Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

50-es táblánál 100 fölött mentem...

Mert?
Sétálós gyerek tábla a bokor mögött szabálytalan. Erre nem kell fizetni, és ha ott a rendőr, fel lehet hívni a figyelmét (mobillal felvéve), hogy tegye a dolgát.

De szerintem te csak ideológiát gyártasz a szabálytalankodásodhoz.
A térképen elhelyezett pötty alapján van egy tippem, kié lehet
Ha már suzuki még mindig próbálnám a csupaszra rábeszélni.Kicsit önmérsékletre tanít és egy kis szereléssel simán felhozható jó szintre mondjuk ez a szőrös gumis darab.
Mondjuk annyi h kb 50 el mehettem , de szerencsére nem lett semmi bajom.
Nekem nyáron volt ilyen a nulláson egy szép dugóban! Már kb 2 km-et mentem a sorok között. Ahogy haladtam akkor egy fehér opel sofőrje szépen rámhúzta a kormányt. Szerintem már ideges volt , hogy ő nem haladhatott, beakadt a kormányvégsúly a tükrébe de neki is csak előrehajlott. Én csak mentem szépen tovább ő meg idegeskedhetett..
Yoshimura és a Bódis nagyon hasonló. A Tsanyi is jobban megnézte és amikor látta, hogy benne van a fojtás azt mondta, hogy így már nem rontja az élettartamot. Gyárilag elfogadott van hozzá műbizonylatom amit bárhol elfogadnak. A hangja szerintem nem is tolakodó, kellemes mormogás rajta ülve meg 80-tól már eltűnik teljesen. Egyszer vissza raktam a gyárit (kb. 5 perc) hát abszolút nem tetszett. Valószínűleg magamtól nem vettem volna meg több mint 100 rugóért a sportdobot mert én is csendespárti vagyok, de így, hogy hallom valójában mit jelent, kell!
Őszi akciós árban a GSX-R (0km-es új modelleket összehasonlítva) olcsóbb majdnem fél misivel... Nézd meg nyugodtan:

Honda vs. Suzuki

4,278MFt (-ABS 4,078MFt) vs 3,798MFt

Teljesítmény és nyomaték terén pedig a Suzukinak jobbak a számai, igaz a Honda már 8500-tól leadja a max-ot, míg a GSX-R "csak" 10000-től, de szerintem ennek itt már nem sok jelentősége van, kicsit pörgetősebb...
Bocs, CBR-t néztem...

Szóval nagyon jó és nagyon szép, a Hornet is tetszik, de Naked bike, ami nálam kizáró ok. A VFR már jó lenne, de iszonyat ára van.

Nézegettem az Új DL-1000-et, árat még ugyan nem láttam hozzá, de gondolom az is valahol a nagybandit körül lesz majd.

A kawánál a Z1000SX Tourer ami esetleg szóba jöhetne, de ez sem olcsó...

Szóval a következő lépcső (olyan mint 1000-es géposztály) előtt még túl sok a nyitott kérdés: Márka, stílus, Nm/Le arány, stb... Majd kiforrja magát, és ki tudja, lehet közben jön egy új modell, ami a fentieknél is jobban megfog...
Nem igazán. Szoktam olvasgatni a nagy 1000-es teszteket. És mindig a CBR a legolcsóbb, és a Gixer a második legolcsóbb. Mindkettő utakon jó, pályákon gyengébb ezért összesítettben középmezőnyösök.
Az 1000-es GSX-R jobb és olcsóbb is (kb fél misivel)
Ha 1000-ben gondolkodsz, elérendő célnak a Honda CB1000R-t javaslom, szerintem zseniális. Próbáld ki a nagy Bandit után és fogod érteni, mire gondolok. A Honda Dreamnél lehet tesztvezetni.
Az ilyen motorosokra vadászós emberkék elég frusztráltak lehetnek. lehet nekik is motorozni kéne hogy lazuljanak egy kicsit...
Pont ugyanígy jártam én is, csak a műanyag borítás pattant le az öregfickó tükréről. Gyorsan lepattantam, odaadtam neki, aztán pá.
Azóta nem sietek kocsisorok között, marha széles tud lenni a GS kormánya, főleg az én kormányvég súlyaimmal.
Én volánbusz sofőrt tudok aki állítólag vadászik "ránk". Én minap épp az ellenkezőjét tapasztaltam, megvárta még elmegyek előtte, nem kanyarodott be elém, pedig hely az volt bőven.
Nekem ma volt a szervizbe menet egy jobbágytalálkozóm. Nem mentem nagyon, rángattam is a kart, de nem túl élesen, csak hogy hallják, erre a csóka a belsőben elkezd befelé úszni elém... Külső sávban az autós segített lehúzódva, én meg ahogy közeledtem húztam fel a lábam, hogy olyat rúgok a tükrébe leszakad...

