Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen.
Ettől még nem érdekel a C1
Nekem akármi jó amit te veszel magadnak
Hsz-eket olvastad?
Ja, még egy kérdés, csak a tisztázás kedvéért: lauimi és bobalya akkor fizet nekem valamit, ha találok olyat, ami NEKEM megfelel, vagy csak akkor, ha szerintük is jó?
No, valami ilyesmik miatt is nem linkelek egy hete...
Nekem nem sok.
Nekik elég:
Hiszek nekik.
Várom, hogy mik a kifogásaid a C1-el!
Ha netán ismered a L'ecsó c. rajzfilmet, abban is van egy ilyesmi párbeszéd a "szakács" meg a gasztrokritikus között... "maga biztos azért ilyen sovány, mert nem eszik rendesen - Nem, azért, mert ami nem ízlik, azt nem eszem meg!"
Itt a motorod!
Körkörös szélvédelem, extra üléskomfort, fel tudsz rá ülni, és a te tempódhoz elég is. Az már csak hab a tortán, hogy belefér a keretedbe...
C1
Értem.
Tehát neked is a szokásos problémád van mint a magas motorozók legalább felének.
Mennek és fúj a szél mondjuk egy nakeden.Ez nem tetszik mert kocsiban nem fújt.Ezért elkezdenek idomokat aggatni a gépre meg egyre nagyobb toldókat,túraszörnyeket.
De az a nyavalyás szél csak fúj sőt rátólja a fejére ami rosszabb.
Egy normális ruha és egy csupasz az ideális.Mivel ott egyenletes,nincs turbulencia.Azon a tempón amit szeretsz meg végépp nincs semmi.
Nem egy kimerítő használói teszt, elismerem, de ha 70 km alatt ennyi bajom volt vele, akkor minek gondolkodnék rajta?
100 %-os biztosan nem lesz, de szerintem ezzel mindenki így van. Ha nem előbb, akkor utóbb. Legföljebb akkor nem, ha utóbb talál rá, és már nem érdeklik a nüanszok Nekem egyelőre elég az is, hogy amikor ráülök egy motorra, azt érezzem: itthon vagyok. A többi majd jön magától.
Szerintem olyan úgyse lesz ami minden szempontnak tökéletesen megfelel.
Egyébként egy simsonon még nem zavaró a menetszél
Nézegetheted őket, de ha ráülsz, mindbe találsz majd valami kifogásolnivalót. Te az a fajta ember vagy, akinek a szar is ízetlen...
Mivel a túraendúrók a legkomplexebb szolgáltatást nyújtó kategória, és ezt már kizártad, kíváncsi leszek arra a típusra, ami neked 100%-os lesz.
Csak halkan jegyzem meg a szélvédelem kifogásodra, hogy a túraendúrókra busz méretű plekók kaphatók, és még azokra is tehető állítható toldóelem.
Szóval a második kört én fizetem!
Vállig ugyanannyi a szélvédelme, mint a GS-nek volt a mini túraplexivel, magyarán elfogadható. Viszont mivel nem terelt oldalra is, csak fölfelé, ezért minden levegő (nekem) nyaktól fölfelé ért el. Az üléspozíciója kényelmes, amíg nem megyek vele, de föl- és leszállni még nekem is érdekes mutatvány. A V-kettes folyamatos minden tartományban észlelhető rezgése pedig zsibbaszt és idegesít a GS után
Nade a transalp az szerintem lényegesen több.
Inkább Nagykónyi, mert mi így mozgunk.
Az a helyzet, hogy jó messze van ez a Mecsek is.
De megéri! Tán még Lallernak is megérné.
Egy naked után mindenképpen többet. Ha 100%-ot szeretnék, akkor persze vehetnék kocsit is... ha még ennél többet, akkor meg vitorlást.
Igazából érdekelne mekkora az a szélvédelem ami neked megfelelő lenne?
Akkor legközelebb Földvári fagyizónál lesz a találkozó.
Bízd csak ide Csak azért, mert nem linkelek be mindent az utóbbi 1 hétben, még nem azt jelenti, hogy nem találtam megfelelőt.
Ha lesz valamikor ilyen akkor kettőt is! Szerintem kifutja majd a nyugdíjamból! Ha lesz még olyan 2080-90-ben
Szerintem ezek közül csak a motor nincs meg