Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondolom, az adrenalintól sem fáztál.
Nem volt mérvadó az a pár száz méter, amit mentem vele, de az biztos, hogy nem fáztam. Ilyenkor nem tűnik botorságnak a markolatfűtés , a lábfűtése meg eleve adott
Nem mai darab, 78 ezer van az órájában (ami valószínűleg valós, mert hollandoktól hozták be, és a hangja-állapota is meggyőző), és leszervizelve, szezonkészen kapom, 400-ért. Az nem volt pénz érte.
Ennyi pénzért jól választott. Én nagyon nyomtam neki hogy a K75 az sokkal jobb lenne... de az eladók is ezt nyomták, mert azok sokkal drágábbak is.
Doktor úr sztem jól választott. Szerinted is? Milyennek találod ezt a motort?
Ha esetleg még ez is szeles lesz, akkor sincs veszve semmi... Ennek a tulaja is erősen szélérzékeny lehet
Na ez már egy tekintélyes darab!
BMW K 100 LT.
Lehet tudni miez vagy meg titok.
Ember sokat dumal.
Ez olyan mint az elefant a hutoben.nem nagy cucc.


Amugy most gyermektarolasban utazom
Na, motor kifizetve, papírok kézben, kicsi próbakör is összejött, érdekes jószág A átírás pedig elképzelhető, hogy mégis összejön idén (2-3 napot tippeltek, hogy elég hozzá).
3-4 kép készült ugyan, de csak telefonnal, és csak este jutok olyan gép közelébe, amelyiken le tudom szedni.
Zoli ezt csak neked (bár neked ez már nagyon megy)
Várom a fejleményeket, meg egy képet róla.
Az a kicsi plexi is számított annyit, hogy gyorsuljak, hát még most, hogy sokkal több szélvédelmem lesz. Mindenesetre, megint szoknom kell majd egy motort, ez is eltart egy ideig. Egyébként azok közül lesz egy, amit említettem neked pár hete, de gondolom, ez nem lep meg.
Igen, és nagyobb sebességgel menni egyáltalán nem biztos, hogy tudás dolga, sokszor inkább motorfüggő. Minden motoron más sebesség a komfortos.
A másik dolog meg: az árakat nézve, szerintem akkor sem bukok sokat (vagy jó esetben még nyerhetek is rajta 1-2 ezret), ha mégsem válna be a gép, és tavasszal ezt is eladom. Mondjuk nem tervezem ezt a változatot, de inkább nem mondom, hogy soha...
Kicsit változott ez a dolog is, a szezon vége felé inkább 110 felé kezdett kacsingatni a kényelmesnek tűnő utazó (már persze ahol engedték az útviszonyok), sőt, amikor az M0-n jöttem haza, a 120-130 sem volt elviselhetetlen. A 140-150 már inkább, de ez szerintem a futóművem sara volt. Krissal is azt mondta, gyorsultam, de amúgy igazad van, én nemigen fogom elérni Dipshit tempóját
Most már mindegy, de épp ezt próbáltam mondogatni, hogy mivel nem mész gyorsan / 100 körül /, nem olyan fontos szempont a szélvédelem. Egyébként a csupasz FZ6-om 150-ig is jó volt.
Azért lássuk be, a Velorex nem is képes akkora sebességre, ahol a szélvédelemnek lenne jelentősége
Pedig annál biztos nem jobb a szélvédelme.
Hát... azért annál NÉHÁNY fokkal kifinomultabb szerkezet
Aha! Eltaláltam?
A Velorex-re gondolsz?
Akkor ez valami bőregér lesz...