Nem volt mérvadó az a pár száz méter, amit mentem vele, de az biztos, hogy nem fáztam. Ilyenkor nem tűnik botorságnak a markolatfűtés , a lábfűtése meg eleve adott
Nem mai darab, 78 ezer van az órájában (ami valószínűleg valós, mert hollandoktól hozták be, és a hangja-állapota is meggyőző), és leszervizelve, szezonkészen kapom, 400-ért. Az nem volt pénz érte.
Na, motor kifizetve, papírok kézben, kicsi próbakör is összejött, érdekes jószág A átírás pedig elképzelhető, hogy mégis összejön idén (2-3 napot tippeltek, hogy elég hozzá).
3-4 kép készült ugyan, de csak telefonnal, és csak este jutok olyan gép közelébe, amelyiken le tudom szedni.
Az a kicsi plexi is számított annyit, hogy gyorsuljak, hát még most, hogy sokkal több szélvédelmem lesz. Mindenesetre, megint szoknom kell majd egy motort, ez is eltart egy ideig. Egyébként azok közül lesz egy, amit említettem neked pár hete, de gondolom, ez nem lep meg.
A másik dolog meg: az árakat nézve, szerintem akkor sem bukok sokat (vagy jó esetben még nyerhetek is rajta 1-2 ezret), ha mégsem válna be a gép, és tavasszal ezt is eladom. Mondjuk nem tervezem ezt a változatot, de inkább nem mondom, hogy soha...
Kicsit változott ez a dolog is, a szezon vége felé inkább 110 felé kezdett kacsingatni a kényelmesnek tűnő utazó (már persze ahol engedték az útviszonyok), sőt, amikor az M0-n jöttem haza, a 120-130 sem volt elviselhetetlen. A 140-150 már inkább, de ez szerintem a futóművem sara volt. Krissal is azt mondta, gyorsultam, de amúgy igazad van, én nemigen fogom elérni Dipshit tempóját
Most már mindegy, de épp ezt próbáltam mondogatni, hogy mivel nem mész gyorsan / 100 körül /, nem olyan fontos szempont a szélvédelem. Egyébként a csupasz FZ6-om 150-ig is jó volt.
Ez olyan mint az elefant a hutoben.nem nagy cucc.
Amugy most gyermektarolasban utazom
3-4 kép készült ugyan, de csak telefonnal, és csak este jutok olyan gép közelébe, amelyiken le tudom szedni.