Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem Keresztanya, Virág elvtársnő.
Móni végül is mennyire van összetörve a spoiler?
Gyálon van egy jó műanyagos szakember tudom ajánlani ARIVON-888 Kft.
Szerencsére ilyen nem nagyon volt, viszont a levél eltakarta a kisebb köveket és az az elején okozott meglepetést. De semmi komoly gond nem volt, senki nem dőlt el.
Jól látod! Legközelebb kipróbálom gyorsabban, nagy gyakorlatom még nincs terepen, 3-4 esetben jártam GS-sel ilyen helyeken, de majd kialakul. (valószínüleg megyek még hasonló terepre) A leveles részen volt néhol olyan gondolatom, hogy kicsit gyorsabban túl kell jutni az olyan szakaszokon, ahol meredek oldaldőlésű az út, mert ha ott valami miatt megállok és lefelé(oldalra) esetleg csúszok, vagy dőlök az kellemetlen lenne. Kis karika volt ugyan, de érdekes, élveztem.
Attól még a 2,5 tonna teherbírású hegymászókötél amiről dolgozni szoktunk is elszakad. Bénára sikerült személykocsi vontatásnál kipróbáltuk.
Lesz rá egy kis időd.
"Egyszer majd kérek tőled valamit..."
Ki vagy te, a Keresztanya?
Lássuk csak...
A következő közös gurulásig kitalálom
Szerintem is a hír valamelyik része nem igaz:

1 Milyen kötél az ami egy mozgásban lévő autó nem szakít el.
2 Ha így is lenne ...megállítja az autót és visszalöki....szanaszét törik magukat az utasok.
3 Nyakmagasság az autónál a szélvédő.....az pedig meredek és feltolja a kötelet
Lehozta a délmagyar is. Ott nem a Csárda van betéve illusztrációnak, hanem 5 kilométerrel arrébb, az autópálya felüljáró. Nagy szerencse hogy nem vagyok otthon mostanában, mert azon a helyen ahol az újság szerint kint volt a kötél én bőven 100 fölött szoktam kanyarodni (meg kell becsülni azt a kevés kanyart ami mifelénk van).

Fejetlen csirke szalad a tyúkudvarban... valahogy ez jutott eszembe az eset kapcsán
Azt nem tudtam kipróbálni, de nem ment valami gyorsan, és azt a sebességet is lassan érte el.
Vajon egy meredekebb emelkedőn lefulladna?
Ha ez tényleg igaz, és elkapják a tettest, akkor szerintem ez kimeríti a terrorcselekmény fogalmát.
Ezt már olvastam a héten. Csodálkoztam, hogy egy autót visszadobott a bálázókötél.
Mit szeretnél?
ehhez a cikkhez mit szóltok ......valami sántít nekem benne
http://hegylakok.hu/2013/11/ci...
Nem csak neked jön vmivel
Nem is igaz...az F sokkal jobban néz ki! (persze amikor nincs összetörve szegényke )
múlt év tavasszal ilyen akciónál(csatornaparti száraz agyagos úton) lett egy felkarcsont repedésem, meg pár borda eltörött
ott is valami defektus lehetett amit nem láttam a fűtől
Az a legjobb amikor a nyomvályú rejtve van. Látszólag nincs ott semmi, csak valami "zöld" nő ott is mint ahogy az út többi részén. Aztán odaérve jön a repülés, mert kiderült hogy egy kerék széles de 40 centi mély volt a vályú. Volt hogy sikerült 30 méteren belül mind a két oldalára leborítani így a motort
nyomvályús úton össze-vissza kell menni, eddig akárhányszor próbáltam egy nyomban menni mindig leért a kormány
ha nagyon dobálós a terep fel kell állni, nektek nem tudom mennyire kivitelezhető
vagy legalábbis a nagyobb síkbeli eltolódásoknál megemelni a segget
állva a videón lévő úton simán lehetne tartani a 80as tempót is lehetőleg kisebb sebességben hogy tudja kapkodni az elejét amikor kell
többek között... csakhogy érezd a törődést !
Szerintem nem. De ha jobb így neked, akkor de
Szeretek paranoiás lenni... ez ugye megint az én vérem szívása?
Úgy látom hogy 8-9 perc környékén amikor a murvás/köves szakasz volt, az egyszerűbb, de mégis nehézkesebb megoldást választottátok. Sokkal egyszerűbben lehet ilyen terepen 60 körüli tempóval erőből menni, játszva a gázzal mint lépésben. Mondjuk az is tény hogy ez a másik fajta abszolválási lehetőség, mert a két út között félúton elbizonytalanodva 40 körüli tempónál lehet a legszebbet zakózni Persze elég nehéz elfogadni és megszokni azt a tényt is, hogy laza talajon ha bizonytalanság van a gázt kell erőteljesen húzni, mert lassítással általában csak rosszabb lesz. Viszont jó tréning, hogyha elkezd csúszkálni a motor, a sisakban nem baszdmegezni kezd el az ember, hanem az ordítja magában hogy Gázt!Gázt!Gázt..!

Ja a másik, hogy amikor nyomvályúsra össze van baszva egy földút, akkor nem érdemes középen a bakháton menni, hanem az út szélén, ha pedig a nyomvályúnak nincs határozott széle akkor pedig ott kell gurulni.. szintén a zakózás elkerülése miatt.
A régi szép időkben is 2 motorom volt mz ts250 meg riga moped. A vicces az volt amikor 100-km-re kellett menni MZ lánckerékért Szekszárdra rigával. Egész napos program. Csak nem járok úgy öreg fejjel, hogy a robival kell menni gsx650f alkatrészért. Amúgy meg csak itt a faluban akarom használni.