Picit karcolgatom a femmel valo melot amator szinten.
Egy biztos.
zinte barmit meg lehet vele tenni.Elvenni hozzarakni es ujra meg ujra megcsinalni.
Ezert is szeretek vele matatni.
Szal sose mond hogy soha.
Ne aggódj! Így volt velem is annó, mikor pereceltem, de nem szabad félni! Visszaültem mielőbb és bár tetőtől-talpig beöltözve és ügyelve a fokozatosságra mégis viszonylag rövid időn belül sikerült visszanyerni a korábbi tempóm, mostanra pedig már csak röhögök rajta
Sziasztok!
Jó a ráérzésem mikor kell ide bekukkantani.
Sanyi meg Zoli abszolút jól megfogalmazták amit én is érzek a gyorsan menéssel kapcsolatban.
Azt gondolom,hogy mindig hagyjunk a tempóban 20-30%-nyi biztonsági tartalékot,én ezt teszem,még ha kívülről nem is tűnik úgy.
Én most a 250-es csepptankossal közlekedek.Hülyeség, de nyomatékosabbnak érzem, mint az FZ6-ot. Egy henger, két ütem hosszú löket. Ütős nyomatékos természet./ Persze papíron eltörpül az FZ6 hoz képest./ Imádom.
GS se jó 90 és 110 között. Rezonál össze-vissza, tuti rosszabb neki, mintha 120-140 között mennék ahol a rezgések kioltják egymást. (ez fizika kérem )
Aztán 140-nél megint érződik de 170-180 felett selymes a járása.
Eléggé nyomatékos a Divi is.. nem egy nagy bandit, de nincs oka szégyenkezni.
Normál, csak kicsit haladós közlekedéshez bőven elég 4000-nél elváltani..de sietésnél se kell 7500 fölé forgatni. Itt a városban meg 2500-as fordulat körül el lehet lavírozni vele úgy, hogy gyorsabb vagyok a forgalomnál.
A Divi 40-70 között kurva jó, azt szeretem, meg a tempós országúti utazásban is erős. De a 80-120 közötti mezsgye az valahogy nem jó.. nem is szeretem sokáig itt tartani.
Azért is vagyok meg a GS-el, mert nem annyira csábít gyorshajtásra, már 100-nál is azt érzem, hogy dolgozik rendesen alattam a gép, minek tépjem a bajszát. Ugyanez az FZ6-nál 150-nél volt. Alatta nem is nagyon szerettem menni vele. Egyszerűen uncsi volt.
Ezen szoktam ám én is morfondírozni. A Divinek a 160 a kényelmes utazója. Ez az a sebesség ahol a legkényelmesebb használni.. rá is szoktam. Na most ha lecserélném egy FJR-re, ami már egyre kevésbé elérhetetlen cél, ez lenne tán 200 is...Busáról nem is beszélve. Úgyhogy nem tudom mi értelme lenne bármilyen erősebb cserének, mert ez is több annál mint ami egészséges. Napját se tudom mikor előztek meg utoljára városon kívül Ez biztos nem jelent jót
A 100 lovas francia határ se lehet akkora hülyeség így jobban belegondolva. Mondjuk az szívás ha túl nagy gépet akar venni az ember és az van megfojtva,mert akkor oda a kellemes karakternek is..
Egy biztos.
zinte barmit meg lehet vele tenni.Elvenni hozzarakni es ujra meg ujra megcsinalni.
Ezert is szeretek vele matatni.
Szal sose mond hogy soha.