Nem füstölt.
A falu végi pékségig el lehet vele menni, de túrákra ne indulj el.
Ha felraknánk egy fékpadra hogy megnézzük hány lóerős, valószínűleg valami törtszámot kapnánk.
Widi, megnéztem a robit!
Önindító, berúgókar működik. Kicsit tekert, de aztán indult. Világítás, index szintén.
A burkolat el van törve, de össze van úgy rakva hogy nem lifeg.
Valóban 4 ütemű 50-es, ebből kifolyólag nem egy erőgép.
A kilóméter óra nem működik (mondjuk minek rá). Faszi azt mondta megy 50 körül, de nekem inkább 40-nek tűnt. Bár lehet hogy azért mert motorral suhantam át, és ezért nem éreztem a sebességet.
"Te is fiam Brutus ? "
lemaradtam valamiről ? kinőtted a Gs öccát ? van már új jelölted ? NEKED gondolom van határozott elképzelésed mit szeretnél . vagy már meg is van ?(csak ide le ne írd, mert megint ajánlólavinát indítasz el!)
Had kérdezem, szerinted a Gladius jellemzően vékony ülését mennyire lehetne megtuningolni egy profi átalakítással. Megoldódna a probléma, vagy nem szabad sokat várni tőle. /Úgy emlékszám a te motorodon is átalakított ülés van./
Nekem meg nagyon tetszik. Egy kaméleon, jellemzően túrás, de sportos is tud lenni, a városban is helytáll szaladgálósnak, csak 210kg. Nem mindennapi koncepció. Szívesen kipróbálnám.
Sziasztok ! Van itt a fórumon esetleg valaki, akinek Gs500 F motorja van és Vas megyében, vagy valahol Szombathelytől max 100km belül lakik? Csak annyi kérés lenne, hogy egy kedves ismerősöm kiszemelt egy példányt Pesten, de mivel nagyon kezdő élőben is látni szeretne egyet,mielőtt útra kelne. Nem kell kölcsön adni,meg egyéb más, csak élőben szeretne elmerülni a vonalaiban. Nagyon megköszönné a kedves gesztust !
A falu végi pékségig el lehet vele menni, de túrákra ne indulj el.
Ha felraknánk egy fékpadra hogy megnézzük hány lóerős, valószínűleg valami törtszámot kapnánk.