Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na hazafelé most én is foschá áztam.
Úgy tűnik a 10 éves Cordura már rég nem vízálló, persze vki 1x azt mondta nekem, h a thermo belső külső anyaga vízálló és nem is a cordura, ami persze nincs már benne, de szerintem ez hülyeség. Arra már lusta voltam, h a topcaseben lévő esőcucot elővegyem.
Mindegy, legalább ki lett mosva, úgyse mostanában történt meg.
... a mocsarát szerette volna visszakapni
...és már megint mit vettél?
Lovi!Bocsi,nem voltam itthon,megint külföldön csavarogtam Bár kicsit már unom Sajna nincs felni.A 14-est javasolták..........
Mi az hogy jövőre? Még az első félévnek sincs vége...
De az biztos hogy jövőre is megyünk Horvátországba.
Jó lenne legalább 4 naposra menni.
Ha majd szombaton és vasárnap is jó idő lesz. Most hétvége reménykeltő, bár nem tudom Sanyiék hogyan érnek rá.
Én más többnapost nem terveztem be de még bármi lehet.
Emellett a szokásos:
-Mecsek
-Mátra/Bükk
-Vénasszony-hágó
-És jó pár Szlovák karika (szerintem már ott is betapasztották a likakat )
Nem jó...............holnap kapom meg az alkatrészeket ezt még be kell valahogy varázsolni.Rozsda az alljáról lekap és alvázvédőzést csinálni és ha tudom egy szélvédőcsere.
Meg a vizsga.
ahhát, akkó jó.
Mittomén..................remélem nem most mert ki vagyok mint a liba.
Oszt mikó?
Lengyelbe.
ataa...ti most mikor és hova kartok menni a nyáron?
Egyébként én is erre gondoltam hogy valahogy ki kéne marni, de gondoltam ez már sok lenne (nekem az lenne), de te megcsináltad!
Köszönöm szépen! Holnap, ha minden igaz, elkészül az új nyereg, akkor majd rakok fel új képeket! Már nagyon várom...
Szóval a fogaskerék...egy német oldalon olvastam, hogy hogyan ajánlatos a gyári felnit egy SV kerékre cserélni.
Mivel elméletileg a zégergyűrűt nem lehet hátrébb hozni, ezért a helyét kell kimarni a fogaskerékben (3mm mélyen). A GS első lánckerekében nincs túl sok felesleges anyag, ezért kell használni az ER5 gyári fogaskerekét. Itt van bőségesen plusz felület ahhoz, hogy biztonságosan ki tudjuk marni a zégergyűrű helyét és szerencsére az egyéb paraméterei egy az egyben megegyeznek a GS-ével. Továbbá kell még egy 3mm-es alátét a első és a hátsó lánckerék alá is. Ezzel a megoldással 3mm-t el tudjuk tolni a láncot a keréktől, így befér szépen a 160/60 ZR17! A első lánckereket én is a napokban fogom cserélni...és akkor már csak néha a sárvédőbe fog beleérni... ...amíg ki nem koptatja...
Jelentem meg lett a bibi! Miután melóba menet lerohadt és 5km-t toltam haza. Ma neki estem minden csati újra takarítva, riasztó újra kötve. Próba: a motor gyönyörűen ketyegett úgy 3-4 percig, majd a fordszámmérő nullára esett a motor még járt kb 10 másodpercig, majd elmúlt minden áram. Kb 1,5 perc múlva visszajött. Telefon a szerelőnek. Közölte, hogy vagy önindító relé, vagy gyújtáskapcsoló, A relé elvileg nem javítható. Én bebizonyítottam, hogy igen! Szétkaptam az egészet. Érintkezőket oxidmentesít, majd összerak. Babra munka volt, de délután már gurultam vele 60 km és jól bírta az országutat és a pesti forgalmat is. Le is kopogom! Kopp, kopp, kopp!
Köszi :)
Sziasztok!

Segítség! Tud valaki esetleg olyan helyet, ahol robogó idomokat lehet kapni, akár után gyártottat is? Egy 95' ös Honda SH hoz kéne térd előtti idom. Bármilyen ötlet érdekel!
Ez nagyon durva!
Nálunk ehhez képest csak egy kicsit esett (szerencsére)
Gratula hozzá még 1x
Hogy is van ez az er5 fogaskerék dolog?Nem hallottam még róla,de ha te megcsináltad,bővebb infót adhatnál róla.
Ja és szép lett a motorod,de tehetnél fel több képet róla ha lopjam az ötleteket :P
Nem, mert Zoli letiltotta, nem szívatom, van elég baja
Na átfutottam az elmúlt napok hozzászólásait...
Múlthét csütörtök óta pótlom a félév közben kihagyott szociális életet, nem nagyon érek rá fórumozni

Krissal pedig ha akar megtalálja az elérhetőségem az adatlapomon.
Pöpec a gép....csak óvatosan