-os GS500E-nek. Rengeteget olvastam mielőtt megvettem, s azt kell mondjam nem csalódtam, tökéletes tanulómotor. 12ezret már végigszárnyaltam vele, mondanom sem kell hiba nélkül. Sajnos pár hete volt egy balesetem, belém jöttek oldalról és elég nagy anyagi kár keletkezett. Mindkét első teleszkópszár meggörbült, kipufogó, tank horpadt, illetve még sok más apróság. A biztosító felajánlott 410ezret, amúgy közel 800 lenne gyári alkatrészekkel való visszaállítása szervizben, de ott nem vállalták mondván ha sérült a váz állandóan cserélhetik garanciában a kormánycsapágyat no meg sehogy sem férne bele a 410be. Szerintem akkora ütést nem kapott és eladni sem szeretném a motort 150ért, mivel motorikusan tökéletes (25e km) így arra gondoltam veszek egy donort. Találtam is egyet amiről a teleszkópon kívül mindent levehetnék, a gond csak annyi, hogy az 04-es F-es. Gondolom a kipufogó, hátsófék, kormány ugyan az viszont a tankkal nem jutok dűlőre. A kérdésem az lenne, megérné-e megvenni a donort és átrakni az alkatrészeket? Illetve a tank passzolna-e az enyémre? Előre is köszönöm válaszotok, további szép napot!
Ilyen Arrows van az eredeti felnimen....olyan már mint a bakelit...
gumma
Köszi a "promót"
Az enyém is 25kw papíron....és 2015 .07.30-ig..úgymond friss vizsga van rajta :)
Te meg miért nem alszol éjjel 2:39-kor, hogy ilyeneken agyalsz?
A gumihoz meg: ha ennyire szeretnéd, hogy megszabadítsunk tőle, egye fene... Ha fizetsz érte 1.990 Ft-ot, én elviszem, úgyis bővíteni kell a homokozót tavasszal, arra talán jó lesz
JóReggelt!Valaki nem tudja hogy az alábbi képen "ganjaninja " motorján milyen plexi van,vagy hol lehet kapni?Nagyon tettszik
http://www.sportmotor.hu/motor...
Szerintem dobd ki a picsába, ezért nem hinném, h vki pénzt fog adni.
Ha már ennyien eladjátok a gépetek, volna kedve esetleg valakinek megszabadítani ettől?:

kocka gumi

Ezzel helyettesítve a fent lévőt még nyerhetsz pár eFt-ot, ha a saját gumid külön adod el, a motorod meg ezzel...

Ahogy látom a hirdetésekben lévő motorokon lévő papucsokat, még versenyképes is az ajánlat!

"Normál állapotú GS tulajtól eladó"

Most akkor a tulaj a normál állapotú?
Szia atissk!

A típus jó választás nagyon! Nekem 7 évig volt, most a Suzuki Budakalász árulja (GS500 F K5).

A rászánt összeg és a linkelt hirdetések alapján én a helyedben az 1-es verziót választanám.

Érvek:
- hibátlannak tűnik a matricázása és a fényezése, ergó nem estek vele (vagy nagyon jól helyreállították)
- üzletből veszed, amire garit adnak (nem lutri) és ellenőrzött
- fiatalabb, viszont ár/érték arányban nagyon ott van
- a 25kW-os papír miatt olcsóbb, itt viszont le kell ellenőrizni, hogy teljesítményben fel lett-e okosítva, és tényleg csak papíron 25kW

HA elvonatkoztatok az általad linkeltektől és igazán megbízható patika motort akarsz egy nagyon igényes gazdától, akkor az egyik itteni fórumozó vasát ajánlanám: Ganjaninja gépe Írj rá és megegyeztek. Ha jól tudom igény esetén visszaalakítja gyárira és még olcsóbban is adja úgy.

Sikeres vizsgákat, jó szezont és várunk a fórumon mindkettőtöket!

Ja, és természetesen minden szezont friss olajjal kezdünk. Megbízhatóságáról csak annyit, hogy Kehidán voltunk vele nyaralni idén.
Igen, a link helyes, itt is vannak képek róla a galériában. Az egyetlen dupla lámpás fej idomos E-s az országban. Vannak rajta sérülések (még az előző tulajtól). Műszakilag hibátlan, bár mikor pöcre indul (most is). Legutóbb kuplung bovdent cseréltem szezon végén, lánc lánckerekekben Kb 1000Km van, 70% os Metzeler gumik, ledes hátsó lámpa.
Itt a linkje szerintem
gaben motorja
Igen, Hatvanban lakom!
Mit kell tudni a motorodról? Fénykép?
Évjárat, irányár?
Árulom, de nem muszájból! Ha marad az sem baj, csak jól esne a hátsómnak egy nagyobb építésű gép.