Csináld úgy mint Perik: marad a GS és megveszed mellé a nagyobbat! Több előnye is van, de a legjobb, hogy ha az egyik "megfárad" a másik még mindig elhord a hátán...
A haverom narancs bocijára gerjedek...de elkótyavetyélni nem fogom a motort....
..ha jobban belegondolok... az idei 2500 km konzekvenciája ,hogy a motorom az életem végéig kitart
Hiába...2005-től semmilyen változtatást nem fogadnak el az első üzembehelyezés után...ezért nem lehet pl. oldalkocsit tenni utólag egy motorra azóta......nem fogadnak el pados mérést stb....semmit...sőt most már az eu-ból behozott járműveket is csak az előző ország által kiállított papírokban lévő adatok alapján helyezik forgalomba, ott sem lehet variálni...
Üdv!
Kinéztem egy 2001-es GS500-ast, minden jó is lenne, csak az a gond hogy nekem A2 jogsim van csak, és ennek a forgalmijában meg 38Kw van ami ugye sok mert csak 35-ig mehetek. Viszont olvastam neten hogy átírásnál (eredetvizsgán?) meg lehet oldani, hogy csak 25Kw legyen a papírban mert ugye ebből ilyen is van. Mondjuk az se lenne gond ha 35Kw lenne mert az a + költség már nem lenne nagy dolog, a lényeg hogy használhassam nyugodtan. Nem tudom ez csak pletyka vagy valóban megvalósítható.
Lányok Fijúg!
Van valamelyik típustársnak egy elfekvőben lévő gyári kipuffancsa 2004 utáni E-hez? Az sem baj, ha leömlőkkel mindennel együtt. Szóval egy ilyet keresek, ha tudtok valakit akinek vanátvenném jópénznek a feléért....
...mire taxi lett belőle az több pénz volt mint a boci ára...
..szóval elég rendesen nullán vagyok..