Köszönöm szépen! :)
Persze nem titok:
- www.somotokarpit.hu
- 30e
- 1hét
Nagyon korrektek, személyre szabnak mindent, beleértve az árakat is. Tök jó karbon mintás anyagok is vannak! Kiválaszthatsz mindent: anyagot,színt,cérnát,kédert,stb... nekem az elsődleges cél a magasítás volt, de azt mondták, hogyha már egyszer hozzányúlunk, akkor legyen egy kicsit egyedi...nem bánom, hogy hallgattam rájuk! :)
Hollós tesztnapon próbáltam gyári alap plexivel, ill. állíthatóssal az 1250-est. Utóbbinál a magam 182cm-vel semmi szelet nem éreztem, míg a 650-esnél a gyárival szinte úgy mint GS-nél pont elkapja még a sisak felső részét...
Gyanítom nem jobb a Te nagyobb túraplexidnél, de nekem jobban tetszik az állíthatós... Persze vannak azért bubis szépségek ebben is, csak árat nem tudok rájuk:
Én arra lennék nagyon kíváncsi, hogy a szélterelős plexi, jobb-e mint a túraplexi, és, hogy mennyivel jobb. 35 rugó. Annyit megérne ha érezhetően jobb.
Nagyon szuper lett!
Egy hátsó doboztartó konzollal-platnival az utasülés magassága is jobban bele fog olvadni a farokidomba.... (szerintem)
Hasonló van a neten más színekben, ill. ahogy nézem E-sre kalibrálva...
Pár kérdés (ha nem titok és elég pofátlan ) :
- Hol?
- Mennyiért?
- Mennyi idő alatt?
- Zselésre, ill. milyen anyagokból?
csináltattad?
Remélem én is mielőbb megoszthatom majd Veled a saját gépem kapcsán hasonlóan jó véleményem!
Ahogy tervezem a gyári változatra a következőket fogom lehetőség szerint szinte azonnal applikálni (igyekszem már vételnél belealkudni az árba):
- tankpad (természetesen)
- puhább, sportosabb papucsok (korábbi tesztajánlás kapcsán Dunlop Sportmax Qualifier-hez ill. Roadsmart-hoz hasonló valami)
- Egyedi zselés ülés a teljes felületen (pilóta & utas) talán tommot
- sportos dob (hogy milyen még passz)
- állítható szélvédős plexi
- a gari megtartásának függvényében matt fekete szinterezés és karbonmatricázás (kormányfelsőhíd és kormányleszorítók tuti)
- bukógomba az akadás veszélye miatt átgondolós (inkább csússzon ha ne adj Isten úgy adódik, mint megakadjon)
- doboztartó konzolok oldalt és hátul monokey rendszerrel (sw-motech vagy Kappa még átgondolós)
- és a narancssárgásításról sem mondtam még le végleg, de mivel a tankot is érinti, valószínű majd csak az első ráncfelvarrás alkalmával kerül rá sor. Nem tudok narancssárga színű M3 matricáról, de ha van, lehet ebben az irányban fogok inkább gondolkodni a gyári szín módosítása helyett...
Kérdés:
Nem tudjátok véletlenül, hogy ha nagy felületet matricáztatok, ami a motor színét megváltoztatja, azt a forgalmiban fel kell-e tüntetni, vagy hogy van-e erre valami szabály, hogy hány %-ban változtatható így a motor megjelenése?
Persze nem titok:
- www.somotokarpit.hu
- 30e
- 1hét
Nagyon korrektek, személyre szabnak mindent, beleértve az árakat is. Tök jó karbon mintás anyagok is vannak! Kiválaszthatsz mindent: anyagot,színt,cérnát,kédert,stb... nekem az elsődleges cél a magasítás volt, de azt mondták, hogyha már egyszer hozzányúlunk, akkor legyen egy kicsit egyedi...nem bánom, hogy hallgattam rájuk! :)
Suzuki GSX650F vs. Honda CBF 600 S
Gyanítom nem jobb a Te nagyobb túraplexidnél, de nekem jobban tetszik az állíthatós... Persze vannak azért bubis szépségek ebben is, csak árat nem tudok rájuk:
Előre Power 2ct hátra Pr2.
Tapadósabbak a Michelin power,power 2ct,Sportsmart,rosso 2.Szupersport gumik.
Lehetőségek tárháza nyílik meg előtted.
160-as vagy180-as?
lásd: sportdob, doboztartó konzol, túraplexi
Zsírkirály.
A hátsó talán 7-8ert birt az első 12e-nél nyuvadt meg.
Egy hátsó doboztartó konzollal-platnival az utasülés magassága is jobban bele fog olvadni a farokidomba.... (szerintem)
Hasonló van a neten más színekben, ill. ahogy nézem E-sre kalibrálva...
Pár kérdés (ha nem titok és elég pofátlan ) :
- Hol?
- Mennyiért?
- Mennyi idő alatt?
- Zselésre, ill. milyen anyagokból?
csináltattad?
Remélem én is mielőbb megoszthatom majd Veled a saját gépem kapcsán hasonlóan jó véleményem!
Ahogy tervezem a gyári változatra a következőket fogom lehetőség szerint szinte azonnal applikálni (igyekszem már vételnél belealkudni az árba):
- tankpad (természetesen)
- puhább, sportosabb papucsok (korábbi tesztajánlás kapcsán Dunlop Sportmax Qualifier-hez ill. Roadsmart-hoz hasonló valami)
- Egyedi zselés ülés a teljes felületen (pilóta & utas) talán tommot
- sportos dob (hogy milyen még passz)
- állítható szélvédős plexi
- a gari megtartásának függvényében matt fekete szinterezés és karbonmatricázás (kormányfelsőhíd és kormányleszorítók tuti)
- bukógomba az akadás veszélye miatt átgondolós (inkább csússzon ha ne adj Isten úgy adódik, mint megakadjon)
- doboztartó konzolok oldalt és hátul monokey rendszerrel (sw-motech vagy Kappa még átgondolós)
- és a narancssárgásításról sem mondtam még le végleg, de mivel a tankot is érinti, valószínű majd csak az első ráncfelvarrás alkalmával kerül rá sor. Nem tudok narancssárga színű M3 matricáról, de ha van, lehet ebben az irányban fogok inkább gondolkodni a gyári szín módosítása helyett...
Kérdés:
Nem tudjátok véletlenül, hogy ha nagy felületet matricáztatok, ami a motor színét megváltoztatja, azt a forgalmiban fel kell-e tüntetni, vagy hogy van-e erre valami szabály, hogy hány %-ban változtatható így a motor megjelenése?
Utána mehet a 6-7-erre pörgés...............amit meg te nem csinálsz.