Ja, még egy kérdés, csak a tisztázás kedvéért: lauimi és bobalya akkor fizet nekem valamit, ha találok olyat, ami NEKEM megfelel, vagy csak akkor, ha szerintük is jó?
Ha netán ismered a L'ecsó c. rajzfilmet, abban is van egy ilyesmi párbeszéd a "szakács" meg a gasztrokritikus között... "maga biztos azért ilyen sovány, mert nem eszik rendesen - Nem, azért, mert ami nem ízlik, azt nem eszem meg!"
Itt a motorod!
Körkörös szélvédelem, extra üléskomfort, fel tudsz rá ülni, és a te tempódhoz elég is. Az már csak hab a tortán, hogy belefér a keretedbe... C1
Értem.
Tehát neked is a szokásos problémád van mint a magas motorozók legalább felének.
Mennek és fúj a szél mondjuk egy nakeden.Ez nem tetszik mert kocsiban nem fújt.Ezért elkezdenek idomokat aggatni a gépre meg egyre nagyobb toldókat,túraszörnyeket.
De az a nyavalyás szél csak fúj sőt rátólja a fejére ami rosszabb.
Egy normális ruha és egy csupasz az ideális.Mivel ott egyenletes,nincs turbulencia.Azon a tempón amit szeretsz meg végépp nincs semmi.
100 %-os biztosan nem lesz, de szerintem ezzel mindenki így van. Ha nem előbb, akkor utóbb. Legföljebb akkor nem, ha utóbb talál rá, és már nem érdeklik a nüanszok Nekem egyelőre elég az is, hogy amikor ráülök egy motorra, azt érezzem: itthon vagyok. A többi majd jön magától.
Nézegetheted őket, de ha ráülsz, mindbe találsz majd valami kifogásolnivalót. Te az a fajta ember vagy, akinek a szar is ízetlen...
Mivel a túraendúrók a legkomplexebb szolgáltatást nyújtó kategória, és ezt már kizártad, kíváncsi leszek arra a típusra, ami neked 100%-os lesz.
Csak halkan jegyzem meg a szélvédelem kifogásodra, hogy a túraendúrókra busz méretű plekók kaphatók, és még azokra is tehető állítható toldóelem.
Szóval a második kört én fizetem!
Vállig ugyanannyi a szélvédelme, mint a GS-nek volt a mini túraplexivel, magyarán elfogadható. Viszont mivel nem terelt oldalra is, csak fölfelé, ezért minden levegő (nekem) nyaktól fölfelé ért el. Az üléspozíciója kényelmes, amíg nem megyek vele, de föl- és leszállni még nekem is érdekes mutatvány. A V-kettes folyamatos minden tartományban észlelhető rezgése pedig zsibbaszt és idegesít a GS után
Ettől még nem érdekel a C1