Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó nézzük úgy, hogy ha a márkaszervizes húzza érzésre akkor már baj van.

Van valakinek a Dunakanyarban GS500-asa? "E" kivitel. Az enyémen és a tanuló motoron kívül még nem láttam testközelből és nem ültem másikon. Megnézném.
Hogyan?

Gyárilag is ajánlanak Yoshimurát, vagy csak a Bódis a gáz?

Tsanyi: kifejtenéd a gyengébbek (én) kedvéért?!
Jó hangja van elhiheted!
Viszont Sanyi azt mondta hogy megrövidíti a hosszú élettartamát.
Pedig ha "érzésre" rátekertek az gáz, hamar kinyírja a vezetőt és a láncot is....pont a GS-nél nagyon könnyű ellenőrizni a láncot és megállapítani, hogy megnyúlt-e vagy sem és ha a lánc jó és ennek ellenére lazának találja a szerelő akkor inkább cserélni kéne mert a rugó gyengülhetett el benne.
Widi:

Jól láttam Neked Bódis dobod van?
Szívesen meghallgatnám, nem volna esetleg egy videód? Persze élőben minden szebb!
Legalább 50.000km-t el kell még mennie. :D Idéztem.
Előbb varázsolok menetet a vonation mint cserékek ki bármit a motoron, kérdezd az okosokat.
Dehogynem, viszont sokan ráfeszítenek kissé, hogy elhalkuljon oszt utána rövid időn belül jön a csere....jó szerelő ezt csinálja hisz kell a munka jövőre is.
Azon túl hogy sikerült eltalálnom azt a napot, amikor még az átlagosnál is alkalmatlanabb a tornacipő motorozáshoz, sikerült nem elcsúsznom a budai utcácskákon. A fehér aszfalt, az eső és a teljes útfelületet beborító falevelek együttese elég fosatós tud lenni

Viszont jó dolog is történt,sikeresen levizsgázott a rendszámom is Simán azt hittem, hogy a pofátlanságnak is van határa, de ezek szerint még nem értem el , ugyanis sikerült kifognom azt a szitut hogy a pirosnál közvetlen utánam egy rendőrautó következett... jó hosszú piros volt , de nem történt végül semmi... még egy szóbeli figyelmeztetést se kaptam a letakart rendszámért... milyen világ már ez?
Pedig már fejben leszámoltam magamban a 10-eseket, meg hogy miből lehet majd átcsoportosítani
Nekem idén nagyon bejött a Hollós nyílt nap! Mondjuk a Hondás sem volt rossz, de elcsesztem, hogy nem egyből a Hornetre ültem, na meg az oktató is elég jobbágy volt! A következő szezonban is vadászni fogom a lehetőségeket. A Motorrad-nél pl. hogy ki lehet menni pályára, külön érdekel. De hogy az egrit is megnézem (ha nem törik össze megint a valamire való tesztgépeket) az is tuti
Kawát lenne még jó próbálni (Z1000 pl), de szerintem ott is az lesz a baj, mint a Hollósnál, hogy nem igazán tudod megismerni minden oldaláról a gépet azon a rövid kis városi szakaszon. Mire megszokjátok egymást már szállhatsz is le róla...
Ha egyforma gépeitek lennének akkor is izzasztó lenne.

Bár nekem ez a bandit nem jött be.

Túl vontaszerű sinenfutó steril cucc.
Ehhez képest tényleg olyan a street mint a lábad körül csaholó foxterrier.
Simán, sőt, sokkal simulékonyabb...
Meglássuk, azért ha lesz jövőre tesztvezetés a Suzinál, rátenném a seggem egy 750-es vagy 600-as Gixire is, csak hogy teljes legyen a kép.
Kanyarokba tudod úgy döntögetni mint a GS-t? Én nagyon óvatosan bántam vele, mert nem az enyém volt, meg vizes is volt itt-ott az aszfalt.
Nem a 650-el... Amúgy is csak a p.fám nagy, túlságosan racionális vagyok az ilyesmihez, de azért élvezem amennyire lehet...
Előtte nem hiszem.
Az elején tartok.Még semmi.Várok pár dologra.
Milyen jó volt ma nehezített pályán hazamotorozni, alapból hendikeppel indulva
A GSXF is reagál ám, csak szerintem a túraplexi miatt Te sem nagyon vetted észre mennyivel mész...

