Bocs, igazad van, csak furcsálltam, hogy christoph keres 350-ért, ganja meg neked írja, hogy ő annál azért jóval többet kérne érte. Gondoltam, jobb, ha tisztázzuk
Én nem írtam sehol hogy 350-ért keresek.
Tudnál akkor képet küldeni róla? Nekem ennyi extrára nem is lenne szükségem pl a nagyobb felni nem kellene, igazából ami jó lenne az a plexi, sportkipu, bukócső, és még talán az olajhűtő. Gondolom a gyári cuccai is megvannak.
naná ,hogy gyári....ami ennél gyáribb az festi magát....
..bármikor visszaalakítható eredeti küllemre...
...te 350 körül gondolkozol.....ez nem 20-30 ezerrel drágább..
..csak a riasztóba,bukócsőbe,friss műszakiba gondolj bele...no meg a vezetett szervizkönyvbe...és millió cuccot még fel sem soroltam..
GSX-F széles felni,drag bar kormány,két komponenses gumik....stb.stb.stb.
Az jó lenne.
Láttam a fotóid között, ez gyári fényezésű még? A csíkokat leszámítva Esetleg nagyobb felbontású képeket tudnál küldeni róla? rocky96@citromail.hu a címem. Árban mennyire gondoltál?
Átmásolták a típusbizonyítványt egy az egyben. Vagy figyelmetlenség, vagy mák volt... de hasznát vettem. Ugyanis a tört miatt tudtam saját motorral "tanfolyni" és vizsgázni. Abban az időben min. 35 kW-os moci kellett hozzá... ezzel a forgalmival pedig nem volt kérdés...
Most abban maradtunk hogy amikor hazamegyek... talán októberben, akkor találkozunk motorostól csövestől, együtt megnézzük hogy mi a baj, és hogy hogyan lehet kijavítani. Azt se bánom, hogyha nekem is kell vele egy kicsit foglalkozni, csak legyen már jó! Bízok abban hogy sikerül most már jó helyen meghajtania a csövet...
Sikerült rávennem az urat arra, hogy kijavítsa a csöveket. (Miután közösen megnézzük a hibákat) Remélem tavaszra meglesz . Mondjuk most már csavarokat nem fogok kérni hozzá, inkább azt megoldom én.. az a biztos.
A japó tulajok fényezik így a motorjukat, itt többen voltunk/vagyunk spanyolos tulajok. Elmondható, hogy a feketére fényezett alkatrészeken kívül semmiben sem rosszabb, úgy ahogy Teddy is írta, mindene japán.
A fekete váznál és kipuffnál meg az lehet, hogy a szürke metálos volt, amire még egy lakkréteget fel szoktak hordani minden fényezésnél, így az ellenállób, mint a lakk nélküli matt fekete. Ha japánban fújták volna feketére, az se lenne tartósabb.
Spanyolországban "csak" összeszerelnek. A fő darabok "Japániában" készülnek. Az én "0" kilométeresemnél a vázra hegesztett fülek, idomtartó bizb@szok hegesztéseit kellett néhány hónap után lekezelni, rozsdamentesíteni. És a kormánycsapágyamhoz került kevesebb zsír, ami miatt garanciában cseréltetnem kellett. Egyéb rossz tapasztalatom nem volt a hispán áruval. Ha egyszer megcsinálod és a normál karbantartásokkor ellenőrzöl, ez gondot nem jelenthet.
(A forgalmimban 35,1 kW szerepelt. Azt hiszem ez a gyár által is megadott adat a típusbizonyítvány alapján. A papíros trükköknek nem szabad bedőlni, és a hirdetések is a "hitre" játszanak erősen... A nyitott GS "A" kategóriás vas.)
Ja, és hallottam olyat is, hogy a 2003-tól spanyolban gyártott GS500 motorok már nem olyan jók minőségben? Ha igen ez pontosan mit takar? Mert azt láttam hogy ezek 33Kw-osak ami pont jó lenne.
Talán abból hogy motort akarunk venni? Én 2000 utánit szeretnék, nem 90est.
Tudnál akkor képet küldeni róla? Nekem ennyi extrára nem is lenne szükségem pl a nagyobb felni nem kellene, igazából ami jó lenne az a plexi, sportkipu, bukócső, és még talán az olajhűtő. Gondolom a gyári cuccai is megvannak.
..bármikor visszaalakítható eredeti küllemre...
...te 350 körül gondolkozol.....ez nem 20-30 ezerrel drágább..
..csak a riasztóba,bukócsőbe,friss műszakiba gondolj bele...no meg a vezetett szervizkönyvbe...és millió cuccot még fel sem soroltam..
GSX-F széles felni,drag bar kormány,két komponenses gumik....stb.stb.stb.
Láttam a fotóid között, ez gyári fényezésű még? A csíkokat leszámítva Esetleg nagyobb felbontású képeket tudnál küldeni róla? rocky96@citromail.hu a címem. Árban mennyire gondoltál?
Most abban maradtunk hogy amikor hazamegyek... talán októberben, akkor találkozunk motorostól csövestől, együtt megnézzük hogy mi a baj, és hogy hogyan lehet kijavítani. Azt se bánom, hogyha nekem is kell vele egy kicsit foglalkozni, csak legyen már jó! Bízok abban hogy sikerül most már jó helyen meghajtania a csövet...
Sikerült rávennem az urat arra, hogy kijavítsa a csöveket. (Miután közösen megnézzük a hibákat) Remélem tavaszra meglesz . Mondjuk most már csavarokat nem fogok kérni hozzá, inkább azt megoldom én.. az a biztos.
Viszont nem is mérhető össze ganjáéval.
A fekete váznál és kipuffnál meg az lehet, hogy a szürke metálos volt, amire még egy lakkréteget fel szoktak hordani minden fényezésnél, így az ellenállób, mint a lakk nélküli matt fekete. Ha japánban fújták volna feketére, az se lenne tartósabb.
(A forgalmimban 35,1 kW szerepelt. Azt hiszem ez a gyár által is megadott adat a típusbizonyítvány alapján. A papíros trükköknek nem szabad bedőlni, és a hirdetések is a "hitre" játszanak erősen... A nyitott GS "A" kategóriás vas.)
Forgalmiban hány kw van?