Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem mindkettő kilométer-számlálóról hiányzik egy eggyes...
Amúgy Abony nekem túl messze van, viszont a piros szerintem jó vétel lehet(ne), ha kicsit tudnék faragni az árából...
Ujjééééé.........Bandit saga ujratöltve 2.0.
Azt hiszem az épp elég... ...ha nem állatkodsz elég az bár a fékezni mindig gyorsan kell ha eljön az ideje..
Igazándiból mindegy merre indulok... Hány órakor ..és melyik legyen?
Köszi!
Fél áron tudnám max. eladni, plusz az új szett is lenne vagy 60-70e, így a plusz ktg. 100e, ami azért sok annyira, hogy inkább elkoptassam...

Csúszkáláson, később melegedésen kívül milyen negatív tapasztalatod volt még a gyári papuccsal?
Nyahh...megvan amire vágytál.....óvatosan vele....ne legyen miatta ágytál.
Gratulálok a szarodhoz...és sok sok balesetmentes kilométert belétek!
A másodikhoz nem tudok hozzászólni, ha egy 92-es motorban valós érték a 16 ezer km, akkor az biztos úgy is van, mert az eladó azt mondja
Az elsőhöz kísértetiesen hasonlító hirdetéssel már találkoztam 2 éve is, akkor egy zöldet árultak, ugyanebben a városban, ugyanezzel a szöveggel, csak akkor még 310-ért. Úgy látszik, erre álltak rá. Persze bizonyára ennek is valós a kilométere
40-50ezer Ft.
Nem akarok én senkit sem ingyen dolgoztatni, de találtam két hirdetést, amiért hálás lennék, ha megnéznétek:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500_e
_nevre_irva_-7232909
http://www.kepesmotor.hu/suzuki-tura_sporttura/p1
256856&st=suzuki%20gs%20500&my=2000
Meg lenne még egy kérdésem:
A névre írás mennyibe kerül egy ilyen motornál? (Eddig 50essel jártam, amire semmi papír nem kellett...)
doktorúr,a motorod továbbra is érdekel, csak szétnézek azért.
Szép!
Ahogy látom, még mindig BT020 a gyári hátsó gumija. A helyedben még most, 0km-esen ledobnám róla és tennék rá valami normálisat. Így még azt is jó áron el lehet adni.
...ás fél évig még csak be se fog bogarasodni
Indulááás!
A motor nincs leharcolva, sőt, a portól eltekintve szépen néz ki. Egy közvetlen kollégámé, eredetileg jövő tavasszal akart fiatalítani, idén nyáron meg már nem is használta.
Asszem a generátor a gyenge pontjuk, ha jól rémlik. Ha jó a motor, ismerős a gazda, akkor előrelépés lesz a GS-hez képes. Ezerszer kényelmesebb, nyomatékosabb, és rossz úton sem szenvedés vele motorozni.
Érd kimarad, a 0-áson meg az M6-on megyek a martonvásári lehajtóig, onnan meg a 6-os.
Te a XI-ben vagy, nem? Kopaszi sarka? Savoya?
Adja Ezen legalább van mit oxidálni
Kb 24 órát vállaltam be, most értem ide. Vasárnapra edzem, legyen fogalmam, hogy kikkel találkozom.
Móninak igaza van, "kicsit" jobban pörögnek itt az események! Lehet, ezért adtam fel annak idején?!
No, akkor ismét fölvetem a kérdést, kissé konkrétabban.
Érdemes elgondolkodni a BMW-n, ha egyik kollégám esetleg eladná? '98-as kiadású, F 650 GS, ha jól láttam.
Ha igen, és tényleg eladja, akkor erősebben hajlok afelé, hogy nem csak poénból tettem föl a hirdetést.
Tudod... látástól vakulásig dóóógozás van!
Na mivan, mivan?! Nosztalgiázunk? A fél banda itt figyel napközben... Ha ezt tudom, sűrűbben maradok itthon napközben!
KoKo, b@mmeg! Nekem kinőtt a szakállam és még csak 2011-nél tartok...
Lehet:)
Asszem eltévesztetted a házszámot.
Üdv!Gilera mxr 125 höz keresek cdi t,ha esetleg valaki tudna nekem segíteni benne hol tudom beszerezni azt megköszönném!