Szia. Ez kölcsönös. Előbb utóbb összefutunk. Nem is mertem gondolni arra, hogy beszédtéma volt a kis tavaszi piruettem. Bár szó mi szó elég látványos volt.
Tartottam én is. Viszont az a tény, hogy teljesen belátod a kanyart, az nagyon sokat segít. Legalábbis nekem. Nagyon könnyen meg lehet tanulni a helyes nézőpont választást. Azt is megtapasztaltam, hogy mennyire másképp jön ki a kanyar, ha nem megfelelő a nézőpont (ugyanúgy, mint a túrán). Itt viszont van hely kifutni, nincs árok .
Az ominúzus mecsek eset után számomra elég nagy élmény volt. Hazafele úton nem volt bennem akkora para, mint amikor felépülés után ráültem a motorra megint.
Nem mondom, hogy ugyanott vagyok sebességben, mint ahol voltam, de talán.
Kecskeméten voltam egy gokart centrumban. Nem tudom mennyire ismeritek. Birizdokart
Egyszeri regisztráció asszem 500 pénz, aztán 20 percenként 1000. Elfelejtettem csinálni before, mag after képet a gumiról, de elég látványos volt a különbség.
De piskóták voltunk azokhoz képest, akik hozták a kis 250-es kétütemű pályagépüket. 1 kör alatt fél kört vertek rám.
Egy ideje már próbálgatom a szárnyaimat. Miután felépültem, egyből elmentem Honda Safety-re. Amit transzfogarasra, meg transzalpinára szántam, azt elköltöttem ide. Ott is tanultam sokat, de majdnem annyit tanultam, mikor elmentem pályázni egy szép vasárnap délelőtt.
Szóval megyeget a dolog, és lassan megérett a dolog arra, hogy újra csapatban motorozzak, mert hát szép és jó dolog egyedül motorozni, de társaságban még jobb
Hali. Gratula a mocihoz . Nem akarlak elkeseriteni, de egy kollégámnak ettől az állapottól még vagy 1 hétig tartott a procedura. Műszaki, okmányiroda, miegymás. Igaz neki KTM volt, és valami spec műszaki kellett, a fa...om tudja miért. A végén már próbarendszámot adott neki a kereskedés, mert annyira égett a pofájuk. Pár nap műlva meg vitte futár a rendes rendszámot. Azért kitartás.
Ataa, ha valahol a környéken csámborognál holnap, vagy vasárnap, akkor csatlakoznék.
Nem jutottunk alkudozásig, a 2. levelemre már nem is válaszolt. Szerintem nem akarta (akkor) eladni. Úgy emlékszem svájci frankos hitellel tolja és még sok van belőle.
Enyémen meg még nincs rendszám, ezen a hétvégén sehova nem megy, nem jött meg a vámpapír [O49
Rendeltetésszerűen használja a vasat.
De azért a sok gyakorlás alatt ők is esnek-kelnek, nem véletlenül van felcsövezve. Amúgy nekem nagyon bejön ez a sport.
veled még nem találkoztam, de hallottam már rólad
Bár én félek tőle.
Nem mondom, hogy ugyanott vagyok sebességben, mint ahol voltam, de talán.
Nekemis sikerült pedig lúzer vok.
Egyszeri regisztráció asszem 500 pénz, aztán 20 percenként 1000. Elfelejtettem csinálni before, mag after képet a gumiról, de elég látványos volt a különbség.
De piskóták voltunk azokhoz képest, akik hozták a kis 250-es kétütemű pályagépüket. 1 kör alatt fél kört vertek rám.
Merre voltál pályázni? Hungaro, Euro, Kakucs?
Szorongasd meg Ataaa-t
Tát fele mindenképp fogok menni, lehet egy Dobogókő, Visegrád is belefér.
Szóval megyeget a dolog, és lassan megérett a dolog arra, hogy újra csapatban motorozzak, mert hát szép és jó dolog egyedül motorozni, de társaságban még jobb
Ataa, ha valahol a környéken csámborognál holnap, vagy vasárnap, akkor csatlakoznék.
Tudsz még egyáltalán motorozni ekkora kihagyás után?
Adjak egyet?
Bár át kéne festeni narancsra és lehúzni egy gyertyapipát.
Az az UFO a farán nem jön be.
Enyémen meg még nincs rendszám, ezen a hétvégén sehova nem megy, nem jött meg a vámpapír [O49
De azért a sok gyakorlás alatt ők is esnek-kelnek, nem véletlenül van felcsövezve. Amúgy nekem nagyon bejön ez a sport.
http://hegylakok.hu/2011/04/ci...