Ha megtetszik, lehet megérdeklődöm a sráctól hogy mennyire tartja az övét. Tudod akivel egyszer gurultunk. Akkor azt mondta el akarja adni és CBR-t akar venni.
Te nem hívtad fel? Emlékszem hogy átküldtem neked a számát. Nem emlékszel menyire tartotta?
Na végre már valahára!
Holnap mész érte?
Holnap ha jó idő lesz gurigázok valamerre, lehet csak itt a környéken.
Koccolhatnánk hogy megcsodáljam, én meg megmutatnám az új fasza útszakaszt. Nyugi, bejáratós tempóben!
Gondos gazdi volt mindkettő. Ilyenen tanultam,remélem nem megy rá a gatyám. 53eKm van benne. Szép kék. Elsőre közel 250km-t hozom,csak a jogsit még nem kaptam kézbe,lassú az o.iroda.
olcsón megúsztad
nekem 6 hét kézlekötözés lett a vége.....
elbillent a deszka én belecsúsztam, közben a festésre váró tolókaput szorongattam
lecsuktam a karom hátrafelé(a vas segített) vállízület reccs
szerencsére összetartotta az izom, nem kellett műteni
aztán vagy 2 hónap rehab, piros pöttyöslabda emelgetés, gumiszalagos edzés stb stb
ellenben nagyon faján megtanultam bal kézzel segget törölni, és ülve aludni
Elég csak megközelítened a motort és máris baleset. Nemhogy 160-al rongyolni kátyús utakon. Ez szerintem egy intő jel. Szerencse, hogy rajtad volt a gerincvédő.
Azért van valami bibi ezzel a matekkal Mert ezzel az erővel menjen mindenki, mint az állat, és nem fog látszani a statisztikán.
Azzal a részével egyetértek, hogy ha motorra ülsz, esni fox. De ha nem feszegeted a pofonos ládát, több időd lehet két esés közt, és jobb esélyed van kisebbet esni
Tényleg, egész el is feledkeztem már róla! Nagyon aranyos kis erdei út, hullámvasút effekttel. Lóberény felől Nadapra a csúcsról úgy visz be 0 lóerővel, mint a szél, és a másik irányba is van benne 1-1.5km
Ez hozza magát:-))
Életemben nem hegesztettem, nem is tanultam......
De azt lett egy trafó......ki-kipróbáltam.....
És ugye a kis choppert már magam raktam össze:-)))
Pedig ha a csóka eltűnik, akkor ezt javaslom Én is.....
Hiszen a pénzt buktad - csöved meg nincs?
Kikapsz belőle pár cm-ert, újrahegeszti bárki, porfestés...és öröm.
Én/mi gép hiányába a bukócsővet úgy "tákoltuk".....
Elsőre is felment a rögzítés.....
Utána a "kiállás".....
Majd a könyökök.....
és az összekötés......
Mikor kész, leszerel - lecsiszol.....
Haver meg occón leporoztatta.....
Nekem is nagy....ki kellene vágni ~2cm-ert a kiállásból, de mivel nem vagyok kanyarvadász nekem jobb, ha elfekvésnél van a lábamnak helye és nem csak a blokkot védi a cumó.
Szerintem ahogy elővetted a motort - már a szerencsefaktroban vagy.
Lehet Te akármilyen béna, vagy király - ha a másik nem az és belédrongyol (gyalogos, bringás, autós, kamionos)
Csak pár példa:
1. balesetem - nem lett volna gond, ha nem egy 125-ös motor van alattam.....majd másfél év múlva megismétlődött a szitu, de a GS-el már lazán kimentem belőle...
2., balesetem - a szomszéd kutyája kispécizte az első kereket. Mehettem Én jobbra-balra, a dög miatt blokkolt az első kerék....
Bviktor - egy valódi fenevad.....
De az Őz meg egyenesen VADÁLLAT....
Erik64.....pár balfasz kocsisofőr......pedig Erik a guminak csak az oldalfalát szereti használni:-)))
Ezek olyan dolgok, amiket a nagyon jó vezetők se tudnak kikerülni.
Balesetre mindenkinek ugyan akkora esélye van.
Motorosként NINCS esélyed - csak a régi mondás: VAGY ESTÉL MÁR, VAGY ESNI FOGSZ.
Meg lett csinálva?
Mert mikor utoljára arra jártam kiköptem a heréimet.....
Előttem egy mentőkocsi ment....az is pattogot, ugrált.
Gondoltam is: ha beteget visz nem kell defibrilálni:-)))
Te nem hívtad fel? Emlékszem hogy átküldtem neked a számát. Nem emlékszel menyire tartotta?