Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondolom, máshol mások úgy mondják, revülni
Mi az a revesedés?
Üdv a klubban
Asszem BT45 öt többet nem veszek már kezd revesedni és a futófelület még jó. 2011.06 hóban lett cserélve, picit több mint 18000km-t futott.
Krissal és alvaro véleménye óta én már nem melegítek. Persze nem hiszem, hogy ezért mentem le 4 liter alá (3.5 és 3.8 közé eddig), inkább a jobb gumira fogom, mivel a gázhasználatom se sokat változott.
Persze , mondjuk ehhez hozzátartozik hogy melegíteni is szoktam a motort, bár az annyira nem számottevő szerintem.
Mindenki úgy megy, ahogy jól esik neki. Ha csak 3.6-ot evett volna, akkor szűk 8 literre jön ki ugyanez... de nem ezen a 2 literen múlik a globális felmelegedés
Ha sok ha nem sok nekem ennyire jött ki
A 4.5 akkor is sok szerintem. Vagy legalábbis furcsa.
Lakott területen keveset mentem de ott is lehet egy 60-as átlagot számolni.
Ha a kényelmes 90-110 volt a lakott terület induláskor és érkezéskor, a többi meg a csumagáz, akkor érthető az értéked
Volt benne kényelmes 90-110 meg csumagázos 165 is.
Ne felejtsük el azt a 3.6 literes értéket se
Nekem ilyen 10 liter / 220 km a régi guminál volt általános, bár persze a mostani tempódról valamiért hallgatsz...
Bár eddig még sosem mértem a fogyasztást, a múltkori csodálatos 3,75 meg 4 liter írások után úgy gondoltam itt az ideje.
Hát 220km-re sikerült kerek 10 litert rátankolnom.
Lehet baj van a kezemmel?
Valószínűleg az ülésforma miatt, meg az hogy a GS-en puhább a hátsó rugóstag, így ha ráülsz rögtön süllyed annyit.
Papíron 795, GS-nek 790, de életben kicsit más... pipiskedés van, GS-en meg letalpalok.
Akinek nem ér le a lába vegyen kis Rometet.
Szerintem se para, ha egy kicsit el kell dönteni oldalra v. fél segget kirakni. Én a 168cm-el simán mentem haverom 1150Gs bömösével. Megszokás kérdése ill. ha meg már elindultál, akkor úgyis mindegy.
Van még neki egy 250-es cross gépe, na azt már csak úgy tudtam berúgni, h oldalsztender le, felültem rá, lábak a levegőben és rúgás, aztán segg oldalra, sztender fel és uzsgyi.
A maga 190 centiével úgy röhögött, mint az állat, de én is.
Kb. akkora az ülésmagasság mint a GS-en.
Nálam is sokáig így volt.
ízlések és pofonok...
de egyenlőre még a GS. más mkp. nézegetése nálam kimeríti a pornográfia fogalmát.
Ha kipróbálod, elnézed neki! Egyébként szerintem a GS500 sem szépségversenyes.
Feketében vállalható!
csak ne lenne olyan randa !
Vegyél Suzuki Gladiust az még egy jó motor, a blokkja telitalálat. Sztem. a megállás se gond vele.
Pedig nagyon más mint, amit gondolna az ember egy 500-ról. Egy próbát megér. Sztem. igazi ínyencség. Olyan erősnek érzed mint egy 500-as 2t krosszmotort. És a futóműve is hibátlan.