Nem volt rá szükség, szerintem megláthatta a tervemet, mert csak úgy adta a helyet ahogy kell...

Kolléganőm is mesélte, hogy van olyan partnere, aki annyira utál bennünket, hogy direkt ránk húzza a kocsit. Na mondom próbálja csak meg. Nem szoktam annyira tépni soha a sorban, hogy az ilyen paraszt előtt meg ne tudjak állni! Annyit megér, hogy kirángassam a dobozból az eszeveszett b@rmát...
motorozz.hu-n szúrt be egyszer BIKE-R egy videót ahol valami egészen banális sorok között előregurulós szituban egy krapek valami kamaz kerekei alá beesett aztán matrica lett belőle. Azóta még nagyobb figyelemmel szoktam elosonni az ilyen nagy járművek mellett.

Egyébként ez a tükrös történek kis sebességkülönbségnél történt. Az autók gurultak kb 3-mal.. én meg közöttük olyan 20-szal mehettem... biciklis tempóban.
Ilyeneket szoktam nézni szezon elején, meg mikor úgy érzem nagyon elszalad velem a ló!

Megvolt a srác 2. szülinapja... , ezért kell sokkal előrébb nézni, mint a következő kocsi...

Kár a vasért, kíváncsi vagyok helyre tudták-e pofozni...
Az ilyen mutatványokhoz érdemes a hasonló dolgokat megnézni, ennek a figurának szerencséje volt: link
Eddig a telefon beépített GPS-e és a Homasita rögzítő a legolcsóbb megoldás:

Telefon & PDA tartó
lehet, nem épp e szituációkat modellezték le a tervezők, de az eredmény tekintetében ez már indifferens
Valamelyik nap sikerült ezt a másik irányba eljátszanom. Áldom a Honda City tervezőinek a nevét, mert sérülés nélkül lehet ide-oda hajlítani a tükröt. A kormányvégsúly beleakadt. A nő aki vezette rezignáltan vette tudomásul a dolgot.. visszahajlítottam neki az eredeti pozícióba, köszöntem aztán elmentem... de még egy dudaszó se volt. Kicsit beszűkült a sorköz a dugóban..
50-es táblánál 100 fölött mentem... nem rentábilis megállni ilyenkor

Bicikliutat építettek a főúttal párhuzamosan, de attól olyan 10-15 méterre, ezért kint volt végig a melósok meg az 50-es tábla. Természetesen a mérés idején már senki nem dolgozott a traffin kívül.

Mit tudtak volna csinálni? Ott állt az állványon a készülék... azt ott nem hagyhatják, rendszámom nem ismert. Mire összepakolnak.... nem is folytatom.. jah, és csak 1.6 a rendőr focus...
Az eredeti útirányom megváltoztattam, kerültem 20 kilométert, hogy ne kelljen elmenni a kapitányság mellett.
http://osztod.hu/vannak-meg-jo..." target="_blank">amikor az oroszok épp nem roncsderbiznek

4:38-nál meg tematikai kapcsolódási pont is felismerhető