Mivel a lehető legritkábban jut hozzá a Polgár a műszerek hitelesítési bizonyítványához, így fenntartással kezelendő a mérés. Igaz.
Én "nyertem már" úgy, hogy csak a kocsi eleje és a rendszám látszott, valamint csak egyetlen felvétel volt kikockázva a felvételből. El is engedték a "közellenségnek" megítélt 30-ast.
Ennek az esetnek a kapcsán kutakodtam annak idején:
1. A méréskor a környezetnek beazonosíthatónak kell lennie (mivel ritkán kapod meg a fent említett Mérésügyi Hivatalos bizonyítványt, így a fotón szereplő GPS koordináta nem tökéletes bizonyíték. Valamint az éjszakai mérések létjogosultsága is kérdőjeles.)
2. A videofelvételből minimum 3 db fotónak kell meglennie. (Ha csak 1-2-t kockáznak ki és fellebbezel, jó eséllyel felmentő határozatot kapsz.
3. A mérési napló másolatát HELYESEN kitöltve ki lehet kérni. (Nem mindig helyes...)
4. A kikockázott kép minőségének elmosódás-mentesnek kell lennie, és a manipulálás lehetőségének fennállásakor azonnal "nyertél". (városi legenda, hogy ismerik a "photosopot"...)
5. A mérés szöge sem mindegy, végső esetben kapaszkodó lehet ez is.
A hitelesítési bizonyítványok ügye miatt tudtommal most azt a gyakorlatot követik, hogy a mért adatból leszámolnak 3 km/h-t és ez alapján kategorizálják a büntetést.
Félreértés ne essék! Nem védem az országúti Schumachereket, sőt...! De akinél egy-egy becsúszik évente, 2 évente annak a fentiek lehet, hogy segítenek...
Vagy ez a furcsa első mondatod arra szeretett volna utalni, hogy a tankban lévő szűrőd törött, és azért kellett egy plusz?
"Névelők! Használjon... névelőket!"
Ennek vajon a fényereje is nagyobb mint az autósé? Mert igazából repülni is elkezdtünk ilyeneket használni csak eddig a megfelelő fényerejű nem volt 70.000 alat még e-bay-röl sem és hátha ez jó lenne.
A motoron meg a S4 i-go-val hibátlanul és ingyen működik.
A jobb telefon nem olcsó de egy telefon szoftverfejlesztő haverom mondta, hogy rá kell szánni mert üzembiztosan csak ezeken működik minden úgy ahogy le van írva..
Én a kifejezetten motoros GPS-ek felé terelnélek. Ugyanis a táskából, tartóból napos időben semmi nem látszik az autós kütyük kijelzőjéből. Sajnos igencsak gyenge a fényerejük.
Ha a tanktáskába teszed, akkor soha nem fogod látni. Teljesen kiesik a látómeződből.
(A Homasitában érdemes egyéb szerelékek után is kutatni... néha igencsak olcsón lehet hozzájutni kiegészítőkhöz. És nem feltétlen jelent silány minőséget a "jóárasítás".)
Bár az nem annyira tiszta, hogy pontosan hogyan is van rögzítve a táskához. Nem hiszem, hogy az a bazi nagy pánt az alján gyári lenne minden tankbag-hez...
Nekem melegedett a telo rendesen.amugy eleg gaz a fagyasa a telos cuccnak.
A motech kiegeszetonek csinal egy najlon zipes racsatolhato telo vagy tablet tokot.az igen faja.
Bár kétség kívül a google map a legjobb, vagy sőt, az IPAD-en lévő "Térképek" app, de ekkora kijelző elég hülyén mutatna a mocin. Bár..., a térképtartóba lehet beférne...
Én "nyertem már" úgy, hogy csak a kocsi eleje és a rendszám látszott, valamint csak egyetlen felvétel volt kikockázva a felvételből. El is engedték a "közellenségnek" megítélt 30-ast.
Ennek az esetnek a kapcsán kutakodtam annak idején:
1. A méréskor a környezetnek beazonosíthatónak kell lennie (mivel ritkán kapod meg a fent említett Mérésügyi Hivatalos bizonyítványt, így a fotón szereplő GPS koordináta nem tökéletes bizonyíték. Valamint az éjszakai mérések létjogosultsága is kérdőjeles.)
2. A videofelvételből minimum 3 db fotónak kell meglennie. (Ha csak 1-2-t kockáznak ki és fellebbezel, jó eséllyel felmentő határozatot kapsz.
3. A mérési napló másolatát HELYESEN kitöltve ki lehet kérni. (Nem mindig helyes...)
4. A kikockázott kép minőségének elmosódás-mentesnek kell lennie, és a manipulálás lehetőségének fennállásakor azonnal "nyertél". (városi legenda, hogy ismerik a "photosopot"...)
5. A mérés szöge sem mindegy, végső esetben kapaszkodó lehet ez is.
A hitelesítési bizonyítványok ügye miatt tudtommal most azt a gyakorlatot követik, hogy a mért adatból leszámolnak 3 km/h-t és ez alapján kategorizálják a büntetést.
Félreértés ne essék! Nem védem az országúti Schumachereket, sőt...! De akinél egy-egy becsúszik évente, 2 évente annak a fentiek lehet, hogy segítenek...
(Gyanús, hogy a TT is kínai... . Nekem a folyamatos frissítés, ami tetszik. A Garminra már én sem merek ránézni az ára miatt... )
"Névelők! Használjon... névelőket!"
Nekem azt mondták itt (meg másutt), hogy nincs.
A motoron meg a S4 i-go-val hibátlanul és ingyen működik.
A jobb telefon nem olcsó de egy telefon szoftverfejlesztő haverom mondta, hogy rá kell szánni mert üzembiztosan csak ezeken működik minden úgy ahogy le van írva..
Én a kifejezetten motoros GPS-ek felé terelnélek. Ugyanis a táskából, tartóból napos időben semmi nem látszik az autós kütyük kijelzőjéből. Sajnos igencsak gyenge a fényerejük.
Ha a tanktáskába teszed, akkor soha nem fogod látni. Teljesen kiesik a látómeződből.
Néhányan ilyen tartót használunk. Még nem ázott be, bár nekem hektárnyi plexi van előtte.
Én most ilyet kérek a "Jézuskától"... talán addigra olcsóbb is lesz. :))))))
(A Homasitában érdemes egyéb szerelékek után is kutatni... néha igencsak olcsón lehet hozzájutni kiegészítőkhöz. És nem feltétlen jelent silány minőséget a "jóárasítás".)
http://www.kephost.com/images4...
Tankbag
Az "EVO" és a sima között amúgy mi a különbség? Nekem ugyanazokat a találatokat hozza a GSXF-re...
A motech kiegeszetonek csinal egy najlon zipes racsatolhato telo vagy tablet tokot.az igen faja.
Bár kétség kívül a google map a legjobb, vagy sőt, az IPAD-en lévő "Térképek" app, de ekkora kijelző elég hülyén mutatna a mocin. Bár..., a térképtartóba lehet beférne...
Lehet elég megvennem a nagy Kappát?