Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont ez az.
Az egészséges félelem nem hagy a képességeiden túli tempót.
A tudással általában jön a magabiztosság és a nagyobb tempó utáni vágy.Ami viszont közúton exponenciálisan növeli a veszély.
Így nyílik az olló és előbb-utóbb kakukk lesz.
Adrenalinfüggés.
A megszokott tempó mer nem hoz izgalomba.
Valami busásra emlékszem aki gyorsan ment............eleinte csak autópályán majd már sima közúton is.
Oszt eccercsak aszonda oldalra nézett és elmosódott csíkok lettek a házak...............ekkor eladta és vett egy DL-t.
Nyilván, mert nem fekete-fehér a történet. Meg aki jól motorozik, az általában jól is tud hárítani. Viszont ha majd egyszer nem jön ki a lépés, akkor nagy lesz a gáz, mert nagy volt a tempó is.
Ez nem teljesen igaz.
Aki bénán, relatív lassan motorozik/támolyog az úton, annak sokszor/többször is van balesete, aki meg penge és tényleg nagyon keni, mert biztos tudása van, annak csak egyszer lesz balesete (akkor is szinte biztos nem, vagy nem teljesen önhibából), de akkor már a temetőbe viszik. Itt jön be a szerencsefaktor a történetbe.
Azé ha korog a gomrod te is elindulsz úgy hogy sehol se látlak.
Igen, nagyon jól motorozik és igen gyorsan....pályán sajnos még nem láttam mit nyújtana......viszont rosszul gondolod...120-ra ritkán lassít szerpentinen...... .....nem az egytempós típus.....annyival megy mindenhol amennyivel bír, amúgy jófej, lehet vele beszélgetni mindenféléről.....főleg a motorozásról. .....,de kár mindig felhozni, mondjuk aki motorozott vele az néha kénytelen.....főleg azért mert a tempója ellenére még nem tudok bukásásról ami elgondolkodtató......Te nyilván csak a tudásnak tudod be hisz általában azt írod, hogy tempósan kell motorozni és akkor az kihúz minden bajból........én már kicsit másképp látom...a tapasztalat és néhány több darabban összeszedett kolléga akik amúgy az országút ördögei voltak.......na igen, voltak.....tehát szerintem a szerencse faktor igen jelentős a közúti gyors szerpentinezésnél.....
A 120-at ő szokta írogatni magáról. Biztos szerénykedik

Legutóbb mintha valami Hornetes onboard videón lett volna ő, valami hegyi lefelé menetben. Hát ott több volt a 140-160 mint a 120
Az a 120 inkább több.
Ahogy levettem itt a topicokból (meg talán volt egy két onboard video is), Szotyi egy nagyon stabilan motorozó, kanyarba motort fékkel beeresztős, lapon kigyorsítós figura aki ennek ellenére, vagy épp ezért nem száguldozik.. csak éppenséggel tartja a laza 120-at kanyargós úton is. Én eddig egyetlen percig se gondoltam úgy (már így ismeretlenül), hogy valami fogalmatlan félőrült donorcsávó lenne.
Huhh.............néha még láttam is.
Elég stabilan megy.Amit elgondol azt hibázás nélkül teljesíti.
Mondjuk az a gáz mikor próbálják felvenni a ritmusát mások.
Akkor hullik a forgács.
Szerintem nem kell utána menni oszt nincs gáz.

Ataaa meg majd inkább gixxerrel vigyázzon.
Éjszaka is azt álmodtam hogy tempósan haladtam le egy hegyi úton, ami hirtelen beszűkült, kurva meredek lett és az aszfalt is eltűnt.
Elég valóságosnak tűnt.
Az eccerű mert GS-el is lehetne.
Nem vagyok az a gyors fajzaz.
Tatásan nyomom az ipart...............gondolkodom egy virago beszerzésén.
Azé' Szotyi egy külön kategória ....kevesen vannak annyira félelem nélkül az utakon mintha pályán lennének...vannak ilyenek, de kevesen ami azért nem annyira baj...Ataa-ban ahogy látom van némi egészséges félelemérzet és azért nem megy annyira ész nélkül..... ....vagy lehet, hogy csak a motorja tartja vissza...
Nem akartalak már papíron alázni, elég lesz az utakon...
2012 tavasszal voltam arrafelé..viszont a nadapi hullámvasút nyomába se érhet a vonalvezetése.
Ápropó mér is nem 1250-et vettél?
Ja, gyalog az árokba hogy összeszedjen...
Nagy bandittal? Kötve hiszem
Lehet ő sietne utánad.
Peeeeeersze. Nem szeretek én más után sietni.
Majd megtudod ha összeeresztjük őket.
Ő kicsoda? Vele még nem találkoztam.
Miért is?