Az új fényezésből ítélve vagy nagyon régi lehet, vagy buktak vele, de minden adatot (motorszám, vázszám...stb) nézzetek össze a papírokkal!
A km óra állás több 100ekm-nél lehet valódi, ha a korához képest kevés, akkor az átfordult (átforgatták), de mindegy is ennyiért, a lényeg, hogy rendben legyen...
A REMUS dobban én azért kételkednék...
Ha a látható kopó alkatrészek rendben vannak, és a hangja is O.K., felültök, mentek egy kört, és ha nincs gond, nem szitál már el is lehet hozni...
Ha kiírod mennyit ér Neked egy "szaki" biztos lesz jelentkező, bár szerintem az útnak megfelelő benzinárért is elvállalják...
Meg ahogy más motornál olvastam valahol, ha már rajta ülsz, nem látod, hogy ronda-e a motor, az meg kit érdekel, hogy (a te esetedben) 160-nal elrongyolva egy alföldi tanya előtt a szemlélő mit észlel abból az elmosódó zöld foltból
Félig-meddig ismerem a hirdetőjét, lebeszéltem vele hétvégére a talit...
Csak eléggé agódok, mert sem én, sem apám nem egy motorszerelő isten, addig még kell szereznem egy "szakértőt", aki esetleg megsúgja, h mennyit kell még költeni rá...
VALAKI ESETLEG PÁPA KÖRNYÉKÉN?
Hát, most hogy így jobban megnéztem, talán nem is, de mondjuk ennek http://aprod.hu/hirdetes/suzuk...
(nem bezzegelés) mintha egy kicsit keskenyebb lenne a hátsó idomrésze... De lehet, hogy megérős nekem is az új szemüveg
Alapjáratod jól be van lőve? Nekem akkor csinált hasonlót, mikor a szerelőtől elhozva tapasztaltam, hogy rosszul állították be. Igaz az enyém piros lámpánál is felpörgött meleg motorral. Fórumtalin állítottam be az alapjáratot és meg is oldódott a problem. Ha tudtam volna, hogy Tby-ék teliberöhögnek, lehet előbb nekiesek...
Az az ár és évjárati kategória amiben halászhatsz mind ugyan ilyenek már ami az idomokat illeti, csak a színösszeállításban lehetnek különbségek.
Lila-rózsaszín-ezüst, vagy türkizzöld alapon fehér csíkos például... a menő '90-es évek Ennél a fehérnél talán csak a Tby motorjának eredeti fekete-ezüst, meg a krissal féle gs piros alapon fekete-fehér csíkos gyári színösszeállítása lehet mutatósabb.
Ha sikerül eladnod, próbálj ki egy 750-es SuperTenerét!
Magas embereknek az valami istentelenül király gép lehet. (alacsonyaknak is..persze csak ha nem kell vele megállni, mert az nagyon melós) Kb ugyan úgy megy mint a GS (na jó, kicsit jobban, de azért nem sokkal, viszont nyomatékos mint egy traktor), ellenben ezekre az utakra a futóműve közel ideális. A te vezetési stílusoddal szerintem 5-5,5 közötti fogyasztással meg is lennél, az meg nem vészes.
Bocsi, de sajna nem nagyon tetszik a színe, meg az idomok...
(Tudom, kukacoskodás, de ha már megveszi az ember, tetsszen is neki teljesen...)
Továbbá sok sikert kívánok az eladáshoz!
A km óra állás több 100ekm-nél lehet valódi, ha a korához képest kevés, akkor az átfordult (átforgatták), de mindegy is ennyiért, a lényeg, hogy rendben legyen...
A REMUS dobban én azért kételkednék...
Ha a látható kopó alkatrészek rendben vannak, és a hangja is O.K., felültök, mentek egy kört, és ha nincs gond, nem szitál már el is lehet hozni...
Ha kiírod mennyit ér Neked egy "szaki" biztos lesz jelentkező, bár szerintem az útnak megfelelő benzinárért is elvállalják...