Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olyan vagy mint a Top Gearesek az a jobb kocsi motor ami gyorsabb...
Köszi!
Elsőre nem örültem a nagy lapajnak, de úgy tűnik, hogy jó.
Köszönöm szépen! :)
Persze nem titok:
- www.somotokarpit.hu
- 30e
- 1hét
Nagyon korrektek, személyre szabnak mindent, beleértve az árakat is. Tök jó karbon mintás anyagok is vannak! Kiválaszthatsz mindent: anyagot,színt,cérnát,kédert,stb... nekem az elsődleges cél a magasítás volt, de azt mondták, hogyha már egyszer hozzányúlunk, akkor legyen egy kicsit egyedi...nem bánom, hogy hallgattam rájuk! :)
Lehet vitaindító, de azért csak kiteszem, bízva a forrás hitelességében:

Suzuki GSX650F vs. Honda CBF 600 S
Hollós tesztnapon próbáltam gyári alap plexivel, ill. állíthatóssal az 1250-est. Utóbbinál a magam 182cm-vel semmi szelet nem éreztem, míg a 650-esnél a gyárival szinte úgy mint GS-nél pont elkapja még a sisak felső részét...
Gyanítom nem jobb a Te nagyobb túraplexidnél, de nekem jobban tetszik az állíthatós... Persze vannak azért bubis szépségek ebben is, csak árat nem tudok rájuk:
Ehh.

Előre Power 2ct hátra Pr2.
120 ill 160
Pirelli angel,michelin Pr2-3,Brigi BT-023.Ezek sporttúrák és beváltak erősebb gépekhez.
Tapadósabbak a Michelin power,power 2ct,Sportsmart,rosso 2.Szupersport gumik.
Lehetőségek tárháza nyílik meg előtted.
160-as vagy180-as?
Jól látod.
Én arra lennék nagyon kíváncsi, hogy a szélterelős plexi, jobb-e mint a túraplexi, és, hogy mennyivel jobb. 35 rugó. Annyit megérne ha érezhetően jobb.
Pirelli Sport Demon ha GS-en bevált jó lehet erre is?
Tiéden is nagyjából ezek vannak módosítva a gyárihoz képest, leszámítva a szinterezést és a narancsosítást

lásd: sportdob, doboztartó konzol, túraplexi
Azon kívül hogy csúszik és hamar kopik semmi.
Zsírkirály.

A hátsó talán 7-8ert birt az első 12e-nél nyuvadt meg.
Komoly.
MI a gáz vele?
Nagyon szuper lett!
Egy hátsó doboztartó konzollal-platnival az utasülés magassága is jobban bele fog olvadni a farokidomba.... (szerintem)
Hasonló van a neten más színekben, ill. ahogy nézem E-sre kalibrálva...

Pár kérdés (ha nem titok és elég pofátlan ) :
- Hol?
- Mennyiért?
- Mennyi idő alatt?
- Zselésre, ill. milyen anyagokból?
csináltattad?
A qualifiert felejtsd el.


Remélem én is mielőbb megoszthatom majd Veled a saját gépem kapcsán hasonlóan jó véleményem!

Ahogy tervezem a gyári változatra a következőket fogom lehetőség szerint szinte azonnal applikálni (igyekszem már vételnél belealkudni az árba):
- tankpad (természetesen)
- puhább, sportosabb papucsok (korábbi tesztajánlás kapcsán Dunlop Sportmax Qualifier-hez ill. Roadsmart-hoz hasonló valami)
- Egyedi zselés ülés a teljes felületen (pilóta & utas) talán tommot
- sportos dob (hogy milyen még passz)
- állítható szélvédős plexi
- a gari megtartásának függvényében matt fekete szinterezés és karbonmatricázás (kormányfelsőhíd és kormányleszorítók tuti)
- bukógomba az akadás veszélye miatt átgondolós (inkább csússzon ha ne adj Isten úgy adódik, mint megakadjon)
- doboztartó konzolok oldalt és hátul monokey rendszerrel (sw-motech vagy Kappa még átgondolós)
- és a narancssárgásításról sem mondtam még le végleg, de mivel a tankot is érinti, valószínű majd csak az első ráncfelvarrás alkalmával kerül rá sor. Nem tudok narancssárga színű M3 matricáról, de ha van, lehet ebben az irányban fogok inkább gondolkodni a gyári szín módosítása helyett...

Kérdés:
Nem tudjátok véletlenül, hogy ha nagy felületet matricáztatok, ami a motor színét megváltoztatja, azt a forgalmiban fel kell-e tüntetni, vagy hogy van-e erre valami szabály, hogy hány %-ban változtatható így a motor megjelenése?
az te vgy.Én beöltözés előtt pöfögtetem.
Utána mehet a 6-7-erre pörgés...............amit meg te nem csinálsz.
Én nem. Előbb bemelegszik, ha megy is vele. Nem nyélen, nem kiforgatva, hanem úgy kulturáltan.
látványos
Perzse, egy kicsit. Csak mint az autónál, ezzel kíméletesen el lehet azért indulni.