Ezért írtam, hogy jó kérdés. Egyelőre azért dobtam fel, mert lentebb volt egy motor iránt érdeklődő, aki hirdetést kért. Ezen ne múljon a dolog, bár egyedüli okom az eladásra tényleg csak az, hogy hosszabb távon kényelmetlennek tűnik az ülés a hosszú lábaimhoz. Most vagy költök még az ülés átszabására (emelésére), vagy keresek egy kényelmesebbet.
Most lebontottuk a bal oldalat s ott semmi kulonos nincs. Minden oknak tunik.
A nagy fogaskerek amit az onindito forgat meg ami a generator magnes mogott vanazbmozog tengely iranyba egy ket mm et . szoval most passsz .:-(
Sajna nekem ekkora keretem már nincs rá...
bár az állapota jónak tűnik, de kicsit húzós a 400.
Ha meg tudnánk egyezni, akkor akár a hétvégén megnéznénk.
Hali Szép estét !
Hol kaphatnák én ball oldali oldalso burkolat tömitést ahol a generátor van illetve a kuplung oldali tömítést? És hogy hívják hivatalos nyelven?
Amugy a szivattyú dugattyú csere után is kopog :(
Szerintem nem jó a szívatóm vagy legalábbis túl érzékeny.
Indításnál be kell húznom kb. félig. Ekkor egy pár másodperc után felpörög olyan 3500-4000-ig. Hagyom járni egy darabig. Ha picit is visszatolom (nem tövig) akkor lefullad. Ha csak szó szerint pöcögtetem az ujjammal, sikerül beállítani olyan 2000-re de akkor fel-alá ugrál a fordulat és valamikor akkor is leáll. Nem lehet csinálni vele valamit hogy ne legyen ennyire érzékeny vagy járassam 3500-on 2 percen keresztül ? Nem sok az úgy ?
az enyém konkrétan mosva soha nem volt.....hö hö...folyékony vaxal pucolom....és esőt is is csak talán 5-6 alkalommal látott...
..kényes motoros vagyok...agyonbuzizott járgánnyal..
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500_e-726
0154
https://admin.hasznaltauto.hu/gyorsnezet/motor/7260154
A nagy fogaskerek amit az onindito forgat meg ami a generator magnes mogott vanazbmozog tengely iranyba egy ket mm et . szoval most passsz .:-(
bár az állapota jónak tűnik, de kicsit húzós a 400.
Ha meg tudnánk egyezni, akkor akár a hétvégén megnéznénk.
Szoval kicsereltuk a hibas porlaszto szovato dugattyut de a kopogas tovabbra is megvan.
Szoval nem a tobb benzin okozta ...:-(
Köszönöm de a nagyvasba csak a kuplung oldalit talaltam.
Vagy csak en vagyok bena ?
...vagy a nagyvasban megrendeled..
Hol kaphatnák én ball oldali oldalso burkolat tömitést ahol a generátor van illetve a kuplung oldali tömítést? És hogy hívják hivatalos nyelven?
Amugy a szivattyú dugattyú csere után is kopog :(
Indításnál be kell húznom kb. félig. Ekkor egy pár másodperc után felpörög olyan 3500-4000-ig. Hagyom járni egy darabig. Ha picit is visszatolom (nem tövig) akkor lefullad. Ha csak szó szerint pöcögtetem az ujjammal, sikerül beállítani olyan 2000-re de akkor fel-alá ugrál a fordulat és valamikor akkor is leáll. Nem lehet csinálni vele valamit hogy ne legyen ennyire érzékeny vagy járassam 3500-on 2 percen keresztül ? Nem sok az úgy ?
..kényes motoros vagyok...agyonbuzizott járgánnyal..