Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mentem ma egy killást a robogóval...áztam...fáztam...és rájöttem ,hogy még híznom kell...mert elfúj a szél
Miért ne legyen full szintetikus?
Az autóm sem tudta,hogy az neki nem jó...oszt elballagott 600 ezret a szar olajjal...és még most sem eszi....
...a motorom sem tudja ,hogy az neki nem jó....és gyönyörűen jár vele....nem eszi...és nem csúsztatja poénból a kuplungját..
..régebben leírtam ,hogy milyen pozitív dolgokat vettem észre a full használatától....úgyhogy még egyszer nem írom le..
jahh a 86-os audimban is azt használtam...bár akkor még arany árában mérték...
...hogy én milyen hülye vagyok....rosszat akarok az értéktárgyaimnak...
...mondta is a Nagyi ,hogy önpusztító életet élek..és azt is mondta ,hogy mindent tönkre teszek...meg ,hogy semmire sem tudok vigyázni..
...bár ez régen volt....amikor 12-13 évesen a Nagypapitól örökölt babettát egy nyár alatt lealáztam

A szintetikus olaj szar!

Jahh a szarrágó fórumtárs ne is álmodjon róla....nem éri meg!
1-2 ft + kilométerenként odabasz a büdzsének.
A kémiára pedig szarjon mindenki....jelentősége csak a párkapcsolatokban van
Az első motoromat ETZ250-est vittem ilyen időben eredetvizsgára, meg átiratni, motoros cuccom persze nem volt farmer gatya, normál cipő, nem kimondott motoros, de azért bőr kabát, kesztyü meg használt Nolan sisak plexi nélkül. nem a szél volt a legnagyobb baj, hanem hogy szarrá áztam és az esőcseppek mint 1000-nyi tá szúrták az arcom.
Papírkutya


Egyébként én se reggel se délután nem áztam meg
Nya.............szal................kocsival jöttem melózni.

Lovinak má megvan a motorja?

Alig győzöm kivárni.


Fasza lesz a bejáratás a minitornádóban.
A Divit is dobálta a szél.. meg is lepődtem. Mondom azért ezt csak nem kéne
Azt hittem ma soha nem érek már haza ebbe a kiba...tt nagy szélben.
Piros lámpánál majdnem sikerült kétszer is feldöntenie a szélnek, alig bírtam megtartani a kicsikét.
Ja és az esőcsizma ma reggel is helyt állt.
Lényegi különbség nincs 89 óta a gyártás befejezéséig a karbinál történtek igazából variálások, meg az F-ek kaptak olajhátőt.
És akkor mi a különbség az M504 és az M501 között ? Tudja valaki ?
Oké az M: 400-499ccm az 5: 4ütem két henger. Na de a 01 vagy 04 ?
És amugy tényelg ! van különbség a egy 97es , 2001, és 2004 motorblokk között? Vagy midnegyik gs500 ugyanaz?
anno 7100 10W40-et használtam, de érdekes az 5100-el még jobb lett a váltó mint a full synt-el.
(Bandit)
Persze, de azt nem is állítottam.
Amit linkeltem az azért nem veszi figyelmbe egyes motorok speciális igényeit.
Félszintetikus, mert váltó/kupplung is ebben ázik úgí hogy az se elég, ha csak erre figyelsz legyen API minősítése és JASO MA. A GS motorja nem egy mai konstrukció. A motul 5100-al nem fogsz mellélőni.
Igen .
Ez alapján MINDENBE full szintetikust
Akkor ezalapjan gs be szintetikus vagy en olvasom rosszul ?
Igen nem jo mert nagyobb de ez nem indokolja a hangokat :-(
Azért az a szelephézag qrvára nem jó, mondjuk nemtom a te évjáratosodon mennyinek kellene lennie, enyém 99- es a tűrés 0,03-0,08 között van. Tehát 0,1 rohadtul nem jó érték.
Na mi az hogy full szintetikus ne legyen ?
Nem a 10w számit ?
10w40 bőven elég, nagy melegben jöhet a 15w-s de igazából felesleges nyáron a hosszabb túrákat ugyan úgy bírja a 10w40 is, ráadásul a gyár is ezt javallja. A lényeg, hogy full-szintetikus ne legyen.
A http://www.argep.hu/trend/MOTU... -t különösen szereti a GS.
Ez az olaj orok dilemma ... Nem tudom .
Felszintetikus 10w vagy 15w ?

Latom olyan temaba nyultam ....
Vettem üveg biztosíték tokot, és sarukat. Tulajdonképpen egy USB csatim van kupakkal, nem is szivargyújtó. Ti az ilyet hova szoktátok rögzíteni? Nem szívesen furkálnám meg a motort...
Tényleg lehet hozzád menni szerelni? Egyedül nincs nagy önbizalmam szétszedni a kicsikét. :)
Nem akarok fogadatlan prókátor lenni, de tudomásom szerint ganja kollégánk a full szintisre esküszik, és épp a minap írta, hogy még 180-nál sem eszi az olajat. Gondolom, ha valami baja lenne a motorjának ettől (megcsúszna, stb.), ő lenne az első, aki AZONNAL mást tenne bele
Kiegészítésként: bár nem vagyunk egy napon említhetőek a motorkezelésben , de nekem is ugyanolyan olaj van benne, mint neki, és nekem sincs olyan sok gondom vele (nem csúszik, nem eszi, igaz, sosem járok vele 180-nal).
Nem vitatémát nyitnék, csak megjegyeztem