Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neked semmi sem jó...
Öregebb nem volt?
Gixerben K6-tól felfele. A legszebb a K7-es, azt nagyon eltalálták.
Ha régebbi sportgépet is vennék, az a Perik féle F4 lenne.
Igazából megnéztük a GPS-en is hogy hol a k...ák f...ába vagyunk, és azt láttuk hogy pont visszafelé haladunk.
Na most szar úton jó irányba, vagy jó úton szar irányba még csak csak, na de szar úton szar irányba...
ataaa, itt az újabb lehetőség: GSX-R 600
Nem volt meg bennetek a kellő akarat erő és elég kitartás
Láttad volna a Lovival milyen útra kalauzolt be minket egy helyi benszülött.
Először csak az aszfaltos út kezdett keskenyedni, aztán egyre szarabb lett, aztán elfogyott az aszfalt. Majd jött a sár, majd az úton keresztbe heverő fa. Akkor már tudtuk hogy ez az út nem Rómába vezet.
Persze minket nem olyan fából faragtak hogy visszaforduljunk, meg jöttünk is vagy egy 15 km-t, így hát átcibáltuk a vasat a fán és tovább. Jött a köves 15 fokos emelkedő, mellettünk szakadékkal. Körülöttünk szirti sasok repkedtek. Már nem voltunk messze a csúcstól, de mivel oxigénmaszk nem volt nálunk így vissza kellett fordulnunk.
..... és nem nagyokat dönteni kanyarban.
Vagy lassan kell menni.
Jó sok vizes falevél.
Ide tényleg BÁTORSÁG KŐ
Nekem van egy, ami esetleg érdekelhet Téged

GS 500F
Transalp-os haverom néha belevisz ilyesmibe, érdekes volt, szép a környék. No persze nem egy F-es GS500 nak való de jó volt. Megvan ennek is a feeling je.
Fent ránk esteledett és tök sötétben jöttünk le, az már kicsit húzósabb volt. Ez az út még rendben lenne, (viszonylag vastag volt a levélréteg, csúszott, és néha jó kis kövecskéket rejtett) azonban a murvás úttat annyira nem szeretem, mert ide-oda járt a motor eleje oldalirányban, ahogy a nagyobb kövecskék mentek ki alóla. Természetesen vigyázni kell.
Na erre biztos nem vett volna rá senki, hogy én ezen az úton mennyek
Szia Lovi
Itt egy kis ízelítő a Bátorkő felé vezető útból, bár ez már az utolsó szakasz a (könnyebbik része) amikor megtaláltuk a várvölgyet, a romhoz vezető utat, annak is a vége. Aki legutoljára haladt felvette az út egy részét. Négyen voltunk két GS500F egy TDM850 és egy Transalp.
A DRZ szerintem felépítéséből adódóan / keskeny űlés, egy henger,rövid átételezése miatt nagyon kell forgatni, ha gyorsan akarsz menni stb./ inkább rövid távokra való. Persze, aki bevállalós annak jó nagyobb túrákra is. Nekem különben nagyon tetszik, csak már elkényelmesedtem.
Pl. a Gladiusra első dolgom lesz a kemény űlést megcsináltatni, mert nagyon kényelmetlen. Nem tudom elképzelni, mire számíthatok egy ilyen átalakítással. Jobb lesz, de csodákat ne várjak, vagy probléma megoldva?
Autok között szűk helyeken nekem jobb spoiler nélkül. Mint ahogy cross motoron sincs spoiler. Semmi sallang. Persze tudom, hogy lehet burkolttal és nehéz motorral is városban motorozni: itt a példa a legutóbbi ugratós mutatványod a közel 3 mázsás gépeddel. . Minden elismerésem. Én a fordulékony kezes, lehetőleg könnyű csupasz motorokat kedvelem, megjelenésre is ezek jönnek be. Számomra ez fejezi ki a motorkerékpár vagy a motorozás lényegét, őszinteségét. A modern nakedeket meg valahogy sikerült úgy tervezni, hogy kis plexivel vagy akár anélkül is jó, valamiért nem zavaró a szél egészen 160-ig. Ez engem is meglepett. Pl. a GS-n ötször jobban érzem a menetszelet mint az FZ6-on. Persze a spoilernek rengeteg előnye van. De pl. legalább 30-50el többel kell mennem, hogy ugyanaz a sebesség érzetem legyen. Viszont szeretek nézelődni is 80-100 között, itt már nekem a spoileres nekem unalmas, csak azért meg nem akarok többel menni, hogy ne legyen az. Csupaszon 100-nál azt érzem hogy történik valami, direktebb a viszony a környezettel, nem olyan steril, olyan mint mondjuk autóban a cabrio.
Mondjuk nem feltétlen igaz ez. Mert esős időben, vagy ha csak szimplán nem száradt még fel az út, a GS-sel akkor csurom víz lettem térd alatt. Na ez városba nem a legideálisabb, amikor farmerban és sokszor utcai cipőben libben ide-oda az ember. Na ilyen a Divin nincs.. 5-6 kilométert esőben még városban is kibír átázás nélkül a tornacipőm, de semmiképp se ázik el jobban mintha csak simán gyalog lettem volna.


A DRZ 110 körül tud még kényelmesen utazni és onnan még előzésbe is bele lehet menni. Elvileg tartósan bírja (valameddig) a 130-at is, de akkor már 6,5 liter körül fogyaszt 4 helyett. Egyik ismerősöm megunva a 4 napja tartó szakadó esőt így motorozott haza pályán Albániából több mint 1000 kilométeren keresztül.

Nem sokkal lassabb utcán mint egy GS.
Ahogy doktor úr mondja: " Ízlések és pofonok ". Természetesen használható, de minél csupaszabb, könnyebb egy gép annál inkább használható városban. Az én E-mnél biztos jobb lenne mondjuk egy DRZ 400-as. Fájna is rá a fogam, de mondjuk az meg országútra, ne adj isten autópályára már kevés lenne. A Gladius-ra pályázom, de úgy látom még odébb lesz.
vele..
Olcsóbb fele elcsúszni.
Nagyon.2x-3x kifogy annyira fitt leszel a kardio edzéstől hogy egyenesen kívánni fogod hogy kifoggyon.
Én 300 Km környékén mindig megtankolok, az a tuti.
Miért is jobb a városba az E?
Én minden nap bent járok vele és semmi bajom. Nem másabb, mint az E (nekem is volt van összehasonlítási alapom).
Összességében én sokkal jobban szeretem az F-t.
Az F-s nek jobb a fogyasztása. Nekem is tetszik, de én többet használom városban oda jobb az E. Nem biztos, hogy eladom, csak egy kósza ötlet és főleg pénz kérdése a másikra, ami egyenlőre bizonytalan.
aha vágom vágom köszi