A kedvenc 3 és 4számjegyűimre már úgyse fog jutni Egyébként meg nem hiszem hogy sok mindenben befolyásolni fog. Ha nem megállítós, vagy után menős lesz a mérés akkor meg ugyan annyira magasról lehet rá szarni mint most, lánc/sár stb a rendszámra, aztán elég ha az ember a saját biztonságára figyel, és nem a bokrokat vizslatja
Amilyen szerencsém van, jobb is, hogy így megyek (már amikor megyek)... Ha kicsit jobban húznám neki, hogy többet igyon ennél a 3.5-4 liternél, első adandó alkalommal biztosan belefutnék egy mérésbe, és máris javíthatnék az államháztartás mérlegén is
Ha igazán kapitalista lennék, akkor nem egy 89-es GS-sel kezdek, hanem egy szalonból kihozott, NÉMILEG hiteles géppel, aztán nyögöm a részleteket, meg mellette füstölöm a benzint is
Nem tanultál kapitalista gazdaságtant? Ezt hívják fejlődésnek. Amúgy is ezt sulykolják - próbálják - több kell, nagyobb, újabb,mert ha nem, lúzer vagy.
Tényleg nem kenyérre kell az ára, viszont ha másikat vennék, ahhoz megint tolni kellene bele még némi pénzt. Persze az is igaz, hogy amennyit én motorozok, erősen kérdéses, hogy megéri-e egyre jobbat, nagyobbat, újabbat... drágábbat vennem
Másrészt, ha tudsz ilyen árban DL-t, bátran szólj
Szerintem ez a rozsdás vas:
http://www.motorinfo.hu/magazin/2013/09/18/dkw_luxus_300/
Beszélgessünk a rozsdás vasakról:
Hol lehet akkor majd normálisan motorozni? Csak a ringeken?
ADATLAPOMON A TEL....csörgess meg.
Másrészt, ha tudsz ilyen árban DL-t, bátran szólj
dokinak úgy sem kell