Ha éppen nincs tali, akkor is 4-5 GS simán összejön minden hétvégén es megyünk gurulni mindig van valami, van akit le sem lehet műteni a vasrol nyáron. Tuti lesz tali is, vagy leülsz random szombaton Dobogókőn es egyszer csak jövünk, arról lehet megismerni a csapatot, hogy mindig van pár terhes férfi is
Szerintetek ezeknek kell e a karbiját szinkronizálni és miből veszem észre ha kell? Szelepállítást mennyire igényli mert szépen csendesen jár és nem akarom feleslegesen piszkálni.
A mostani tesztem: 50e km alatt elfogyott kb 50l olaj...ha rendszeresen cseréltem volna 25liter....tudom benne marad minden szmötyi de leszarom....sajnos a vételnél beszívtam ezért nem érdekel meddig megy. Azt viszont biztosan tudom ha én vettem volna újonnan ezt az autót... örök élet lenne.
Na jó.. ezek a motorok szinte pakurával is elmennének, nem nagy csoda hogy még ezt a rideg tartást is elviselik.
Egyébként ha jól tudom, azért fontos az olajat ilyen esetben is cserélni, mert a motorban keletkező és az olaj által lebegtetett szennyeződések csak így tudnak kikerülni a rendszerből. Folyamatos utántöltés mellett a végén tele lesz "szeméttel" a rendszer.. annak meg biztos nem lesz jó vége.
Tévedések elkerülése végett nem a motorom eszik egy liter olajat /1000km hanem az autóm ......tehát leszögezem az 1990-es motorom nem eszik semennyi olajat...,ezt egy másik fórum megnyugtatására írom.
A csereperiódusról annyit,hogy az előző autóm motorja öreg is volt ette is az olajat ezért azt hittem nem sok van neki hátra....ezért csak rendszeres olaj utántöltést kapott cserét nem. Teltek az évek azon kaptam magam , hogy beleugrot így 200-e km kb.6év....és csak ment és ment. Utána eladtam az új gazdi sem bánik vele jobban. Ez 1983-as golf2 500e km felett most is megy. Drága olajat soha nem látott. Én fontosabbnak érzem a használat módját. Ez az én hosszútávú tesztem eredménye. Közben a autószerelő műhelyek tele voltak rendszeresen karbantartott autókkal. A mostani tesztalanyom polo 1.9sdi 2009 ben volt olajcsere.
Anno az új octávom is 6000 alatt kajálta le max-ról ..min-re az olajat...de az hagyján...2,5 literrel többet kajált a megadott értéknél..
A gyökér pornye hungária mindenre azt mondta ,hogy benne van a normában..
Garancia lejárta után kapott egy minőségi gyűrű garnitúrát...oszt megszűnt az olaj és benya zabálda..
Egy haverom 12 millás audija 42 ezerrel a motorjában 1500km/liter eszi az olajat.....Ő most pereskedik...de már nem az autó cseréje a tét...hanem a kárpótlás mértéke
..bár hozzá teszem ,hogy Ő is újonnan vette...
Másodkézből való vásárlásnál nem hinném ,hogy hosszú idő (hónapok) elteltével lenne garancia....hacsak erről külön nem szól a szerződés..
..ööööö
Há van neked szived?
Egyébként ha jól tudom, azért fontos az olajat ilyen esetben is cserélni, mert a motorban keletkező és az olaj által lebegtetett szennyeződések csak így tudnak kikerülni a rendszerből. Folyamatos utántöltés mellett a végén tele lesz "szeméttel" a rendszer.. annak meg biztos nem lesz jó vége.
A csereperiódusról annyit,hogy az előző autóm motorja öreg is volt ette is az olajat ezért azt hittem nem sok van neki hátra....ezért csak rendszeres olaj utántöltést kapott cserét nem. Teltek az évek azon kaptam magam , hogy beleugrot így 200-e km kb.6év....és csak ment és ment. Utána eladtam az új gazdi sem bánik vele jobban. Ez 1983-as golf2 500e km felett most is megy. Drága olajat soha nem látott. Én fontosabbnak érzem a használat módját. Ez az én hosszútávú tesztem eredménye. Közben a autószerelő műhelyek tele voltak rendszeresen karbantartott autókkal. A mostani tesztalanyom polo 1.9sdi 2009 ben volt olajcsere.
A gyökér pornye hungária mindenre azt mondta ,hogy benne van a normában..
Garancia lejárta után kapott egy minőségi gyűrű garnitúrát...oszt megszűnt az olaj és benya zabálda..
Egy haverom 12 millás audija 42 ezerrel a motorjában 1500km/liter eszi az olajat.....Ő most pereskedik...de már nem az autó cseréje a tét...hanem a kárpótlás mértéke
..bár hozzá teszem ,hogy Ő is újonnan vette...
Másodkézből való vásárlásnál nem hinném ,hogy hosszú idő (hónapok) elteltével lenne garancia....hacsak erről külön nem szól a szerződés..
Astra régi xe kodos gépeinél 1 liter volt a norma határ.
Ezt tekintette a köznyelv olalajevő opelnek.
Mennyi a gyári határérték könyv szerint?
hálából
"Szeretnék (-lek) meghívni minél (mint)több GS500 tulajdonost egy baráti klubba. (nem mindig baráti. nem klubb.. )Gyertek (-e) csatlakozzatok. (-zz)Túrák, rendezvények, minden ami minket érdekel."http://www.sportmotor.hu/motor...