Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Picit karcolgatom a femmel valo melot amator szinten.
Egy biztos.
zinte barmit meg lehet vele tenni.Elvenni hozzarakni es ujra meg ujra megcsinalni.
Ezert is szeretek vele matatni.
Szal sose mond hogy soha.
ezt? ezt tuti nem.. mert a hajlítás előtt két centivel újrahajlítani nem lehet, úgy hogy utána a régi hajlítás meg ne látszódjon.
Nem olyan egyszerű ez. De nem hiszem hogy egy nyilvános fórum a legalkalmasabb hely ennek a kivesézésére.

Ha mást nem, cikket írhatok belőle.. ha máshová nem motologra tuti. Ez nem kerül semmibe, aztán nézhet kerek szemekkel
Nyelsz egyet és módosítjátok ez valami lakatossal.
Hogy mi, az csak 1 dologtól függ:

Van számlád?
a.) Van, ergó reklomálhatsz, pereskedhetsz...stb.
b.) Nincs, nem tehetsz semmit, volt egy drága tanfolyamod "megvezettek" témakörben...

Bérelt helyem van a bejárat előtt na. Csak tudom.
Ne hozzátok szóba... 1 hete nem válaszol az emaileimre a srác. Szóval itt valami gáz készülődik.
Szarul mutat amekdönci előtt.
Ott a pályázott slick a menő.
Nem ijedtem be.
Tudatosan fogom vissza.











Pont mint a wermacht ami a fejvesztett menekülést rendre rugalmas elszakadásnak kommunikálta.
Ne aggódj! Így volt velem is annó, mikor pereceltem, de nem szabad félni! Visszaültem mielőbb és bár tetőtől-talpig beöltözve és ügyelve a fokozatosságra mégis viszonylag rövid időn belül sikerült visszanyerni a korábbi tempóm, mostanra pedig már csak röhögök rajta
Rakjál rá nyuszifület te is.
A leghatékonyabb "lassulást" mindig a "saját" baleset eredményezi.
Az a szerencsés, aki megússza maradandó sérülés nélkül.
Viszont én tényleg lassulok.

A tavalyi pofáraesés fájdalmasvolt mind anyagi mind EGO szinten így inkább kicsit nézelődősre fogom.

Olyan jól néz ki most a gép.

Nem javítana rajta egy hasonló fiaskó.
Sziasztok!
Jó a ráérzésem mikor kell ide bekukkantani.

Sanyi meg Zoli abszolút jól megfogalmazták amit én is érzek a gyorsan menéssel kapcsolatban.
Azt gondolom,hogy mindig hagyjunk a tempóban 20-30%-nyi biztonsági tartalékot,én ezt teszem,még ha kívülről nem is tűnik úgy.
Én most a 250-es csepptankossal közlekedek.Hülyeség, de nyomatékosabbnak érzem, mint az FZ6-ot. Egy henger, két ütem hosszú löket. Ütős nyomatékos természet./ Persze papíron eltörpül az FZ6 hoz képest./ Imádom.
GS se jó 90 és 110 között. Rezonál össze-vissza, tuti rosszabb neki, mintha 120-140 között mennék ahol a rezgések kioltják egymást. (ez fizika kérem )
Aztán 140-nél megint érződik de 170-180 felett selymes a járása.
Eléggé nyomatékos a Divi is.. nem egy nagy bandit, de nincs oka szégyenkezni.

Normál, csak kicsit haladós közlekedéshez bőven elég 4000-nél elváltani..de sietésnél se kell 7500 fölé forgatni. Itt a városban meg 2500-as fordulat körül el lehet lavírozni vele úgy, hogy gyorsabb vagyok a forgalomnál.
Nyomatékos motor kell, amit nem kell /nem lehet agyon forgatni/. Itt nincs akkora kényszer a gyorshajtásra.
A Divi 40-70 között kurva jó, azt szeretem, meg a tempós országúti utazásban is erős. De a 80-120 közötti mezsgye az valahogy nem jó.. nem is szeretem sokáig itt tartani.
Azért is vagyok meg a GS-el, mert nem annyira csábít gyorshajtásra, már 100-nál is azt érzem, hogy dolgozik rendesen alattam a gép, minek tépjem a bajszát. Ugyanez az FZ6-nál 150-nél volt. Alatta nem is nagyon szerettem menni vele. Egyszerűen uncsi volt.
Ezen szoktam ám én is morfondírozni. A Divinek a 160 a kényelmes utazója. Ez az a sebesség ahol a legkényelmesebb használni.. rá is szoktam. Na most ha lecserélném egy FJR-re, ami már egyre kevésbé elérhetetlen cél, ez lenne tán 200 is...Busáról nem is beszélve. Úgyhogy nem tudom mi értelme lenne bármilyen erősebb cserének, mert ez is több annál mint ami egészséges. Napját se tudom mikor előztek meg utoljára városon kívül Ez biztos nem jelent jót

A 100 lovas francia határ se lehet akkora hülyeség így jobban belegondolva. Mondjuk az szívás ha túl nagy gépet akar venni az ember és az van megfojtva,mert akkor oda a kellemes karakternek is..
Hát ja.
Ennél pontosabban nem lehetne megfogalmazni.
Nekem már meg is volt a balesetem, azóta óvatosabb vagyok.