Yakomoto Bt., Pécs, Komlói út 229
Vásárlás előtt csinálták és karbi szinkronnál (márkaszerviz) néztek rá, hogy valóban jó lett. Ellenben gány az volt a szelepfedél tömítésnél. Paszta stb, de elkezdte nyomni mellette 700km után. Maga a hézag állításra a márkaszerviz is azt mondta pöpec lett.
Nekem most volt szinkron és a szelephézag is rendbe lett téve + vezérműlánc is kicsit meg lett feszítve (laza volt). Karbi szinkron óta sokkal kezesebb a motor. Szerethetőbb a kezelése. Alapjárat is sokkal stabilabb és hamarabb el lehet tőle venni a szívatót mert nem ugrál. http://www.kephost.com/images4...
Gyertya képet ellenőriztem, és azt látom,hogy az egyik a bal oldali hengerben fekete trutyis a gyertya a másik jobboldaliban pedig fehér. A Magasabb hőértékű gyertyával nem a normállal. Ez ha jól gondolom keverék probléma, a baloldalon túl dús a jobb oldalon túl szegény. Hol tudom ezt a karbikon állítani? Hogy kéne ezt belőni szép őzbarnára?
Tudod..., én azon elmebajosok közé tartozom, akiknél nem csak és kizárólag a funkcionalitás számít. Nem vagyok márkabuzi, és a túlértékelt dolgok barátja... de ez a megoldás nekem igencsak átmeneti. Kiverné a szemem egy ilyen a motoron. Amúgy, éppen ilyen navit nyűvök már vagy 4 éve, és tuti a kütyü. Bár, mindig eltévedek a GPS-sel... térképen viszont pengén tájékozódom... Ezért jött számításba a "Jézus", meg az esetleges árcsökkentés... pláne, hogy a TomTomra nincs is szükségem igazán. Egyszerűen csak szeretnék egyet.
én 2 lépésben jutottam el idáig
de az első nem ebben az irányban volt
bár a mostaniak bolti árát nézve nem hinném hogy vennék, mert szinte annyiba kerülnek mint a motorom
ha veszel valami "gagyit" aztán az első túrán behal akkor melyik a drága?
én se vagyok milliomos, de ha már veszek valamit akkor legyen jó
előző gazdájánál egy sportgépen volt, járt már 250km/h felett is
ha már gps:
célszerűbb venni egy rendes kütyüt
jó pár 100 km murva benne van,egyszer rá is estem, tesztelten esőálló
ha a nap süti akkor is egész jól látszik
Vásárlás előtt csinálták és karbi szinkronnál (márkaszerviz) néztek rá, hogy valóban jó lett. Ellenben gány az volt a szelepfedél tömítésnél. Paszta stb, de elkezdte nyomni mellette 700km után. Maga a hézag állításra a márkaszerviz is azt mondta pöpec lett.
http://www.kephost.com/images4...
http://www.kephost.com/im
ages4...
Egy kis segítség kellene. (GS500F 2008)
Gyertya képet ellenőriztem, és azt látom,hogy az egyik a bal oldali hengerben fekete trutyis a gyertya a másik jobboldaliban pedig fehér. A Magasabb hőértékű gyertyával nem a normállal. Ez ha jól gondolom keverék probléma, a baloldalon túl dús a jobb oldalon túl szegény. Hol tudom ezt a karbikon állítani? Hogy kéne ezt belőni szép őzbarnára?
Előre is köszi a segítséget.
de az első nem ebben az irányban volt
bár a mostaniak bolti árát nézve nem hinném hogy vennék, mert szinte annyiba kerülnek mint a motorom
Csak apró kis lépésekben haladok.
Ha vesz az ember akkor vegyen tuti jót, addig meg elmegy térképpel meg ideiglenes megoldással amíg spórol a jobbra.
én se vagyok milliomos, de ha már veszek valamit akkor legyen jó
előző gazdájánál egy sportgépen volt, járt már 250km/h felett is
Csak zavar.
Egy kicsit.
célszerűbb venni egy rendes kütyüt
jó pár 100 km murva benne van,egyszer rá is estem, tesztelten esőálló
ha a nap süti akkor is egész jól látszik
Még sosem tépett le a szél.................lehet gyorsabb vagy nálam ez a baj.