Csajomnak a GS-en már 130-nál is halálfélelme volt, ezen meg mikor elmondtam hogy 175-el mentünk alig akarta elhinni, aztán legközelebb nézte és elhitte (csak onnan tudom, mert verte közben a hátam)

Úgy érzem egyébként, hogy így a 9000-es fordulatszámkerettel már sikerült gyorsan hozzászokni, dörzsöltem a Pilisben rendesen...

Viszonylag rövid a gázút, szóval ha ennek is bátran odatekered nagyon megy, ott van abban az erő, de mivel egyenletesen, szinte tökéletes pontossággal adja le, nem tud megijeszteni, ellenben tök jó élményt és biztonságérzetet ad, nagyon frankó, nekem bejön!

Amire még gondoltam így "ismerkedés" közben, hogy nagyon nem volt rossz döntés a kisebb. Csak akkor gurulsz határon, ha Te is úgy akarod. Egy még nagyobb, még nyomatékosabb gépnél már kontrollálatlanul is túl sok erőt vihetsz egy-egy ívbe és a hátsót kipörgetve jöhet is a zakó (lásd néhány új tulaj kigurulását a szalonból youtube-on). Itt nincs ez. Ésszel kell elindulni, ésszel kell a kanyarba belemenni, de ugyanakkor nagyon pontosan szabályozható minden A tesztben olvasottak szerint próbáltam nagy sebességgel kanyarogni, hogy jön-e az a bizonyos kifelé sodródás, de semmi... Nem mondom, hogy nem korrigáltam sehol, de az nem sodródás, inkább az ívek viccelődése miatt volt, szerintem nagyon frankó gép...

A paranoiámat kicsit csillapítandón böngésztem tegnap este a kawákat és a hondákat is, de csak annyit értem el vele, hogy méginkább meggyőződtem róla, hogy jól döntöttem...

Az 1000-es géposztályba lépésre azt gondolom a nagybanditnál a Teljesítmény/Nyomaték arányának szempontjából az ár/érték arányt is figyelembe véve van/lesz jobb választás, de egyelőre jó darabig elleszek ezzel.

Hiába mondták itt is páran, hogy fölösleges, meg nem túl nagy lépcső...stb, de ismerve magam nagyon is kell ez. Így is aggódom, mert azon vettem észre magam, hogy ezzel is elkezdtem lendületből motorozni, mint a GS-el, és bizony 200 fölötti teljesítménynél már lehetnek érdekes dolgok... Bele sem merek gondolni, mit művelnék egy még nagyobbal... Mennék szotyi után (vagy előtt?)

Frankón mondom ataaa, Neked sem szabad kihagyni ezt a lépcsőt, ha meg akarod élni az "öreg motoros" címet...
És, amúgy mi a helyzet?
Bocccs elírtam. Én becsülöm a jó szervizeket. Robogónál: Táboriék csúnyán leszerepeltek. Utána vittem ócsára egy fiatal gyerekhez. Arany keze van. A gyári Suzuki alkatrészek ára horror. A légszűrő és a tömítés épp megvolt 20k alatt. Amúgy már nem dadog le 140-nél. 160-nál még ment volna csak jött a lakott terület.
Szó szerint.
Talán még könnyelműségre is buzdít.
a triumph igazi kanyarvadász
Amúgy tényleg szuper gépek.
Csak sokkal lágyabban jár. Olyan sokkal erősebbnek nem éreztem a GS-től, bár igaz óvatosan mentem vele. Tényleg hasonlít a GS-re a karakterisztikája. Viszont ha váltanék, meg kéne szokni vele a kanyargást. Érezni lehet hogy nehezebb, meg is értelek hogy nem akartál velünk egyből kanyarvadászatra jönni.
Ellenben a Triumph az kb. olyan nehéz mint a GS, de annál már rögtön indulás után lehet érezni hogy kétszer erősebb. A három henger nagyon gyorsan (szinte azonnal) reagál a legkisebb gázadásra is. Nem semmi verda!
Én speciel kurvasokat váltok.
Kivágódok 2 kocsi előzése közben a mogyoródi lehajtó mellett az egyenesbe monnyuk kilóhússzal ott megy még két kúszócsiga ezeket megelőzve a körforgóig vissza 3 sebességet és puff be a forgóba ott az olajfoltok arrébbtesznek 30 centit ki belőle és mehet a váltás a kövi körforgóig.
Bár engem az újabbak érdekelnek, meg a GSXF.
Amikor mentem Widi-ével, az tűnt fel, hogy ezekkel a sor négyesekkel bizony kell fékezni is. Ezt meg kell szokni...vagy meg kell szökni.
Ha a GS-en elszállna mindkét fék, akkor is épségben hazaérnék a Kékes-tetőről.